Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 14:32

Bah Fohadie, niet fijn. Veel sterkte. :knuffel:

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 14:38

Bedankt voor de felicitaties! *\o/*

Ik heb overigens het ritmegevoel van niks :') En zangtalent ontbreekt ook. Dus helaas niet musicaal aangelegd. Speel geen instrument oid.

Fohadie, heel veel beterschap! :knuffel:

Ik heb net met mijn vader vakantie geboekt *\o/* Wij gaan met zijn 5'en een weekje naar IJsland toe in april. Mag dan (oke vanaf maart al) eindelijk weer binnen de EU reizen. :):) Souveniertje vanuit daar zal alleen helaas te laat zijn voor SSS -O-

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 14:41

Ah vervelend, sterkte Fohadie!

Kerstspullen ligt een beetje aan wat haha. Kerstballen voor in de boom hebben we al genoeg. Maar leuke kaarsjes in kerststijl, zoals kerstboompjes zijn altijd wel leuk die had ik vorig jaar ook gekocht en niet aangestoken omdat ik het zonde vond. En wat kleine houten decoraties zijn altijd wel leuk of iets met lampjes. Maar hoeft zeker niet als mijn SS zelf niet van de kerst is. Ik vind het gezellig, maar vind die kerstverplichtingen echt helemaal niks altijd.

Heb op mijn werk ook weer aangegeven dat ik wel bereikbaar wil zijn tussen kerst en oud&nieuw/ wil werken. Ben in november toch al weg en in januari alweer op wintersport haha.

En Detroit heerlijk vooruitzicht! Lijkt me ook een gaaf land om eens naar toe te gaan, de bucketlist wordt alleen maar langer zo.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 14:41

Ach beterschap, fohadie!

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 15:03

He wat naar beterschap fohadie!

Even voor de thee leuten onder ons, welke smaakjes vinden jullie lekker?

Ik ga vooral goed op Rooibos met smaakjes of bv witte thee. Thee die snel bitter wordt(zoals de normale zwarte thee of bv groene) sla ik liever over

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 15:06

Hier een echte theeleut.
Kamille en Rooibos en dan allerlei varianten zijn de smaken die ik drink.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-25 15:10

Ik drink ook echt veel thee. Rooibos honing is hier een favoriet en drink ik eigenlijk altijd. Ookal is de smaak honing, ik doe er zelf ook nog honing bij. := Heerlijk! Vanille smaak en aardbei vind ik ook heel lekker.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 15:32

Kerst! Love it <3 . Heb nu al zin in kerstmarkten en om de boom te zetten (heb ook heeeel veel kerst ornamenten, die kan ik niet genoeg hebben O:) ) koop ze vaak als souveniertje. Dit jaar weer hele mooie gescoord bij DE kerstwinkel in Duitsland.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 15:42

Thee alles behalve groene thee en kamille. Fruitsmaakjes zijn top

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 16:09

Beterschap Fohadie !

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 16:50

Oef fohadie, zelfs zo'n ernstige ritmestoornis dat je er voor wordt opgenomen. Heftig hoor! Gelukkig alweer snel naar huis. Sterkte!

Qua thee drink ik het liefst groene of witte thee. Chinese jasmijnthee van de toko is toch wel favoriet. Zwarte thee drink weinig, behalve af en toe earl grey. Met fruitsmaken, (sterre)munt of zoethout doe je me absoluut geen plezier. Iets bloemigs, zoals jasmijn of korenbloem, dus wel.
Ik heb ooit een losse thee met de naam Kir Royal gekregen. Die vond ik goddelijk lekker. Zal eens opzoeken wat daar precies in zat.

Sentir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 17:02

Veel sterkte Fahodie!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 17:02

Love kerst! In mijn boom hangen veel hysterische roze dingen. Glitter, roze en regenboog ornamenten zijn dus welkom :j en kaarsen altijd, in alle soorten en maten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 17:29

Beterschap Fohadie :(:)

Ik drink het liefst verse munt thee met honing, maarja verse munt blijft niet lang goed _O-
Zakjes muntthee vind ik niet zo lekker.

Ik drink het allerliefst van de zakjes meloen thee, maar die worden niet meer los verkocht helaas…

Verder ben ik gek op groene thee citroen, jasmijn thee en kamillethee.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 17:32

mariekeoo schreef:
Ik snap het wel hoor! ik doe het om die reden onder andere ook niet meer. Het leven gaat op een gegeven moment door. Geef nog wel les in winterguard.

Gaaf!

Ik lees over bakken… ben niet zo’n bakker. Appeltaart soms nog wel eens. Jummmm

Kerstdingetjes zijn altijd welkom, altijd zo gezellig in huis.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 17:41

Thee vooral rooibos of winter thee smaken.
Fruit (behalve de peer met kaneel) ben ik niet zo'n fan van. Al heb ik ooit lychee thee gehad en die was heerlijk <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 17:43

Nou mijn lievelingsthee is op. Die heb ik vorig jaar uit Egypte gehaald.

