Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 20:52

Oh nog een.. my 600 lb life of
1000lb roomies kijken terwijl ik op de crosstrainer sta. :')

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 22:04

Oeh guilty pleasure… van alles met kaas (behalve blauwe schimmelkaas).
Of bastogne kruidnootjes! Jummmm

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 22:10

Bastogne kruidnootjes heb ik dan nog nooit op... Ben wel gek op Bastogne koeken. En speculaas. Ik heb nu de likeur 43 speculoos die is ook heerlijk!

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 22:15

Zertab schreef:
Bastogne kruidnootjes heb ik dan nog nooit op... Ben wel gek op Bastogne koeken. En speculaas. Ik heb nu de likeur 43 speculoos die is ook heerlijk!

Ahh die heb ik ook gekocht gisteren! En meteen geproefd uiteraard. Ik ga vrijdag een weekendje weg met een vriendin en mijn paard, ik denk dat de fles niet mee terug naar huis gaat _O-

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 22:35

Ah jongens, breng me nou niet op ideeen! Die wil ik nu ook uit testen :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 23:54

Zertab schreef:
Chocolade pepernoten :9

Yummy

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 09:20

Die speculooslikeur staat ook op mijn wensenlijstje! :9

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 09:46

Ohhh dat klinkt heerlijk!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 09:56

Roosch schreef:

Mijn moeder is onwijs afgevallen en voelt zich toch altijd schuldig als ze een keer friet haalt bij de snackbar. Dus toen ik nog thuis woonde en friet haalde dan gingen we dit kijken om te zeggen van het kan altijd erger... :').

Mijn guilty pleasure... ik denk wat veel hier ook zeggen foute programma's kijken zoals temptation, echte meisjes/ jongens. Ik vond proppers op Albu ook heerlijk wegkijken. Ik kijk bijna geen tv meer dus dan mag ik mezelf af en toe laten gaan met dit soort programma's vind ik :j.

Verder ben ik gek op die echte pepernoten, dus die zachte taaie. Niet te vergissen met kruidnoten. Ik heb 1 zak al gehad, ik ben trots op mijn zelfbeheersing. Maar als ik die haal gaat die zak in 1x leeg.

Pepernoten met witte chocola zijn ook altijd een hit bij mij deze periode maar die heb ik nog niet gehad en ben ik echt aan het uitstellen ook. Ik merk sowieso dat sinds ik het huis uit ben ik veel minder snaai. Is mijn lichaam wel wat blijer mee.

Maar als uitzondering vind ik het heerlijk als mijn vriend weg is om dan dingen naar binnen te werken waar sommige mensen van gruwelen. Zoals een blik kersen met slagroom (ja van die kersen die je op de monchou doet). Maar ook "normale dingen" zoals een hele bak Ben & Jerry's. Ik zeg altijd tegen mezelf je pakt maar de helft, maar als ik dan eenmaal op 1/3e ben denk ik ja dan kan ik hem net zo goed helemaal wegwerken. Ik heb dan ook vaak helemaal geen ritme als hij weg van huis is. Vorige week vrijdag heb ik een half pak bastogne koekjes naar binnen gewerkt als avondeten want ik was druk en waarom zou ik voor mezelf koken als dit nog in de kast stond?

Oke als ik dit zo uittyp lijkt het alsnog alsof ik vet vaak aan het snacken ben :')

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 10:51

Ik vind die kersen echt het meest gruwelijke aan monchoutaart, ik schuif ze er dus altijd af (of doe ze er niet op als ik zelf "bak"). Fruit moest vers zijn en anders vind ik het niks :+

Lekker op de bank 's avonds met 'kansloze' tv (zoals mijn man dat noemt) is ook wel een guilty pleasure ja. Ik vond eerder temptation ook heerlijk om naar te kijken, maar ja dat is niet meer. Maar een lekkere serie vind ik ook heerlijk. Nederlandse films en series vind ik ook heerlijk om naar te kijken. Ik had dus de serie Oogappels gemist, daar kwam ik een paar weken geleden achter en dit ben ik nu heerlijk vanaf seizoen 1 aan het kijken.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 10:51

Keizerinnnn schreef:
Roosch schreef:

Mijn moeder is onwijs afgevallen en voelt zich toch altijd schuldig als ze een keer friet haalt bij de snackbar. Dus toen ik nog thuis woonde en friet haalde dan gingen we dit kijken om te zeggen van het kan altijd erger... :').

