Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daar mag, kan en gaat van alles in hahaha
een franse bulldog van nu 4 ook die vreet alles wat los en vast zit, inclusief zaken die hij absoluut niet moet eten… overigens voor hem liever geen raw hide achtige snoep, hij is ongeduldig en probeert halverwege zo’n bot het ding door te slikken
de 6 jarige berner sennen. Mag alles lust niet zo veel
en zeker geen normale droge honden brokken haha

marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 42
Welk (huis)dier(en) heb je? Zou je het leuk vinden om er wat voor in je pakket te krijgen? Zo ja, wat dan?

mriek1990 schreef:Yes ik heb de eerste cadeautjes ook binnen.![]()
Nu nog opzoek naar een goede doos.
Handig als je het pakket kan brengen, dat gaat mij helaas niet lukken... te ver weg...![]()
Maar als jullie 'm bezorgen...zet je het pakket dan voor de deur en ren je weg? Of geef je het echt aan je lootje? Dan weet je gelijk wie je ss is toch? Hoewel niet iedereen elkaar in persoon kent natuurlijk...
Citaat:Weekvraag week 42
Welk (huis)dier(en) heb je? Zou je het leuk vinden om er wat voor in je pakket te krijgen? Zo ja, wat dan?

Hij is gezellig, lief, leuk, altijd bij me en klets de oren van de kop. Mijn allerliefste kleine vriendje
Hij heeft een hartprobleem, maar gelukkig geen voedsel allergieën of iets
Hij mag best wat in het pakket, dat zal hij lekker vinden! 

), hier zijn er wel wat af te halen 

Ze komt altijd graag mee uitpakken haha.
Dus dat wordt hooguit nog af en toe een stapritje in het bos. Hij heeft bijna geen kiezen meer, dus hard snoep krijgt ie niet weg, en hij is nogal lastig met eten, dus krijgt eigenlijk verder geen snoepjes op wat bananenchips na. 

.
. Het mag natuurlijk wel altijd, vorig jaar een superleuk knuffeltje in het pakket gekregen voor hem met koekjes erbij.

.
.