Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Ik vind het verlanglijstje invullen via de lootjes lastig omdat ik het eenzijdig vind.
Bij deze dan maar een lijstje hier:

een top is iets hards zoals een buffelhoorn, daar doet hij erg lang mee
SimonDesteny schreef:Wel een flop ontdekt; De dames doen helemaal niks met rawhide.
Nog nooit zelf gekocht omdat ik het er zo kartonnerig uit vindt zien, en ja, het ziet er nou ook niet echt heel smaakvol uit.![]()
Kreeg het vorige week gratis mee bij de kassa, maar er wordt helemaal niet naar om gekeken.
eens aan. Maar de witte met kip of rund erom van Trixie of de rollen van rosewood weer wel... kieskeurig? Of misschien toch verschil van verwerkingsmethode.
Konstantine schreef:Haha Simondesteny, je vloer is ook meteen weer gedaan!
Ik zag pas op insta een likmat met een zuignap langs komen, die je aan je douchecabine kunt plakken bijvoorbeeld. Wat een droom. Invriezen met geitenyoghurt of wortelpuree en dan kan ik meneer misschien eens douchen zonder dat ik zelf als natste eindig

Laat mij maar lekker liggen.
Eloya schreef:.
Ik kreeg een anonieme vraag waarom rawhide een flop is.
Wij geven de voorkeur aan natuurlijke snacks. Onze favoriete winkels zijn Durks en Happytails hiervoor!

Oshaa schreef:Eloya schreef:.
Wij geven de voorkeur aan natuurlijke snacks. Onze favoriete winkels zijn Durks en Happytails hiervoor!
Ben helemaal vergeten die type flops in mijn aanmeldingspost te zetten! Je reminder
Hier liever ook geen rawhide, gebleekte snacks of welke vorm van verhit bot of gevulde mergpijp. Vooral vanwege kans op splinter gevaar / de chemicaliën etc.
Ineke2 schreef:Haha Ravi heeft hier een olijfhout speeltje omdat hij aan mijn meubels begon en dat werkt gelukkig wel. Het is alleen een lawaai als hij ermee gaat gooien![]()
Nog een top ik ben aan het rondkijken voor een go pro dus zo’n ding dat ik op mijn buik kan dragen om te filmen is erg welkom.
Eloya schreef:Yeah lootjes getrokken!
Ik ga in mijn nachtdiensten ook ergens het verlanglijstje invullen.
Ben ook al helemaal enthousiast wat voor mijn lootje te gaan kijken komende tijd.
Ik heb het top en flop lijstje ook in de verlanglijst van lootjes.nl gezet. Is misschien makkelijker vindbaar.
WEEK 26 woensdag #SNUFFELSANTA schreef:In het kader van lootje trekken en verlanglijstjes:
Als jouw hond een verlanglijstje mocht maken, wat zou daar dan op staan?
(Als je geen rekening hoeft te houden met kosten, ruimte of andere beperkingen etc)
Damelza schreef:Misschien hebben jullie ideeen. We hebben voor Jady een bench, nu hebben we het deurtje eigenlijk nooit dicht maar is het wel echt haar veilige plekje, altijd als ze echt moe is of even rust wil gaat ze erin liggen. Het is alleen zo'n gigantische kooi in de kamer. Ik zat al een beetje op pinterest te speuren maar dan krijg je al snel iets van een houten ombouw, nu kwam ik dit toevallig ook tegen: https://www.etsy.com/nl/listing/1250698 ... uxe-boucle
Maar dat is dan wel weer vrij prijzig. Iemand die iets vergelijkbaars weet of een ander leuk idee?
Konstantine schreef:Wij hebben een bench met een geleende hoes, maar dat is niet zo'n mooie als jij deelt
Ik vind die prijs wel bizar voor alleen een hoes trouwens, het zijn allemaal rechte stukken stof en wat beslag.