Mijn guilty pleasure... ik denk wat veel hier ook zeggen foute programma's kijken zoals temptation, echte meisjes/ jongens. Ik vond proppers op Albu ook heerlijk wegkijken. Ik kijk bijna geen tv meer dus dan mag ik mezelf af en toe laten gaan met dit soort programma's vind ik :j.

Verder ben ik gek op die echte pepernoten, dus die zachte taaie. Niet te vergissen met kruidnoten. Ik heb 1 zak al gehad, ik ben trots op mijn zelfbeheersing. Maar als ik die haal gaat die zak in 1x leeg.

Pepernoten met witte chocola zijn ook altijd een hit bij mij deze periode maar die heb ik nog niet gehad en ben ik echt aan het uitstellen ook. Ik merk sowieso dat sinds ik het huis uit ben ik veel minder snaai. Is mijn lichaam wel wat blijer mee.

Maar als uitzondering vind ik het heerlijk als mijn vriend weg is om dan dingen naar binnen te werken waar sommige mensen van gruwelen. Zoals een blik kersen met slagroom (ja van die kersen die je op de monchou doet). Maar ook "normale dingen" zoals een hele bak Ben & Jerry's. Ik zeg altijd tegen mezelf je pakt maar de helft, maar als ik dan eenmaal op 1/3e ben denk ik ja dan kan ik hem net zo goed helemaal wegwerken. Ik heb dan ook vaak helemaal geen ritme als hij weg van huis is. Vorige week vrijdag heb ik een half pak bastogne koekjes naar binnen gewerkt als avondeten want ik was druk en waarom zou ik voor mezelf koken als dit nog in de kast stond?

Oke als ik dit zo uittyp lijkt het alsnog alsof ik vet vaak aan het snacken ben :')

Mijn tip: neem een kind! :')
Alles wat er hier gesnackt wordt hoor je achter je: Hmmmm, voor Silvan! Mag Silvan ook een hapje? Silvan ook!!!

Dus nu snack ik, in elk geval als hij wakker/thuis is, een stuk minder!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 11:16

miccamaaike schreef:
Ik vind die kersen echt het meest gruwelijke aan monchoutaart, ik schuif ze er dus altijd af (of doe ze er niet op als ik zelf "bak"). Fruit moest vers zijn en anders vind ik het niks :+

Lekker op de bank 's avonds met 'kansloze' tv (zoals mijn man dat noemt) is ook wel een guilty pleasure ja. Ik vond eerder temptation ook heerlijk om naar te kijken, maar ja dat is niet meer. Maar een lekkere serie vind ik ook heerlijk. Nederlandse films en series vind ik ook heerlijk om naar te kijken. Ik had dus de serie Oogappels gemist, daar kwam ik een paar weken geleden achter en dit ben ik nu heerlijk vanaf seizoen 1 aan het kijken.

Haha die mening heb ik ook want verder vind ik blikfruit echt niks, maar die kersen uit blik... ja daar heb ik een zwak voor zo af en toe.

_AB_ schreef:
Alles wat er hier gesnackt wordt hoor je achter je: Hmmmm, voor Silvan! Mag Silvan ook een hapje? Silvan ook!!!

Haha dat zou ook wel een goede zijn, het valt gelukkig echt heel erg mee. Het is vaak dat mijn vriend een koekje of chocolaatje pakt bij de thee anders denk ik er vaak niet eens aan. Hebben ook nog de paaschocolaatjes staan die ik van mijn werk heb gekregen. Ik ga of volledig los en dat was voorheen best vaak of ik kan er helemaal geen behoefte aan hebben en dat is gelukkig nu het geval.

