Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sentir

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 04:47

Toch leuk al die SS post <3

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 08:49

SSS-vragen

capopjekop: Welke spelletjes staan op je verlanglijstje?
Vlinder84: kan je een lijstje maken met je tops en flops?

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 08:52

Oké, hierbij haak ik officieel af op het bijhouden van alle berichten. Sorry. Afgelopen dagen is het me echt te snel gegaan. Als ik echt iets heb gemist wat ik nog moet beantwoorden, attendeer me daar dan alsjeblieft op.

Weer veel Secret Santa post. Zo leuk, al die kaartjes.

Wat de weekvraag betreft. Ik verzamel stof in mijn kasten en onder het bed. Een schoonmaakster in mijn pakket wordt dan ook zeer gewaardeerd. O:)
Tegenwoordig is er niets specifieks meer dat ik verzamel. Vroeger had ik een zwak voor notitieboekjes, maar die bleven altijd ongebruikt in de kast liggen, omdat ik het zonde vond om erin te schrijven. Inmiddels koop ik ze eigenlijk nooit meer.
Als ik dan toch iets moet noemen, zijn het misschien mooie kaartjes. In mijn vorige woning gebruikte ik die om mijn muren op te leuken, in plaats van schilderijtjes.

Wat ik graag zou verzamelen, maar bijna nergens meer tegenkom, zijn schildjes voor mijn wandelstok. Vroegûh, toen we met mijn ouders op wandelvakantie gingen, mochten we iedere vakantie een schildje uitzoeken dat mijn vader dan op onze wandelstok (een stevige boomtak) vastspijkerde. Elke vakantie zoek ik er weer naar, maar ik zie ze zelden. Souvenirs koop ik verder nooit. Ik heb er niet zoveel mee.

@Nala: Zie net dat jij wel "pinnen" voor je wandelstok kunt vinden. Waar zoek jij waar ik niet kijk?

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 09:06

Oh notitieboekjes is wel iets waar ik nooit genoeg van kan hebben, goeie! :o

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 09:23

Mijn eerste gedachte was dat ik niets verzamel, maar ik bedacht me toch een paar dingen na het lezen van de antwoorden.
Ik heb een leuke collectie Blond Amsterdam en hoewel ik daar niet meer actief in verzamel vind ik het wel erg leuk om de dingen die ik heb te gebruiken.
Daarnaast probeer ik op vakantie altijd een (Engelstalig) kookboek te vinden met lokale gerechten. Lukt niet altijd, maar ik heb een paar leuke die ik ook wel veel gebruik. Mijn favoriet is een kookboek uit New York met naast recepten ook veel mooie foto’s en verhalen over New York.

Notitieboekjes verzamel ik niet, maar een vrolijk (ringband) A5 boekje is wel een top, die gebruik ik op mijn werk voor aantekeningen en actiepunten. Gebruik nu het boekje dat ik vorig jaar kreeg, ziet er gelijk een stuk gezelliger uit tussen alle saaie zwarte boekjes.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 09:46

Kijkend door het raam bedacht ik me dat iets voor de vogels in de tuin ook best gewaardeerd kan worden. Hier veel meer vogeltjes in de tuin dan in ons vorige huis.

Mensen nog last gehad van storm Benjamin? :):)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 09:55

Antwoord op de weekvraag, ik voel me dus helemala geen verzamelaar. Heb ook niet specifiek verzamelingen staan thuis. Maar als je mijn vriend vraagt verzamel ik wel graag spullen in het algemeen O:)

Heb niet zo een groot huis, maar het is wel redelijk vol al. En dan willen we nog een keer verhuizen, dus dan moet het allemaal nog verhuisd en in dozen. Dat is ook wel het moment dat decoratie en dingen weg zullen gaan naar bv de kringloop. Spullen voor in huis liever niet dus.

Enige 'verzameling' die ik echt zo zou kunnen noemen zijn mijn nagellakjes. Die heb ik ook in 3 plankjes in de slaapkamer staan. Maar vind het zelf nog redelijk bescheiden. Dat zijn gewone nagellakjes, waar ik mijn teennagels mee doe. Vingernagels doe ik laatste tjd vooral met gellak voor onder de UV lamp.

