Ik heb nog wel een vraag die miss als weekvraag kan:
Wat is jouw guilty pleasure ? (Of meerdere)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Geniet even van de rust _AB_! Wel fijn dat opa en oma even inspringen.
Ik had je topic gezien LWDaisy, hopelijk gaat het snel beter en werkt de spuit ook lang. Gaat het goed met het pakje? Ik heb wel eens filmpjes van katten in een pakje gezien die dan niet meer konden lopen en op de rug gingen liggen, de dramaqueens.
Ze is altijd heel lief en aanhankelijk - maar onder haar eigen voorwaarden. Ik ben niet zo goed in haar met rust laten, dus ze zal eerder bij mijn vriend kruipen (die is allergisch dus kan haar niet lastig vallen) dan bij mij, hoewel ze wel altijd vlakbij is
Mijn instinct zit qua "mijn beestjes" bijna altijd goed, maar ik ben onzeker merk ik nu. Ik wil dit oplossen voor haar, asap; en ben bang iets verkeerd te doen.
StonedRomy schreef:Voor wondjes ben ik fan van deze spray:
https://paardenzorg.com/products/skin-care
al mijn dieren blijven er vanaf ( en ik heb een die trapt om een verbandje een gat in de muur uit frustratie… geen paars, een 25 kg hondje wat dat voor elkaar krijgt. )
Ook iedereen die ik het adviseer is er mega fan van en wonden die altijd open gehouden worden gaan ineens wel dicht.
LWDaisy schreef:StonedRomy schreef:Voor wondjes ben ik fan van deze spray:
https://paardenzorg.com/products/skin-care
al mijn dieren blijven er vanaf ( en ik heb een die trapt om een verbandje een gat in de muur uit frustratie… geen paars, een 25 kg hondje wat dat voor elkaar krijgt. )
Ook iedereen die ik het adviseer is er mega fan van en wonden die altijd open gehouden worden gaan ineens wel dicht.
Maar wat als ze er aan likken?
Door de hevige reactie op de pipet ben ik nogal huiverig nu..
Chanen schreef:@Nala: In Oostenrijk ben ik inderdaad nog niet geweest. Misschien speciaal voor de schildjes maar een vakantie daarnaartoe plannen.![]()
Storm Benjamin is redelijk aan mij voorbij gegaan. Gisteren heb ik heel de dag ziek op bed geleden. Van alle dagen dat je ziek kunt zijn wel de minst erge. Vandaag gelukkig alweer een stuk opgeknapt.
Mocht er iemand verlegen zitten om een doos, dan heb ik er nog wel wat in de aanbieding. Misschien ik had ik die moeten opgeven als verzamelitem voor de weekvraag.![]()
Ter beeldvorming, er zitten ook nog een heleboel dozen en verpakmateriaal verborgen in deze dozenstapel.
[ Afbeelding ]

.
. Als ik wat dichterbij had gewoond dan was ik er graag 1 komen halen. Ik moet nog een geschikte doos vinden. Maar dat komt ook vast wel goed.
en dan?
Mondy schreef:Jolien daarom ook als vraag, ik "ken" je anders![]()
Ik heb nog wel een vraag die miss als weekvraag kan:
Wat is jouw guilty pleasure ? (Of meerdere)

miccamaaike schreef:Wat een leuke weekvraag. Ik verzamel magneetjes van de plekken waar we op vakantie zijn geweest. Ze hangen op de extra koelkast die in de garage staat. Heeft mijn Santa verder niet zo heel veel aan vrees ik, maar ik vind het inmiddels wel een leuke verzameling. Aan de zijkant hangen vooral de magneetjes van onze Amerika reis van afgelopen april/mei. Dat waren er wat veel
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Verder ben ik niet een hele erge verzamelaar. Ik kan wel slecht dingen weggooien want wie weet heb ik t ooit nog nodig.
Hou wel heel erg van tassen in alle soorten en maten, mijn man vindt dat ik daar teveel van heb
miccamaaike schreef:Wat een leuke weekvraag. Ik verzamel magneetjes van de plekken waar we op vakantie zijn geweest. Ze hangen op de extra koelkast die in de garage staat. Heeft mijn Santa verder niet zo heel veel aan vrees ik, maar ik vind het inmiddels wel een leuke verzameling. Aan de zijkant hangen vooral de magneetjes van onze Amerika reis van afgelopen april/mei. Dat waren er wat veel
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Verder ben ik niet een hele erge verzamelaar. Ik kan wel slecht dingen weggooien want wie weet heb ik t ooit nog nodig.
Hou wel heel erg van tassen in alle soorten en maten, mijn man vindt dat ik daar teveel van heb