Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Banjer schreef:SSS-vragen
capopjekop: Welke spelletjes staan op je verlanglijstje?
Vlinder84: kan je een lijstje maken met je tops en flops?
Jolien87 schreef:Vlinder84 schreef:Antwoord op de sss vraag;).
Mijn flops zijn prulletjes voor in huis, boeken( ik lees ze digitaal), blikken eten.
Tops: waterkoker, unieke items zoals bijzonder bloempot etc., verwenpakket, iets lekker/leuks voor shetlandermerrie, sieraden met edelsteen. chocolade(melk of wit), beeld voor in de tuin, regenlaars maat 38, lichtsnoer voor in huis(wit licht), blender.
Heb je al eens eerder meegedaan met SSS?
volgens mij zijn er best wel wat Potter heads in de groep.

Jolien87 schreef:Ohja, ik zie het.
Ik hoop dat het niet al te lastig is voor haar Santa om een leuk pakket te maken.
Ik vind het qua SS wel een hele verbetering met die weekvragen erbij. Zo word iedereen toch gestimuleerd om meer te delen.
LWDaisy schreef:Hier ligt mijn hartje in de lappenmand![]()
[ Afbeelding ]
Ze heeft haar oksel open gelikt, die is nu ontstoken. Dus heeft ze cortisone, antibiotica en een pipet gekregen - een een pyjama. Sansi is zieligZusje Arya is wel heel lief voor haar!
[ Afbeelding ]
Ze heeft haar oksel open gelikt, die is nu ontstoken. Dus heeft ze cortisone, antibiotica en een pipet gekregen - een een pyjama. Sansi is zieligZusje Arya is wel heel lief voor haar!
Neonlight schreef:Geniet even van de rust _AB_! Wel fijn dat opa en oma even inspringen.
Ik had je topic gezien LWDaisy, hopelijk gaat het snel beter en werkt de spuit ook lang. Gaat het goed met het pakje? Ik heb wel eens filmpjes van katten in een pakje gezien die dan niet meer konden lopen en op de rug gingen liggen, de dramaqueens.
[ Afbeelding ]
Mondy schreef:Jolien87 schreef:Ohja, ik zie het.
Ik hoop dat het niet al te lastig is voor haar Santa om een leuk pakket te maken.
Waarschijnlijk bedoel je het niet zo maar dit komt wel wat rot over naar haar voor mijn gevoel.
Misschien is gewoon vragen of ze snapt wat de bedoeling is en mbt het budget tips geven wat vriendelijker.
Haar santa kan ook zelf aangeven als die niks kan vinden.
@mijn santa ik hoop dat je iig voldoende uit mijn berichten hebt kunnen halen, ik vind het nu wat lastig om te bedenken wat ik nog neer kan zetten
Maar niet voor avondeten etc, ergens trek ik een lijn.