Afbeelding

Vroeger heb ik wel zeepjes gespaard. Allemaal verschillende vormpjes en kleurtjes, maar die hangt nog in een kastje op mijn oude slaapkamer bij mijn ouders. Waren voornamelijk paardenvormpjes overigens _O-

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 12:02

nevica schreef:
Oh notitieboekjes is wel iets waar ik nooit genoeg van kan hebben, goeie! :o

Oohja! Die gaan hier ook altijd goed :j

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 12:13

Chanen schreef:
Oké, hierbij haak ik officieel af op het bijhouden van alle berichten. Sorry. Afgelopen dagen is het me echt te snel gegaan. Als ik echt iets heb gemist wat ik nog moet beantwoorden, attendeer me daar dan alsjeblieft op.

Weer veel Secret Santa post. Zo leuk, al die kaartjes.

Wat de weekvraag betreft. Ik verzamel stof in mijn kasten en onder het bed. Een schoonmaakster in mijn pakket wordt dan ook zeer gewaardeerd. O:)
Tegenwoordig is er niets specifieks meer dat ik verzamel. Vroeger had ik een zwak voor notitieboekjes, maar die bleven altijd ongebruikt in de kast liggen, omdat ik het zonde vond om erin te schrijven. Inmiddels koop ik ze eigenlijk nooit meer.
Als ik dan toch iets moet noemen, zijn het misschien mooie kaartjes. In mijn vorige woning gebruikte ik die om mijn muren op te leuken, in plaats van schilderijtjes.

Wat ik graag zou verzamelen, maar bijna nergens meer tegenkom, zijn schildjes voor mijn wandelstok. Vroegûh, toen we met mijn ouders op wandelvakantie gingen, mochten we iedere vakantie een schildje uitzoeken dat mijn vader dan op onze wandelstok (een stevige boomtak) vastspijkerde. Elke vakantie zoek ik er weer naar, maar ik zie ze zelden. Souvenirs koop ik verder nooit. Ik heb er niet zoveel mee.

@Nala: Zie net dat jij wel "pinnen" voor je wandelstok kunt vinden. Waar zoek jij waar ik niet kijk?

We wandelden het meeste in Oostenrijk en daar zijn ze nog vrij goed te vinden bij souvenirshops!

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 12:17

Antwoord op de sss vraag;).

Mijn flops zijn prulletjes voor in huis, boeken( ik lees ze digitaal), blikken eten.

Tops: waterkoker, unieke items zoals bijzonder bloempot etc., verwenpakket, iets lekker/leuks voor shetlandermerrie, sieraden met edelsteen. chocolade(melk of wit), beeld voor in de tuin, regenlaars maat 38, lichtsnoer voor in huis(wit licht), blender.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 12:44

Vlinder84 schreef:

Mijn flops zijn prulletjes voor in huis, boeken( ik lees ze digitaal), blikken eten.

Tops: waterkoker, unieke items zoals bijzonder bloempot etc., verwenpakket, iets lekker/leuks voor shetlandermerrie, sieraden met edelsteen. chocolade(melk of wit), beeld voor in de tuin, regenlaars maat 38, lichtsnoer voor in huis(wit licht), blender.

Misschien nog wat goedkope opties aanvullen? De meeste dingen vallen niet echt binnen budget?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 13:10

Verwenpakket is ook erg algemeen. Voor de ene is dat een tijdschrift, voor de ander juist badspullen (of juist niet ;-)). Sommige verstaan daar onder etenswaren of juist gezichtsmaskers of nagellak/ make-up?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 13:24

Vlinder84 schreef:

Heb je al eens eerder meegedaan met SSS?

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 15:00

Chaotische week en 9 pagina's om bij te lezen oef.. haha.

Hilarisch die snorharen van de kat, die zouden inderdaad perfect passen in zo'n klein vaasje, ik heb al helemaal beeld!

Ik dacht ik verzamel niks, maar toch nog wel.

We verzamelen magneten en sleutelhangers van plekken waar we zijn geweest samen. Zijn er nog niet mega veel maar we kunnen in Amerika van elke plek waar we langsgaan een nieuwe shoppen *\o/*.

