Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:16

Hmm, guilty pleasure...
Lastige, dat verschilt per moment...
Droge worst, naturelchips en allerlei kaasjes denk ik...
Oh en Sushi!

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:18

Lang moeten denken wat mijn verzamel woede zou zijn en kom denk niet verder als mijn collectie Lemieux dekjes _/-\o_ :') ik heb er als ik goed geteld heb nu 34 :+

Mijn guilty pleasure? Chocolade en dan vooral toblerone of de echt Guylian zeebanket :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:22

Ohh Toblerone is inderdaad heerlijk <3

Guilty pleasures. Zo lastig, ik heb er eigenlijk niet echt heel veel. :') een hele dag schaamteloos in mijn pyjama op de bank stinken, de hele dag geen klap uitvoerend, terwijl ik lees en wat lekkers eet, telt dat?

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:25

Een vrije dag nemen en dat tegen niemand zeggen :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:30

Roosch schreef:
Ohh Toblerone is inderdaad heerlijk <3

Guilty pleasures. Zo lastig, ik heb er eigenlijk niet echt heel veel. :') een hele dag schaamteloos in mijn pyjama op de bank stinken, de hele dag geen klap uitvoerend, terwijl ik lees en wat lekkers eet, telt dat?

Yes!
En wist je dat calorieën op dit soort dagen maar voor de helft tellen?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:37

Ik heb wel een trui met "christmas calories don't count" erop. :)) was het maar zo een feest. Ik heb nog 4 dagen om 16 kg eraf te werken, is te doen toch? :')

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:47

Hmm mijn guilty pleasure qua eten is toch wel witte pasta met geraspte kaas en ketchup. := Zooo lekker.
En ik vind dus Koetjesrepen qua chocola echt heerlijk, word ik ook regelmatig raar om aangekeken haha.

Mijn guilty pleasure qua iets doen...Ik vind het leuk om pukkels uit te drukken. Vooral als ze echt knappen, love it! :D

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 13:50

mriek1990 schreef:
Hmm mijn guilty pleasure qua eten is toch wel witte pasta met geraspte kaas en ketchup. := Zooo lekker.
En ik vind dus Koetjesrepen qua chocola echt heerlijk, word ik ook regelmatig raar om aangekeken haha.

Mijn guilty pleasure qua iets doen...Ik vind het leuk om pukkels uit te drukken. Vooral als ze echt knappen, love it! :D

Oooh jeetje, ik heb blaasjes-eczeem, en vind het poppen helaas ook veel te leuk :')

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 14:02

LWDaisy schreef:
mriek1990 schreef:

Oooh jeetje, ik heb blaasjes-eczeem, en vind het poppen helaas ook veel te leuk :')

Oei ja dat kan ik me voorstellen... :=

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 14:30

Weekvraag week 43
Ben jij een verzamelaar? Dit in de breedste zin van het woord: van Pokémon tot linkersokken. Liefst mét foto!
(Telt een paardenverzameling ook :+ }> (spaar ze in alle kleuren :D )

Alle gekheid op een stokje : Ik verzamel niet echt dingetjes. Eerder spaarde ik alles van koeien maar die verzameling is de deur uit of kapot. We wonen ook klein dus geen ruimte meer helaas :o Wel een jaar geleden begonnen met het verzamelen van koelkastmagneten van de plekken waar we samen naartoe gaan, maar dat is dus niet echt iets voor in het pakket zegmaar.

Leuk om iedereen zijn/haar verzameling te zien en de verhalen te lezen :j

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 14:38

Roosch schreef:
Ik heb wel een trui met "christmas calories don't count" erop. :)) was het maar zo een feest. Ik heb nog 4 dagen om 16 kg eraf te werken, is te doen toch? :')

Even een dichte mossel eten, dan moet het lukken. ;-)

LWDaisy schreef:
Een vrije dag nemen en dat tegen niemand zeggen :')

Hihi, dat doe ik ook weleens. Zoonlief lekker bij mijn ouders en mijn man op kantoor aan het werk. Heerlijk rustig thuis _O-
Laatst bijgewerkt door Matheno op 26-10-25 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 14:39

Matheno schreef:
Roosch schreef:

Ik weet je te vinden voor meer #fitgirl tips. :')

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 14:40

Roosch schreef:
Matheno schreef:

Ik weet je te vinden voor meer #fitgirl tips. :')

Als ik ze zelf nou ook zou uitvoeren .... _O-

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:24

Neonlight schreef:
Leuk, dus niet alleen magneten maar ook sleutelhangers?
Wij gaan altijd op jacht naar vingerhoedjes want schoonmoeder spaart die. Ze heeft een imposante verzameling van ons uit alle hoeken van de wereld. De andere (klein)kinderen nemen ook mee. Maar hoop ergens wel dat mocht ze overlijden dat de vingerhoedjes weer terug komen, want het is toch ook een herinnering voor onze reizen.
Het wordt wel steeds moeilijker om vingerhoedjes te vinden.

