Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Chanen schreef:Oké, hierbij haak ik officieel af op het bijhouden van alle berichten. Sorry. Afgelopen dagen is het me echt te snel gegaan. Als ik echt iets heb gemist wat ik nog moet beantwoorden, attendeer me daar dan alsjeblieft op.
Weer veel Secret Santa post. Zo leuk, al die kaartjes.
Wat de weekvraag betreft. Ik verzamel stof in mijn kasten en onder het bed. Een schoonmaakster in mijn pakket wordt dan ook zeer gewaardeerd.![]()
Tegenwoordig is er niets specifieks meer dat ik verzamel. Vroeger had ik een zwak voor notitieboekjes, maar die bleven altijd ongebruikt in de kast liggen, omdat ik het zonde vond om erin te schrijven. Inmiddels koop ik ze eigenlijk nooit meer.
Als ik dan toch iets moet noemen, zijn het misschien mooie kaartjes. In mijn vorige woning gebruikte ik die om mijn muren op te leuken, in plaats van schilderijtjes.
Wat ik graag zou verzamelen, maar bijna nergens meer tegenkom, zijn schildjes voor mijn wandelstok. Vroegûh, toen we met mijn ouders op wandelvakantie gingen, mochten we iedere vakantie een schildje uitzoeken dat mijn vader dan op onze wandelstok (een stevige boomtak) vastspijkerde. Elke vakantie zoek ik er weer naar, maar ik zie ze zelden. Souvenirs koop ik verder nooit. Ik heb er niet zoveel mee.
@Nala: Zie net dat jij wel "pinnen" voor je wandelstok kunt vinden. Waar zoek jij waar ik niet kijk?
Vlinder84 schreef:Antwoord op de sss vraag;).
Mijn flops zijn prulletjes voor in huis, boeken( ik lees ze digitaal), blikken eten.
Tops: waterkoker, unieke items zoals bijzonder bloempot etc., verwenpakket, iets lekker/leuks voor shetlandermerrie, sieraden met edelsteen. chocolade(melk of wit), beeld voor in de tuin, regenlaars maat 38, lichtsnoer voor in huis(wit licht), blender.
). Sommige verstaan daar onder etenswaren of juist gezichtsmaskers of nagellak/ make-up? Vlinder84 schreef:Antwoord op de sss vraag;).
Mijn flops zijn prulletjes voor in huis, boeken( ik lees ze digitaal), blikken eten.
Tops: waterkoker, unieke items zoals bijzonder bloempot etc., verwenpakket, iets lekker/leuks voor shetlandermerrie, sieraden met edelsteen. chocolade(melk of wit), beeld voor in de tuin, regenlaars maat 38, lichtsnoer voor in huis(wit licht), blender.
.
Vlinder84 schreef:Antwoord op de sss vraag;).
Mijn flops zijn prulletjes voor in huis, boeken( ik lees ze digitaal), blikken eten. Nagellak en make-up zijn een flop, dat gebruik ik nauwelijks.
.
Chanen schreef:@Nala: In Oostenrijk ben ik inderdaad nog niet geweest. Misschien speciaal voor de schildjes maar een vakantie daarnaartoe plannen.![]()
Storm Benjamin is redelijk aan mij voorbij gegaan. Gisteren heb ik heel de dag ziek op bed geleden. Van alle dagen dat je ziek kunt zijn wel de minst erge. Vandaag gelukkig alweer een stuk opgeknapt.
Mocht er iemand verlegen zitten om een doos, dan heb ik er nog wel wat in de aanbieding. Misschien ik had ik die moeten opgeven als verzamelitem voor de weekvraag.![]()
Ter beeldvorming, er zitten ook nog een heleboel dozen en verpakmateriaal verborgen in deze dozenstapel.
[ Afbeelding ]

Chanen schreef:Leiden. Mocht je in de buurt wonen of zijn, kom gerust langs. Ik wil er graag vanaf.
Mijn vriend heeft een jaar geleden al beloofd dat hij de boel een keer gaat opruimen. Nog steeds niet gebeurd.