Secret Santa- The Cat Edition

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-25 06:55

En om even te bewijzen dat ook Sil de nieuwe hangmat gebruikt:

Afbeelding

En gisteren waren ze lekker aan het smikkelen van de liquid snacks:

Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-25 06:58

Zertab schreef:
BrankaZ schreef:
Wel raar dat niet iedereen een notificatie kreeg. De keren dat mijn Secret Santa een bericht stuurde kreeg ik een mailtje.

Ja ik ook

Misschien komt die melding bij sommigen in de spambox? Ik had mijn lootje ook een berichtje gestuurd waar nooit op gereageerd is, dus kan best dat die niet gezien worden dan.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-25 07:03

Hierbij het laatste uitpak-verslag!

Dit jaar deden wij voor het eerst mee met een Secret Santa, en dan wel met de Cat edition natuurlijk. Wat een geweldig leuk pakket heeft onze SS er van gemaakt! Ik hoop dat dit fotoverslag jullie een beetje mee kan nemen op onze reis, wat een lol hebben we gehad met uitpakken en ook het wachten is eigenlijk heel leuk.

Eerst kwam er al een 'proefkaartje', super handig natuurlijk om te testen of het adres werkt. Snoot vond het wel vreemd dat ze stil moest zitten.

Afbeelding

Toen kwam het echte pakket, op een dag dat ik niet thuis was. Mijn vriend, brave volgzame borst die hij is, heeft het pakket meteen geopend (want: dat stond er op!) 

Afbeelding

Afbeelding

Wat bleek, het is een Catvent-kalender! 

Afbeelding

Geweldig, elke dag een pakje, dus we begonnen op de 13e december met het eerste kadootje. 

Afbeelding

Afbeelding

Deze tipi viel meteen enorm in de smaak en er werd om beurten een bezoekje aan gebracht. Inmiddels staat deze in de krabpaal en is onverminderd populair.

Pakje twee hielp Opa Rick goed met uitpakken. Jaaa, Cosma Snackies! Deze verpakking is inmiddels leeg....

Afbeelding

Afbeelding

Tussendoor van de pakjes afblijven is Erg Moeilijk. Uiteindelijk hebben we een zwaar krat bovenop de doos moeten zetten om te zorgen dat onze mormels niet zelf de pakjes gaan uitpakken.

Afbeelding

Helaas heb ik vooraf geen goede foto gemaakt met alle pakjes er op. Hier is wel te zien hoe mooi gevuld de doos is, en dat we nu pakje 3 (15 december) open mogen maken. Snoot helpt met het juiste pakje uitzoeken!

Afbeelding

Ondertussen sloopt Snoot het mooie strikje van een ander pakje. 

Afbeelding

Gelukkig is het kattenkruid ook Zeer Aantrekkelijk

Afbeelding

Pakje 4 (16 december) is ontdaan van strikje en versierselen, en er lijken ook wat gaatjes in gebeten te zijn... Ik verdenk Pili hiervan... en Ronja is zeer blij met springveren, heerlijk! Inmiddels liggen er al twee in de tuin....

Afbeelding

Afbeelding

Het volgende pakje is weer een bus cosma snackjes! Hier Ronja die nét eentje opgeslokt heeft.

Afbeelding

Pili wil heeeeel graag pakje 22 hebben...

Dan krijgen we knisperballen, Rick weet daar meteen raad mee! Op zn ouwe dag gooit hij toch nog met balletjes....
Afbeelding

Pakje 7 (19 december) is snoep, Pili wijst even aan welke hij wel graag NU zou willen opeten. Doe mij die maar mens!
Afbeelding

Dan komt het pakje dat ik kwijt was (en pas op de 22e terugvond, sorry SS!) het pakje met de hint!
Afbeelding

Afbeelding

Een superleuk verhaaltje met puzzel
Afbeelding
Waardoor ik ontdekte dat Roodvos mijn SS is! Via PB even gecheckt en het was raak, goeie hint dus!

Heerlijke kattenkruidkussentjes

Wel even ruzie maken maar daarna weer ontzettend blij. Gelukkig zitten er twee in de verpakking zodat ze niet hoeven delen!

Hoewel ze dat best kunnen hoor
Afbeelding

En Roodvos heeft echt waanzinnige inpak skills, kijk nou hoe mooi!! De veertjes gaan in de knutseldoos voor nieuwe speeltjes / repareren van oude speeltjes
Afbeelding

Afbeelding

Het laatste pakje is meteen ook een enorme hit, de kratzenmauze
Afbeelding

Afbeelding

Ontzettend bedankt lieve Roodvos, wat een geweldig leuk pakket heb je voor ons gemaakt! We hebben er elke dag van genoten en zullen nog lang snoepen van alle lekkers.

Marjo

Re: Secret Santa- The Cat Edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-25 07:32

Ah wat leuk gedaan, zo in adventstijl! Heel creatief bedacht :D

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-25 08:16

Super leuk verslag Barbara.

Ik vrees dat in een onbewaakt ogenblik mijn belhamels in de doos terecht zijn gekomen :+ . Ik heb daarna een pakje moeten repareren. De waargenomen gaatjes zijn waarschijnlijk van Taran en niet van Pili :') .

Ik vreesde al dat met al dat kattenkruid erin die doos onweerstaanbaar zou zijn.
Maar ze hebben zich wel aan de opdracht gehouden: alles doen om jou een cadeautje uit te laten pakken :+ .