Voel de kinderbehoefte nog helemaal niet, maar stel dat is wel zo ben ik heel benieuwd wat mijn zwangerschaps cravings gaan zijn haha.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 11:27

Hmmm geef mij maar die echte harde kruidnootjes <3
Monchoutaart (ofzo) lust ik ook niet, bahbah

Jup hier is de snoeppot ook weg van tafel
De ene eet hem leeg en de ander is constant aan t gillen om snoep :')

De eerste kadootjes zijn binnen. *\o/*

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 13:16

Oh dat is absoluut waar. Hier ook een 5 jarige die niet zo zeer een snoepkont is maar wel gek op chocola en chips.
En dat krijgt hij heus wel maar niet elke dag en ook niet in de hoeveelheden die hij zou willen.
Dan komt hij uit school en zegt “ ik heb trek in chips!!” En dan denk ik bij mezelf “ ik ook!!” :+
Maar dan vraag ik toch braaf aan hem of hij geen banaan wilt ofzo :')

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 13:48

Ik heb santa post gehad!

Wat lief, dankjewel!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 14:29

Citaat:
Weekvraag week 43
Ben jij een verzamelaar? Dit in de breedste zin van het woord: van Pokémon tot linkersokken. Liefst mét foto!

Ik probeer zo min mogelijk te verzamelen :D We hebben drank op de piano staan en nemen iedere vakantie een fles drank van dat land/die regio mee naar huis. En er staan ook KLM-huisjes op, die verzamelt mijn vriend.

Mijn guilty plessure is dat ik het liefste in sportleggings leef <3 Ik ga maar 1 dag in de week naar kantoor, dus dat komt goed uit haha. En een zak chips leegeten als comfort food :o (paprika ribbels, deep ridged american bbq, peper en zout ribbels).

Ik heb even snel bijgescrolld want lig al sinds eind vorige week ziek op bed... Hoop dat ik geen vragen heb geskipt zo.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 15:21

Wat vervelend, heel veel beterschap Naomi_Jortje!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 15:43

Ik breng mensen op slechte (of goede ideeën) mbt de speculoos likeur :9

Ik lees monchou taart ergens.. die is ook zo lekker <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 18:17

Hahaah AB, wat een tip. _O-
Santapost! {:)
Beterschap Naomi.
Speculoos, daar vind ik dan weer niets aan.

Ik heb een geschikte doos, vriend kreeg vandaag vissenvoer binnen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 18:20

Vergeet te reageren op het kaartje. Daar staan dus al hints op, maar wat zijn de bovenste 2 afbeeldingen op de linkerkant?

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 18:29

Ohhh Santa, ik heb nog een top, handzeep. :') Die in de keuken is bijna op. :Y)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 18:56

nevica schreef:

En dat kan je nog uitrekken tot december haha? :') Hier worden er liters handzeep per maand doorheen gejast :oo voor de dames die lekker gaan op geurtjes is de handzeep van Marcels Greensoap ook een tip. Dat geeft een boost aan de handenwas ervaring

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 19:12

Chocolade pepernoten zijn lekker! Al heb ik wel de voorkeur voor de pure. En vreet ik mijzelf vaak er misselijk aan als ik ze weer eens koop :o

_AB_ schreef:

Moet het niet een kindje net als m'n nichtje zijn. Die heeft dus niets met snoep, en doet ruim een jaar met haar sint Maarten buit. Ofwel, die buit en al dat snoep ligt een jaar lang in huis en neemt ze af en toe iets van. Hoe m'n zusje dat doet geen idee, maar ik zou een loedermoeder zijn en er niet vanaf kunnen blijven denk ik :))

@ Vlinder, wat leuk santapost!! En ook een aantal hints :):)

Naomi_Jortje schreef:
Mijn guilty plessure is dat ik het liefste in sportleggings leef <3 Ik ga maar 1 dag in de week naar kantoor, dus dat komt goed uit haha.

Ohhh ja, ik leef in m'n Oodie nu het weer kouder wordt! En m'n trainingsbroek en dikke huissokken eronder. Als ik online meetings heb doe ik.even snel iets gewoons aan aan de bovenkant, maar duik dan weer in m'n warme Oodie :))
Beterschap :(:)

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 20:03

* moest googelen wat een Oodie is :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-25 20:11

Renee schreef:
nevica schreef:

En dat kan je nog uitrekken tot december haha? :') Hier worden er liters handzeep per maand doorheen gejast :oo voor de dames die lekker gaan op geurtjes is de handzeep van Marcels Greensoap ook een tip. Dat geeft een boost aan de handenwas ervaring

Ik denk het wel want ik was heel vaak mijn handen op het werk, ben daar meer dan dat ik thuis ben, ook nog 50/50 bij mijn vriend, dus het moet lukken. :')