Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jintexx schreef:Wij hebben een eigen stratenmakers bedrijfje en een medewerker (21) in dienst, hij klaagt al een half jaar dat zijn koelbox te klein is. Dus hebben nu een nieuwe koelbox gehaald en deze gevuld met dingen die hij lekker vind (chips, knoppers, bifi worstjes, redbull, babybell kaasjes en chocolade rendiertjes)
Daarnaast gaan we morgen met hem en zijn vriendin pannenkoeken eten.
Zo kunnen onze kindjes ook gewoon mee.
Suzanne F. schreef:love_mandy schreef:Ik heb vandaag ook mijn kerst ‘pakket’ ontvangen.
Een bol kaart van 50 euro.
Dat is best oké! Ik zou er blij mee zijn.
Persoonlijke cadeaus zoals de koelbox zijn altijd leuk.
Jintexx schreef:Leuke en minder leuke pakketten komen er voorbij!
Bonnen zijn eigenlijk altijd wel goed.
Wij hebben een eigen stratenmakers bedrijfje en een medewerker (21) in dienst, hij klaagt al een half jaar dat zijn koelbox te klein is. Dus hebben nu een nieuwe koelbox gehaald en deze gevuld met dingen die hij lekker vind (chips, knoppers, bifi worstjes, redbull, babybell kaasjes en chocolade rendiertjes)
Charaz schreef:Jintexx schreef:Leuke en minder leuke pakketten komen er voorbij!
Bonnen zijn eigenlijk altijd wel goed.
Wij hebben een eigen stratenmakers bedrijfje en een medewerker (21) in dienst, hij klaagt al een half jaar dat zijn koelbox te klein is. Dus hebben nu een nieuwe koelbox gehaald en deze gevuld met dingen die hij lekker vind (chips, knoppers, bifi worstjes, redbull, babybell kaasjes en chocolade rendiertjes)
Wilde hier nog even op reageren, wat een ontzettend leuk idee! Heeft hij het al gekregen en wat vond hij ervan?
prompter schreef:Ik kreeg dit jaar het vreemdste kerstpakket uit mijn hele werkzame carriere, met producten waarvan je denkt "wat moet ik hier mee" en een tas speciaal voor het verzamelen van lege flessen en blikjes. Ik weet nog steeds niet goed wat ik ervan moet vinden.Gelukkig zat er ook een leuke legpuzzel in.

Luxe rituals pakket met grote geurkaars, geurstokjes en huis parfum. Ruikt echt zo lekker. Plus nog een goede fles wijn en heerlijke chocolade. Maak je mij wel blij mee