Ik heb ze totnutoe kunnen negeren dit jaar...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
net zoals alcohol, chips etc. En toch gun ik het mezelf wel eens. Neonlight schreef:SSS Vragen!
*knip*
Banjer: Welke kleuren staan je paarden/kat/hond wel en welke niet? En lusten ze ook graag snoepjes? Of houden ze van speeltjes?
We hebben dekens met felgekleurde hartjes, en Cobus heeft er een met parapluutjes (mn man wou echt geen hartjesdeken voor Co)... halsters hebben neutrale kleuren... onder de Bob Marshall (Kneel en Luna) ligt een fel roze skito pad...

Neonlight schreef:SSS Vragen!
Tanya:Ik las dat je graag oldskoolspelletjes speelt. Welke spelletjes heb je al? En wat vind je het leukste/mooiste motormerk?
Banjer: Welke kleuren staan je paarden/kat/hond wel en welke niet? En lusten ze ook graag snoepjes? Of houden ze van speeltjes?
Bienotje schreef:Mijn guilty pleasure is ook wel temptation island vrees ik![]()
Ik heb verjaardagsweekend van mijn jongste weer overleefd, nu alleen vrijdag kinderfeestje nog en daarna gelijk door met plannen en regelen van verjaardag vd ander en sinterklaas enzo![]()
Vind dat zo'n gedoe altijd weer cadeaus voor de kinderen verzinnen wat ze leuk vinden en iedereen influisteren. Als ik ze zelf vraag willen ze vooral een eigen telefoon, nieuwe switch 2 of een superdure bmx of ipad/ laptop. Betaalbare cadeaus verzinnen ho maar.
.
doe het nog weinig maar zou het hier wel doen haha. _AB_ schreef:Sssst, niet over chocopepernoten beginnen!![]()
Vriend vindt ze wel heerlijk, maar die moet ver uit m'n buurt blijven als hij ze eet haha.
mriek1990 schreef:_AB_ schreef:Sssst, niet over chocopepernoten beginnen!![]()
Ik vind chocopepernoten dus echt zó vies... alleen de geur al, bleegh..Vriend vindt ze wel heerlijk, maar die moet ver uit m'n buurt blijven als hij ze eet haha.
"Foute" tv vind ik ook wel heel leuk om te kijken.
Of oude jeugd series, op Videoland staan alle afleveringen van Beugelbekkie en op Netflix de Powerpuff Girls. Echt heerlijk om die te bingen.
Best apart want ik hou dus wel van chocolade. Maar dat heb ik ook met chocolademelk. Vind ik ook niet lekker haha!