De magneten heb ik in een fotolijst van de ikea met dubbelzijdig tape op het glas geplakt, die staat dan weer in de wc. Hopelijk over heel wat jaar hebben we het zodanig uitgebreid dat we meerdere lijsten hebben en het lijkt me dan leuk om die dan ook op de muur langs de trap te hangen. De sleutelhangers hangen aan een schakelkoord (hoe noem je het haha) en die hangt aan de lamp in de werkkamer. Zal morgen eens foto's maken!

Verder verzamelen we spelletjes, zijn we dol op hoewel we er niet altijd de tijd voor nemen. Verder proberen we het huis zo opgeruimd mogelijk te houden dus geen echte andere verzamelitems.

Vlinder, je gaf eerder in je voorstelpost aan dat boeken een top is? Nu een flop, dat kan ook wel verwarrend over komen voor je Secret Santa.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 15:48

Leuk al die verzamelingen.
En grappig dat ik niet de enige magneet verzamelaar ben. :D
Ken ik mijn vriendengroep niemand die dat doet.

Galja hier gelukkig geen last gehad van de storm.
Ben wel nú alweer klaaaaar met die regen!

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 16:28

Vlinder84 schreef:

Mijn flops zijn prulletjes voor in huis, boeken( ik lees ze digitaal), blikken eten. Nagellak en make-up zijn een flop, dat gebruik ik nauwelijks.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 16:39

Whoehoe ik heb een formaat doos gevonden waar alles precies in past. Dat leek de grootste opgave haha. Nu eens kijken hoe we de doos een beetje fancy kunnen maken :') .

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 16:42

Ik heb weer een aantal cadeautjes kunnen scoren vandaag :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 16:51

Zojuist een kadootje online besteld voor m'n lootje. Zo leuk die voorpret!

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 16:53

@Nala: In Oostenrijk ben ik inderdaad nog niet geweest. Misschien speciaal voor de schildjes maar een vakantie daarnaartoe plannen. O:)

Storm Benjamin is redelijk aan mij voorbij gegaan. Gisteren heb ik heel de dag ziek op bed geleden. Van alle dagen dat je ziek kunt zijn wel de minst erge. Vandaag gelukkig alweer een stuk opgeknapt.

Mocht er iemand verlegen zitten om een doos, dan heb ik er nog wel wat in de aanbieding. Misschien ik had ik die moeten opgeven als verzamelitem voor de weekvraag. :')
Ter beeldvorming, er zitten ook nog een heleboel dozen en verpakmateriaal verborgen in deze dozenstapel.
Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 17:02

Ik ben zojuist ook nog geslaagd voor een kadootje, en ook niet geslaagd voor een ander kadootje. Terug naar de tekentafel, oftewel we gaan weer stalken. :))

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 17:03

Chanen schreef:
@Nala: In Oostenrijk ben ik inderdaad nog niet geweest. Misschien speciaal voor de schildjes maar een vakantie daarnaartoe plannen. O:)

Storm Benjamin is redelijk aan mij voorbij gegaan. Gisteren heb ik heel de dag ziek op bed geleden. Van alle dagen dat je ziek kunt zijn wel de minst erge. Vandaag gelukkig alweer een stuk opgeknapt.

Mocht er iemand verlegen zitten om een doos, dan heb ik er nog wel wat in de aanbieding. Misschien ik had ik die moeten opgeven als verzamelitem voor de weekvraag. :')
Ter beeldvorming, er zitten ook nog een heleboel dozen en verpakmateriaal verborgen in deze dozenstapel.
[ Afbeelding ]

Wauw!!
Woon je in mijn regio?? ;)

Ik ook weer een cadeau erbij vandaag!

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 17:07

Leiden. Mocht je in de buurt wonen of zijn, kom gerust langs. Ik wil er graag vanaf.
Mijn vriend heeft een jaar geleden al beloofd dat hij de boel een keer gaat opruimen. Nog steeds niet gebeurd.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 17:08

Niet echt in de buurt helaas!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-25 18:16

Chanen schreef:
Leiden. Mocht je in de buurt wonen of zijn, kom gerust langs. Ik wil er graag vanaf.
Mijn vriend heeft een jaar geleden al beloofd dat hij de boel een keer gaat opruimen. Nog steeds niet gebeurd.

Haha komen ze het niet ophalen bij jullie? Ik verkoop ook via vinted van m'n zoontje. Dan zijn doosjes wel fijn maar zoveel grote is echt overbodig :')