nevica schreef:Ik zag toch teveel leuke mensen hier, waaronder mijn super leuke lootje van vorig jaar, dus toch ook maar weer aangemeld.
Jaaaa, mede Marieliefhebber!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Renee schreef:Met deze kan ik mee gaan haha! Alleen worden hier ook haar elastiekjes gejat door de poes om ze vervolgens zo terug te vinden:
[ Afbeelding ]
. Ik heb vorig jaar in mijn pakket elastiekjes gekregen en heb daar nog 75% van dus dat is top, maar blijft gewoon altijd handig!cursebreaker schreef:Ohh hahaha ja, die box kan ik ook afvinken; kat die er met het haar elastiekje vandoor gaat![]()
![]()
En een lol dat ze ermee heeft ja.
Ik ben begonnen met het terugkijken van vorige topics en de pakketten en hints wat voorbij komen #voorbereiden
Tancreda4 schreef:Was zo leuk om voor jou en de diertjes iets samen te stellen, echt van genoten!En jij mijn super lieve santaLeuk dat je weer mee doet!

marleen_88 schreef:Woehoe!Jaaaa, mede Marieliefhebber!
Moet wel andere hints doen dit jaar dan die stickers denk ik.

Best lastig eigenlijk. Mag het seizoensgebonden zijn? Ik denk in de zomer een ochtendmens en in de winter een avondmens. In de zomer is de enige tijd dat ik nog iets kan doen de ochtend, en ik vind vroeg opstaan uberhaupt nooit erg. Ik kan ook, zoals vele hier zag ik gelukkig, echt niet uitslapen in het weekend. Half 8 is uitslapen.Citaat:Weekvraag week 35
Ben jij een ochtend- of een avondmens?
In de winter gedij ik heerlijk in de koude avond op de bank onder een dekentje, naar buiten kijkend met als het even kan sneeuw op de grond.
Maar ik kan dus altijd prima vroeg opstaan, maar ook laat opblijven. Zeker als ik aan het gamen ben dan vergeet ik nog wel eens de tijd.
Ineke2 schreef:Echt heel stom hoor, maar hoe app je jezelf?

Ik vind hem ook gezellig, met een boel decoratie - à la kippenbeeldjes, een schattig fietsstuurtje met mandje en bloeme, lampionnen, op de kippenren staat een weerhaan, houten kratjes, vazen met bloemen (nep, ik heb ab-so-luut geen groene vingers!), mozaïek salamanders op het tuinhuis en een muur, ... Soit, hoe meer ik typ, hoe meer ik denk "misschien moet je gewoon eens een foto maken" haha. Ik hou van mijn tuin
Maarrrr dit jaar wel weer wat tomaatjes. En een paprika plantje dat hard z'n best doet maar ik denk niet dat die tevreden genoeg is om nog wat paprika's te gaan geven. Ik ben al trots dat het plantje nog soort van leeft

Nu kan ik prima om 06:00u opstaan , maar vooral dan niet teveel praten tegen me het eerste uur en al helemaal niet voor ik mijn 2 bakken koffie op heb
(is nog weleens een leuke challenge in de vakantie met een partner die direct poof aan staat zodra hij zijn bed uit rolt
)

. Volg momenteel vooral circuit training. Geen goals om een spier bundel te worden maar vooral om fit en gezond te blijven ter compensatie van m'n Bourgondische leefstijl.
.
Ik kan me momenteel nergens echt goed op concentreren - normaal zou ik met een boek in handen zitten of aan't gamen zijn (met vrienden online) - dus dit is dan ook even prima zo hihi.