1000lb roomies kijken terwijl ik op de crosstrainer sta.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:Bastogne kruidnootjes heb ik dan nog nooit op... Ben wel gek op Bastogne koeken. En speculaas. Ik heb nu de likeur 43 speculoos die is ook heerlijk!
Roosch schreef:Oh nog een.. my 600 lb life of
.
.

Keizerinnnn schreef:Roosch schreef:Oh nog een.. my 600 lb life of
Mijn moeder is onwijs afgevallen en voelt zich toch altijd schuldig als ze een keer friet haalt bij de snackbar. Dus toen ik nog thuis woonde en friet haalde dan gingen we dit kijken om te zeggen van het kan altijd erger....
Mijn guilty pleasure... ik denk wat veel hier ook zeggen foute programma's kijken zoals temptation, echte meisjes/ jongens. Ik vond proppers op Albu ook heerlijk wegkijken. Ik kijk bijna geen tv meer dus dan mag ik mezelf af en toe laten gaan met dit soort programma's vind ik.
Verder ben ik gek op die echte pepernoten, dus die zachte taaie. Niet te vergissen met kruidnoten. Ik heb 1 zak al gehad, ik ben trots op mijn zelfbeheersing. Maar als ik die haal gaat die zak in 1x leeg.
Pepernoten met witte chocola zijn ook altijd een hit bij mij deze periode maar die heb ik nog niet gehad en ben ik echt aan het uitstellen ook. Ik merk sowieso dat sinds ik het huis uit ben ik veel minder snaai. Is mijn lichaam wel wat blijer mee.
Maar als uitzondering vind ik het heerlijk als mijn vriend weg is om dan dingen naar binnen te werken waar sommige mensen van gruwelen. Zoals een blik kersen met slagroom (ja van die kersen die je op de monchou doet). Maar ook "normale dingen" zoals een hele bak Ben & Jerry's. Ik zeg altijd tegen mezelf je pakt maar de helft, maar als ik dan eenmaal op 1/3e ben denk ik ja dan kan ik hem net zo goed helemaal wegwerken. Ik heb dan ook vaak helemaal geen ritme als hij weg van huis is. Vorige week vrijdag heb ik een half pak bastogne koekjes naar binnen gewerkt als avondeten want ik was druk en waarom zou ik voor mezelf koken als dit nog in de kast stond?
Oke als ik dit zo uittyp lijkt het alsnog alsof ik vet vaak aan het snacken ben

miccamaaike schreef:Ik vind die kersen echt het meest gruwelijke aan monchoutaart, ik schuif ze er dus altijd af (of doe ze er niet op als ik zelf "bak"). Fruit moest vers zijn en anders vind ik het niks
Lekker op de bank 's avonds met 'kansloze' tv (zoals mijn man dat noemt) is ook wel een guilty pleasure ja. Ik vond eerder temptation ook heerlijk om naar te kijken, maar ja dat is niet meer. Maar een lekkere serie vind ik ook heerlijk. Nederlandse films en series vind ik ook heerlijk om naar te kijken. Ik had dus de serie Oogappels gemist, daar kwam ik een paar weken geleden achter en dit ben ik nu heerlijk vanaf seizoen 1 aan het kijken.
_AB_ schreef:Mijn tip: neem een kind!
Alles wat er hier gesnackt wordt hoor je achter je: Hmmmm, voor Silvan! Mag Silvan ook een hapje? Silvan ook!!!
Dus nu snack ik, in elk geval als hij wakker/thuis is, een stuk minder!

Citaat:Weekvraag week 43
Ben jij een verzamelaar? Dit in de breedste zin van het woord: van Pokémon tot linkersokken. Liefst mét foto!
We hebben drank op de piano staan en nemen iedere vakantie een fles drank van dat land/die regio mee naar huis. En er staan ook KLM-huisjes op, die verzamelt mijn vriend.
Ik ga maar 1 dag in de week naar kantoor, dus dat komt goed uit haha. En een zak chips leegeten als comfort food
(paprika ribbels, deep ridged american bbq, peper en zout ribbels).
Die in de keuken is bijna op.
nevica schreef:Ohhh Santa, ik heb nog een top, handzeep.Die in de keuken is bijna op.
Hier worden er liters handzeep per maand doorheen gejast
voor de dames die lekker gaan op geurtjes is de handzeep van Marcels Greensoap ook een tip. Dat geeft een boost aan de handenwas ervaring
_AB_ schreef:Mijn tip: neem een kind!
Alles wat er hier gesnackt wordt hoor je achter je: Hmmmm, voor Silvan! Mag Silvan ook een hapje? Silvan ook!!!
Dus nu snack ik, in elk geval als hij wakker/thuis is, een stuk minder!

Naomi_Jortje schreef:Mijn guilty plessure is dat ik het liefste in sportleggings leefIk ga maar 1 dag in de week naar kantoor, dus dat komt goed uit haha.

Renee schreef:nevica schreef:Ohhh Santa, ik heb nog een top, handzeep.Die in de keuken is bijna op.
En dat kan je nog uitrekken tot december haha?Hier worden er liters handzeep per maand doorheen gejast
voor de dames die lekker gaan op geurtjes is de handzeep van Marcels Greensoap ook een tip. Dat geeft een boost aan de handenwas ervaring