Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 12:31

Sssst, niet over chocopepernoten beginnen! :')
Ik heb ze totnutoe kunnen negeren dit jaar...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 12:39

Quilty pleasures.... oh lastig, maar 1e wat in mij opkomt zijn koetjes repen. Wel al een tijdje geleden dat ik die.heb gehaald, maar zo'n zak gaat in 1x op. Al gebeurt dat tegenwoordig ook met alle andere chocolade :=

Verder kan ik Friends op repeat kijken, telt dat ook?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 12:42

Chocolade is lekker en zeker geen guilty pleasure. Is nog goed voor je ook.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 12:45

Ik weet niet waar jij vandaan komt maar in mijn wereld is chocolade zeker niet goed voor me. :') net zoals alcohol, chips etc. En toch gun ik het mezelf wel eens.

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 12:57

Ben echt geen pepernoten fan :') bah

Hier niet echt een guilty pleasure. :') ben een echte workaholic. Bij mij is er weinig tijd om even te zitten en een soap te kijken ofzo. Wel kan ik genieten van een leuke wandeling met de paarden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 13:25

_AB_ schreef:

Hier al 4 zakken leeg.. Had nog zulke goede voornemens vanaf 1 okt. Maar heb ze niet kunnen weerstaan.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 13:59

Chocolade pepernoten :9

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 13:59

SSS Vragen!

Tanya:Ik las dat je graag oldskoolspelletjes speelt. Welke spelletjes heb je al? En wat vind je het leukste/mooiste motormerk?
Banjer: Welke kleuren staan je paarden/kat/hond wel en welke niet? En lusten ze ook graag snoepjes? Of houden ze van speeltjes?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 14:24

Neonlight schreef:
SSS Vragen!

*knip*
Banjer: Welke kleuren staan je paarden/kat/hond wel en welke niet? En lusten ze ook graag snoepjes? Of houden ze van speeltjes?

Goede vraag... volgens mij staat bij onze paarden alles wel... de enige die qua kleur soms wat lastig kan zijn, is Knelis... een palomino.. in de zomer goudkleurig en in de winter bijna creme wit... :D We hebben dekens met felgekleurde hartjes, en Cobus heeft er een met parapluutjes (mn man wou echt geen hartjesdeken voor Co)... halsters hebben neutrale kleuren... onder de Bob Marshall (Kneel en Luna) ligt een fel roze skito pad... :D

De honden zijn (overwegend) wit, daar kan alles wel bij... de katten... 2x wit, 1x lichtgrijs, 1x donkergrijs en 1x zwart.. .daar kan volgens mij ook wel alles op :D

Ronja lust alles, Cinna is wat kieskeuriger.... Cinna is wel heel dol op piepspeeltjes. De katten doen alsof ze kieskeurig zijn, maar stiekem zijn het net kliko's :D

De katten zijn ook wel dol op speeltjes.. .vooral Tommy... die speelt overal mee... en heel fanatiek... zelfs als het eigenlijk geen kattenspeeltjes zijn :))

Guilty pleasures.. teveel om op te noemen... foute muziek, foute snacks... foute tv-programma's.. heerlijk!

En in joggingbroek naar buiten... geen problemen mee hoor... ik ga ook gerust in mn badjas naar buiten als de honden eruit moeten... alles wat bedekt moet zijn, is bedekt.... dus ik zie het probleem niet... ik moet er wel bij zeggen dat ik in een soort van hofje woon, waar alleen bestemmingsverkeer komt... en de buren zijn er al wel aan gewend... ik zou denk ik niet zo snel langs de doorgaande weg gaan in mn badjas :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 15:26

Neonlight schreef:
SSS Vragen!

Tanya:Ik las dat je graag oldskoolspelletjes speelt. Welke spelletjes heb je al? En wat vind je het leukste/mooiste motormerk?

Yay een vraag!

Ik heb eigenlijk al best veel spellen, ik zal morgen (heb dubbele dienst) een foto maken van alles!
Wat het leukste zou zijn is een spel wat je met 2 personen kan doen omdat ik dat graag met mijn vriend speel.

Mooiste motormerk Kawasaki! Ik wil een Z650 uiteindelijk, als ik eens ga slagen :')

Overigens: mijn Guilty pleasure is toch wel foute series… en winegums… daar kan ik helaas echt niet vanaf blijven.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 15:43

Ach arme Sansi, beterschap. Sterkte LWDaisy!

@_AB_: Wat een luxe dat opa en oma speciaal voor hun kleinkind dichterbij zijn komen wonen. Heerlijk dat je daardoor even een dag aan jezelf hebt. Hopelijk ben je weer bijgetankt.

@Jodym: Gefeliciteerd met je zoontje! Wat voor kinderfeestje heb je gepland?

Veel magneetverzamelaars in dit topic!

@Galja: Herkenbaar wat je zegt over verzamelingen. Wij hadden vroeger een side table in huis waar mijn moeder ieder seizoen een nieuw tafereel op bouwde en waar ze regelmatig nieuwe spullen voor kocht. Over de jaren heen heeft ze dozen vol decoraties verzameld. Toen ze overleed konden wij het niet over ons hart verkrijgen om jaren werk weg te gooien.

