Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Ohh Toblerone is inderdaad heerlijk
Guilty pleasures. Zo lastig, ik heb er eigenlijk niet echt heel veel.een hele dag schaamteloos in mijn pyjama op de bank stinken, de hele dag geen klap uitvoerend, terwijl ik lees en wat lekkers eet, telt dat?
was het maar zo een feest. Ik heb nog 4 dagen om 16 kg eraf te werken, is te doen toch?
Zooo lekker.
mriek1990 schreef:Hmm mijn guilty pleasure qua eten is toch wel witte pasta met geraspte kaas en ketchup.Zooo lekker.
En ik vind dus Koetjesrepen qua chocola echt heerlijk, word ik ook regelmatig raar om aangekeken haha.
Mijn guilty pleasure qua iets doen...Ik vind het leuk om pukkels uit te drukken. Vooral als ze echt knappen, love it!
LWDaisy schreef:mriek1990 schreef:Hmm mijn guilty pleasure qua eten is toch wel witte pasta met geraspte kaas en ketchup.Zooo lekker.
En ik vind dus Koetjesrepen qua chocola echt heerlijk, word ik ook regelmatig raar om aangekeken haha.
Mijn guilty pleasure qua iets doen...Ik vind het leuk om pukkels uit te drukken. Vooral als ze echt knappen, love it!
Oooh jeetje, ik heb blaasjes-eczeem, en vind het poppen helaas ook veel te leuk
(spaar ze in alle kleuren
)
Wel een jaar geleden begonnen met het verzamelen van koelkastmagneten van de plekken waar we samen naartoe gaan, maar dat is dus niet echt iets voor in het pakket zegmaar.
Roosch schreef:Ik heb wel een trui met "christmas calories don't count" erop.was het maar zo een feest. Ik heb nog 4 dagen om 16 kg eraf te werken, is te doen toch?

LWDaisy schreef:Een vrije dag nemen en dat tegen niemand zeggen
Neonlight schreef:Leuk, dus niet alleen magneten maar ook sleutelhangers?
Wij gaan altijd op jacht naar vingerhoedjes want schoonmoeder spaart die. Ze heeft een imposante verzameling van ons uit alle hoeken van de wereld. De andere (klein)kinderen nemen ook mee. Maar hoop ergens wel dat mocht ze overlijden dat de vingerhoedjes weer terug komen, want het is toch ook een herinnering voor onze reizen.
Het wordt wel steeds moeilijker om vingerhoedjes te vinden.

zo jammer dat temptation island niet meer is. En programmas als 'ik heb het nog nooit gedaan' en 'from Russia with love'. I loev it!