Leuk;).

En beterschap Daisy!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:31

Wat grappig al die magneten als aandenken aan alle gemaakte reizen. Vingerhoedjes zijn minder voorkomend.

Mijn guilty pleasure? Huispak, kleedje, de Aristocatten of andere Disney Classic, met thee en chocola.

En nog wat cadeautjes gescoord vandaag! *\o/*

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 15:55

Mijn guilty pleasure was altijd in de avond als de kindjes eindelijk op bed lagen serie of film kijken met iets lekkers erbij.

Nu is het bijna hetzelfde maar dan een boek lezen zonder iets lekkers erbij :+

En ik vind het heerlijk als er niemand thuis is mijn oordopjes in te doen en muziek luisteren tijdens het schoonmaken. Daar kan ik echt van genieten.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 16:05

Wat een leuke antwoorden komen er al voorbij zeg !

Voor mij:
Bassie en adriaan kijken :))
Maar ook een avondje alleen met wat kleine tapas hapjes en dan een serie of film kijken die mn wederhelft niks vind. Dat kan van say yes to the dress tot misdaad docus of juist een film als mean Girls zijn :')

En heel soms hebben een pyjama dag, gewoon doen en laten waar je zin in hebt. Ontbijten met junkfood of iets raars in elkaar flansen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 18:27

Ik weet nog een top! Een leuke onderzetter :D
Ik kijk vaak boven op mijn slaapkamer tv en dan zet ik mijn drinken nu op een kladblokje neer om mijn meubel niet te verpesten :')

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 19:15

Mijn guilty pleasure is denk ik ook een avondje op de bank hangen met een leuke film op, cocktail of wijntje plus een lekker tapasplankje/charcuterie erbij. Héérlijk! Samen met een vriendin zing ik bovendien graag Disneyhits en andere foute liedjes in de auto als we op roadtrip gaan. Verder kan ik best genieten van foute, hopeloos romantische of goede fantasyboeken. Ik lees best veel en meestal ga ik voor Nederlandse literatuur, maar voor de afwisseling lees ik soms graag iets lichters.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 20:19

Oeh ja, Bassie en Adriaan! :j
En ik weet er nog 1: in vakanties dagenlang in een huispak of joggingpak wonen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 21:23

Ik hou ook wel van in een joggingbroek rond te lopen, maar ja ik heb nu een hond :+
Ik moet nog een drempel over om daarmee dan naar buiten te gaan.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 21:25

Mijn guilty pleasure is foute tv programma's :') zo jammer dat temptation island niet meer is. En programmas als 'ik heb het nog nooit gedaan' en 'from Russia with love'. I loev it!

In trainingspak lopen deed ik ook nooit. Tot ik in presikhaaf kwam te wonen. Toen was het ongegeneerd knot op de kop, trainingspak aan naar de supermarkt. Zo loopt het gros daar rond :')
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 26-10-25 21:26, in het totaal 2 keer bewerkt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 21:26

capopjekop schreef:
Mijn guilty pleasure is foute tv programma's :') zo jammer dat temptation island niet meer is. En programmas als 'ik heb het nog nooit gedaan' en 'from Russia with love'. I loev it!

Oehjaaa, domme tv ga ik ook héél goed op. }>

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-25 21:42

Ik ben ook gewoon van lekker een trainingsbroek. Ik heb ook werk waarbij ik op het werk moet omkleden dus van de auto naar mijn kluisje is gewoon prima te doen. :+ En chocolade blijft altijd favoriet maar ik voel me meestal niet schuldig als ik die eet. :=

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-25 21:47

Poeh Guilty pleasure... Ik vind het idd heerlijk om slechte programma's te kijken. Het liefste terwijl ik ondertussen aan het werk ben (multitasken, mijn werk lijdt er niet onder). Zondag is mijn heeeerlijke pyjamadagje & gamedagje. En ja ik ga rustig in mijn nijntje pyjama de hond uitlaten dan :o