Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En zangtalent ontbreekt ook. Dus helaas niet musicaal aangelegd. Speel geen instrument oid.
Wij gaan met zijn 5'en een weekje naar IJsland toe in april. Mag dan (oke vanaf maart al) eindelijk weer binnen de EU reizen.
Souveniertje vanuit daar zal alleen helaas te laat zijn voor SSS
. Heb nu al zin in kerstmarkten en om de boom te zetten (heb ook heeeel veel kerst ornamenten, die kan ik niet genoeg hebben
) koop ze vaak als souveniertje. Dit jaar weer hele mooie gescoord bij DE kerstwinkel in Duitsland.
mariekeoo schreef:Ik snap het wel hoor! ik doe het om die reden onder andere ook niet meer. Het leven gaat op een gegeven moment door. Geef nog wel les in winterguard.
Ineke2 schreef:Beterschap Fohadie![]()
Ik drink het liefst verse munt thee met honing, maarja verse munt blijft niet lang goed![]()
Zakjes muntthee vind ik niet zo lekker.
Ik drink het allerliefst van de zakjes meloen thee, maar die worden niet meer los verkocht helaas…
Verder ben ik gek op groene thee citroen, jasmijn thee en kamillethee.
koffie drink ik wel afentoe.. als ik al thee drink is het gewone met melk
Jodym schreef:Weekvraag 41; een gezellige avond heb ik toch het liefste gewoon thuis op de bank, wat lekkers erbij en evt met een vriendin lekker filmpje kijken
Ik was net aan het douchen en bedacht me nog een top; een masker uit een tube. Heerlijk
En de jongste vind boekjes helemaal fantastisch. Dus mocht mijn Santa nog leuke kartonnen boekjes in de kringloop vinden…
Ik heb al een leuke doos gescoord! Binnenpretje
heb nog niks naar volle tevredenheid voorbij zien glijden. fohadie schreef:Kerstversiering vind ik wel leuk. Ik ben dol op ouderwetse glazen kerstballen. Of grappige kerstballen.
Helaas vandaag niet geshopt voor mijn lootje. Ik ben bekend het een hartritmestoornis en die is vannacht weer gekomen dus lig in het ziekenhuis. Mag gelukkig wel over een half u weer naar huis.

dieseltje09 schreef:He wat naar beterschap fohadie!
Even voor de thee leuten onder ons, welke smaakjes vinden jullie lekker?
Ik ga vooral goed op Rooibos met smaakjes of bv witte thee. Thee die snel bitter wordt(zoals de normale zwarte thee of bv groene) sla ik liever over
marleen_88 schreef:Ik vind alle vruchtenthee heel chemisch.