Dus ik ga nu binnenkort maar weer naar Egypte. Om thee te halen natuurlijk.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 17:49

Beterschap Fohadie ♡

Thee drink ik eigenlijk te weinig, terwijl ik het wel lekker vind!
Ben dan weer niet zo gek op Rooiboos, schijn ik nogal uniek in te zijn. :D
Ook Minty Marocco vind ik niet zo lekker.
Verder zijn alle smaakjes welkom, vooral fruit smaken met bosvruchten en meloen als favorieten.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 18:04

Oh wat leuk Roosch!

Ik ben gek op thee, maar drink eigenlijk de laatste tijd alleen groene thee (wel in alle soorten). Zwarte thee valt niet zo lekker de laatste tijd.
Ik hou niet zo van rooibos… ooit eens super misselijk van geweest.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 18:05

Beterschap Fohadie! :(:)

Ik drink zowel thee als koffie. Thee drink ik momenteel veel winter glow. Citroen thee vind ik ook erg lekker!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 18:10

Ineke2 schreef:
Beterschap Fohadie :(:)

Ik drink het liefst verse munt thee met honing, maarja verse munt blijft niet lang goed _O-
Zakjes muntthee vind ik niet zo lekker.

Ik drink het allerliefst van de zakjes meloen thee, maar die worden niet meer los verkocht helaas…

Verder ben ik gek op groene thee citroen, jasmijn thee en kamillethee.

Oh bah, meloen thee... snap dir uitvinding echt niet...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 18:18

Ik vind alle vruchtenthee heel chemisch. :=

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 18:31

Fohadie, heel veel beterschap en hopelijk ben je snel weer thuis.

Kerstdingetjes, we hebben 2 bomen. De ene staat op kantoor en heeft rode ballen en verder van alles wat aan ornamenten, maar wel blijvend in rood, wit, groen of bruin/houtkleur. De andere boom heeft gouden ballen en eigenlijk alles in (mat) goud. Daar hangen geen vreemde ornamenten in, als 1 Legobal en een dalmatier die ik vorig jaar gekregen heb. Die boom is juist erg klassiek met allemaal dezelfde dingen erin.

Wat betreft thee, niet mijn ding. Laatste thee die ik gedronken heb was volgens mij coca-thee, meegenomen in Zuid-Amerika en buiten daar gedronken tegen hoogte-ziekte thuis gedronken toen ik ook ziek was. We zijn daar in 2007 geweest, dus je kunt wel nagaan wat voor theeliefhebber ik ben. :))

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 18:33

Ik ben geen thee drinker :D koffie drink ik wel afentoe.. als ik al thee drink is het gewone met melk :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 18:36

Jodym schreef:
Weekvraag 41; een gezellige avond heb ik toch het liefste gewoon thuis op de bank, wat lekkers erbij en evt met een vriendin lekker filmpje kijken

Ik was net aan het douchen en bedacht me nog een top; een masker uit een tube. Heerlijk
En de jongste vind boekjes helemaal fantastisch. Dus mocht mijn Santa nog leuke kartonnen boekjes in de kringloop vinden…

Ik heb al een leuke doos gescoord! Binnenpretje :')

Ik ben nog opzoek naar de perfecte doos :Y) heb nog niks naar volle tevredenheid voorbij zien glijden.

fohadie schreef:
Kerstversiering vind ik wel leuk. Ik ben dol op ouderwetse glazen kerstballen. Of grappige kerstballen.

Helaas vandaag niet geshopt voor mijn lootje. Ik ben bekend het een hartritmestoornis en die is vannacht weer gekomen dus lig in het ziekenhuis. Mag gelukkig wel over een half u weer naar huis.

Ach nee! Sterkte en beterschap :knuffel:

dieseltje09 schreef:
He wat naar beterschap fohadie!

Even voor de thee leuten onder ons, welke smaakjes vinden jullie lekker?

Ik ga vooral goed op Rooibos met smaakjes of bv witte thee. Thee die snel bitter wordt(zoals de normale zwarte thee of bv groene) sla ik liever over

Kruiden, Rooibos, Kamille, Witte en groene thee (en dan ook redelijk in die volgorde) zijn mijn voorkeurskeuzes. Zwarte thee soorten vind ik altijd wat ongemakkelijk smaken.

marleen_88 schreef:
Ik vind alle vruchtenthee heel chemisch. :=

Heb je wel eens de cafeïne vrije vruchtenthee geprobeerd van pickwick? Die is wel ontzettend prettig om te drinken. Zwarte thee met fruitsmaak krijg ik ook echt niet zo maar weg. Google maar is. Ook als je de ingrediënten bekijkt denk ik dat het zo maar jou naar de fruitige kant van het thee leven zou kunnen trekken.

Ik zag nog een vraag over kerst versiering voorbij komen. Wij hebben een kerst dorpje in opbouw dus daar mag op zich een frutsel bij komen. Ook leuke versiering voor in of buiten huis is welkom. Alleen die inhoud van de boom dat is zonde om te halen. Volgens mij had ik het al eerder laten vallen maar wij kopen elk jaar per gezinslid een bal erbij dus als we iets voor in de boom zouden krijgen zal het er nooit inkomen. Dat is natuurlijk zonde van het lieve kado.