Ik ben geïnfluenced
. Details zijn groen dus past perfect bij de kinderboom. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Details zijn groen dus past perfect bij de kinderboom. 

Konstantine schreef:
Gewoon op marktplaats zetten, je hebt overal je gekken voor!
MarliesV schreef:Konstantine schreef:
Gewoon op marktplaats zetten, je hebt overal je gekken voor!
Je mag geen mensen op Marktplaats verhandelen![]()

Wij gaan de boel op 1 december opzetten. Ik ben echt dol op kerst maar ik ben bang dat als ik het zo vroeg al ga opzetten dat het speciale er vanaf gaat. Maandag gaan we even inkopen doen bij de tuincentra en dan op 1 december alles gezellig maken. Heerlijk! Ik kijk er echt naar uit. Douce schreef:Onze kerstbomen staan ook. Weinig inspirerend maar geniet zo van jullie bomen.
Wij hebben 1 kinderboom en 1 van ons. Beide eigenlijk relatief weinig ballen en lampjes.
Volgend jaar hebben we als het goed is plek voor een extra kerstboom, dan wil ik aparte kerstballen gaan verzamelen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
. Ze komen uit de tuin en gaan daar als ze het halen ook terug in. Douce schreef:De kerstbomenverkoper hier begint volgende week dus ik dacht.. die durft het dus een maand aan. Dan hoop ik op een weekje extra met veel liefde. We zullen zien. Ze komen uit de tuin en gaan daar als ze het halen ook terug in.

Konstantine schreef:Wat een mooie bomen, en sowieso een gezellige inrichting heb jij
Veel sterkte met het verlies van je kater
Nu de jongste katers wat ouder zijn (3) heb ik een wat grotere boom, en bouw ik langzaam aan een Kerst-kitsch-collectie.

Nala schreef:Aan de mensen met grote kunstkerstbomen: onze doos is nu echt aan vervanging toe en ik zie online best veel versies van kunstkerstboom opbergtassen. Heeft iemand van jullie er een die je kan aanraden of juist afraden?

Bellatrix schreef:Jij versiert je kerstboom met vogels?
sabine1979 schreef:Boom staat, nog zonder versiering, buiten de wiebelbenen om.
Was ook te verwachten met hun![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

maar die van jou zijn leuker.
. Dus ben benieuwd hoe het was qua drukte en indeling, oftewel: was er verder nog meer chaos of een beetje dezelfde chaos als normaal?