Genoeg pleasures, maar of ik die onder "guilty" zou scharen... Ik denk dat ik me de afgelopen tijd het meest schuldig voel als ik me vergrijp aan een snack die niet veganistisch is, zoals toch een keer dat stuk roomboter appeltaart. Volgens mij snappen mensen in mijn omgeving er inmiddels niks meer van of ik nou wel of geen zuivel en eieren eet.
Wat ik eigenlijk ook niet leuk wil vinden, maar waar ik de laatste tijd wat vaker op terugval omdat het wel erg makkelijk wegleest zijn chick lits. Voornamelijk dat wat meer nerdy variant, bijvoorbeeld van Ali Hazelwood.

In joggingbroek naar de supermarkt doe ik heel sporadisch. Op sommige plekken heb ik daar echt totaal geen problemen mee, omdat ik er toch niet rondloop om mooi te wezen. Voel ik me ook totaal niet guilty over.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 15:53

Ze hebben van "hands off" chocolade nu de milano hazelnut smaak en die is <3 <3 <3

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 16:31

Guilty pleasure... Gewoon lekker lezen in m'n stoel voor de kachel als ik eigenlijk stofzuigen moet. De paardjes kusjes op hun neus geven, in bad een scheet laten en dan helemaal dubbel liggen. Heerlijk onder mijn regendouchekop staan tot het water koud wordt... In bed de elektrische deken aan zetten en in een warm bed kruipen... met een knuffel.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 16:57

Een hele zak mamamia,s leeg eten. Of een plankje met tapas hapjes maken ipv eten te koken (hier ligt ook chocolade op) O:)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 17:40

Krtek schreef:
Een hele zak mamamia,s leeg eten. Of een plankje met tapas hapjes maken ipv eten te koken (hier ligt ook chocolade op) O:)

0eehww, jaaaah. Dat is hier ook favoriet!
Zeker straks in December weer!
Die tapas dan he :')

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 18:19

Guilty pleasures zit bij mij in foute tv zoals echte jongens in de jungle etc. Heerlijk van die series waar je niet bij na hoeft te denken.
In trainingsbroek/pyjama broek naar buiten doe ik echt niet, op vakantie ben ik wel de stereotype toerist die met oude kleding die lang niet altijd matched over straat gaat.
Ik las ook net de Hands Off chocolade, super lekker. Maar ik eet altijd netjes een klein stukje en doe dan een goede week met een reep dus dat valt niet echt onder de guilty pleasures maar gewoon lekker ;)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 18:34

Guilty pleasure het huis voor mezelf hebben. Lekker alleen en dan ook series kijken. Niks aan het huishouden doen.
Een paar maanden geleden bv Gillmore girls weer teruggekeken.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 27-10-25 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 19:08

Bienotje schreef:
Mijn guilty pleasure is ook wel temptation island vrees ik :')

Ik heb verjaardagsweekend van mijn jongste weer overleefd, nu alleen vrijdag kinderfeestje nog en daarna gelijk door met plannen en regelen van verjaardag vd ander en sinterklaas enzo :=

Vind dat zo'n gedoe altijd weer cadeaus voor de kinderen verzinnen wat ze leuk vinden en iedereen influisteren. Als ik ze zelf vraag willen ze vooral een eigen telefoon, nieuwe switch 2 of een superdure bmx of ipad/ laptop. Betaalbare cadeaus verzinnen ho maar. _O-

Ik heb lang zitten broeden op wat mijn guilty pleasure is maar als temptation telt: reality tv in het algemeen is denk ik dan de mijne :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 19:13

Kunnen wel alsjeblieft op houden over lekker eten. Ik probeer m'n goede voornemens weer op te pakken en dat is zo moeilijk :') .

En trainingsbroek kan prima weer op straat nu ik verhuisd ben naar Helmond :') doe het nog weinig maar zou het hier wel doen haha.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 19:45

_AB_ schreef:

Ik vind chocopepernoten dus echt zó vies... alleen de geur al, bleegh.. :') Vriend vindt ze wel heerlijk, maar die moet ver uit m'n buurt blijven als hij ze eet haha.

"Foute" tv vind ik ook wel heel leuk om te kijken.
Of oude jeugd series, op Videoland staan alle afleveringen van Beugelbekkie en op Netflix de Powerpuff Girls. Echt heerlijk om die te bingen. :D
Laatst bijgewerkt door mriek1990 op 27-10-25 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 19:47

Oooh, jaah, stiekem was Proppers in Albu ook wel heeeel leuk om te kijken!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 20:12

Tancreda4 schreef:
Verder kan ik Friends op repeat kijken, telt dat ook?

Schuldig! :Y)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-25 20:27

mriek1990 schreef:
_AB_ schreef:

Ik vind chocopepernoten dus echt zó vies... alleen de geur al, bleegh.. :') Vriend vindt ze wel heerlijk, maar die moet ver uit m'n buurt blijven als hij ze eet haha.

"Foute" tv vind ik ook wel heel leuk om te kijken.
Of oude jeugd series, op Videoland staan alle afleveringen van Beugelbekkie en op Netflix de Powerpuff Girls. Echt heerlijk om die te bingen. :D

Ik heb ook echt niks met chocolade pepernoten. Gewone pepernoten dan weer heerlijk. :9 Best apart want ik hou dus wel van chocolade. Maar dat heb ik ook met chocolademelk. Vind ik ook niet lekker haha!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 20:38

Ik vind chocolademelk, taart, cake, mouse etc ook allemaal niet lekker. Toch vreemd hoe dat werkt. :')

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-25 20:46

Oh trouwens, nog een guilty pleasure...
Bepaalde filmpjes op instagram: bijv inpakken van bestellingen. (Scoops met briefjes met wat ze krijgen/bepaalde kleuren/enz)
Of de sorteerfilmpjes van bijv keukenlades enz