Het eerste en laatste cadeau had ik al voor het lootjestrekken gekocht. Dus ik was heel blij dat op jouw lijstje een tent en kattenkruid stond.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-25 09:39

Oh wat gaaf gedaan!!! Kei leuk ook weer.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-25 09:46

Aaaah ik heb dus arme Pili wellicht vals beschuldigd 8-)

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 08:03

xoranlover schreef:
Terwijl we nog wachten op het laatste pakketje van Barbara en daarna het verslag wil ik toch alvast iedereen bedanken. Het was een idee dat ik eigenlijk al langer had en wilde doen en dit jaar eens doorgezet.

Even een speciale vermelding voor Bellatrix ik had dit niet zonder haar gekund. Dus dank je wel voor alle hulp. Als jullie het volgend jaar weer willen dan wil ik dat met alle liefde regelen en ik hoop dat jij dan weer wilt helpen bellatrix.

Ook nog even een speciaal bedankje voor BrankaZ. Ik weet hoe erg je ervan baalde dat je bekend moest maken dat je mijn Secret Santa was. Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen dat er anders mensen teleurgesteld zouden worden. Ik ben echt heel blij met je pakket en mijn katjes ook. Hopelijk gaat dat volgend jaar zonder problemen. Maar ook jij bedankt dat je evengoed dit leuke pakket hebt gemaakt.

Terwijl we nu nog 1 verslag verwachten zou ik wel willen weten volgend jaar weer???

Dingen die anders moeten of tips???

Ik doe graag weer mee volgend jaar, vond het leuk georganiseerd en ook goed dat er in de gaten gehouden werd dat iedereen mee deed. Misschien voor volgend jaar het openlijk raden van de SS na een bepaalde datum doen?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 11:46

Ik vond het ontzettend leuk om voor de katten van Barbara een 12-daagse Katwenskalender te maken.

Misschien leuk om dat volgend jaar als format te doen?
(Of 10 dagen, dan iets meer budget per dag).
Ook leuk voor diegenen die niet kunnen wachten met uitpakken >;) O:) .
En dan de hint op een afgesproken dag bij het pakje in doen.
(Moet je lootje niet juist dat pakje kwijt raken :Y) ).

Toen ik gisteren thuis kwam had Taran met de fret uit het pakket een artistiek stilleven voor mij gemaakt op de kookplaatbeschermer.

Afbeelding
(Het vosje is een gsm-steun).

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 11:51

Roodvos schreef:
Ik vond het ontzettend leuk om voor de katten van Barbara een 12-daagse Katwenskalender te maken.

Misschien leuk om dat volgend jaar als format te doen?
(Of 10 dagen, dan iets meer budget per dag).
Ook leuk voor diegenen die niet kunnen wachten met uitpakken >;) O:) .
En dan de hint op een afgesproken dag bij het pakje in doen.
(Moet je lootje niet juist dat pakje kwijt raken :Y) ).

Toen ik gisteren thuis kwam had Taran met de fret uit het pakket een artistiek stilleven voor mij gemaakt op de kookplaatbeschermer.

[ Afbeelding ]
(Het vosje is een gsm-steun).

Ik vind het een onwijs leuk idee

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 12:14

En ik vind dat niks. :=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 12:37

Ik doe dan niet mee als het een adventskalender of iets moet worden. Dat vind ik wel echt te duur worden dan

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 12:53

Ik vond het superleuk om een adventpakket te ontvangen. Het door mij gemaakte pakket had vast ook een advent kunnen zijn qua aantal kadootjes, maar het is ook echt wel fijn als je als gever zelf je invulling kan geven. Verplicht advent hoeft van mij dus niet. Raden vanaf datum x maar evt wel eerder pakketten openmaken en verslagjes posten als dat zo uitkomt? Dan komen de fotoverslagen wat meer verspreid, ik was zelf natuurlijk de allerlaatste maar de hele meute kwam tegelijk waardoor er misschien minder aandacht voor was? Geen idee hoor... Ik doe volgend jaar in ieder geval graag weer mee, het heeft weken entertainment geleverd met de weekvragen, kadootjes shoppen, inpakken, hints verzinnen, pakket versturen en dan natuurlijk nog se ontvangst en het uitpakken!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 12:57

Zertab schreef:
Ik doe dan niet mee als het een adventskalender of iets moet worden. Dat vind ik wel echt te duur worden dan

Ik ben 2 euro over budget gegaan. Dus het hoeft zeker niet duurder te worden.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 13:00

Zertab schreef:

Te duur is persoonlijk. Ik vind het idee leuk, maar niet verplicht, dan haak ik ook af. Ben bang dat het voor mij te bewerkelijk wordt.

Het idee om het raden van de Secret Santa’s in het topic vanaf een bepaalde dag te doen vind ik wel leuk. Dan heeft iedereen hopelijk ook al tijd gehad om het pakket uit te pakken.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 13:42

Ja misschien niet maar ik ben nu ook over budget gedaan en doe al mee aan de andere secret santa. En inderdaad, ik heb ook geen zin om verplicht zon kalender te maken :o

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 13:58

Ik vind adventskalenders heel leuk, maar ik vind het wel een uitdaging om dan 10 cadeaus te vinden binnen een betaalbaar budget. Als je het echt een beetje leuk wil doen denk ik dat je met de kalender alleen al 50-60 euro kwijt bent voor cadeaus waar je ook echt iets aan hebt.

Maar wat wij in de boekenadventskalender hebben gedaan, zijn 2 versies. Dat zou je in dit geval natuurlijk ook kunnen doen.

Dan doe je bij het aanmelden de keuze; aanmelden voor een pakket à €25 of aanmelden voor de adventskalender à €50. Als je voor beide minimaal 2 aanmeldingen hebt, dan kan het feest in feite al doorgaan :j

[edit] Het voordeel van een kalender is wel dat iedereen wat meer aanwezig moet zijn in het topic, want je kan dan afspreken elke dag je cadeau te posten.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 21:36

Ik wil m’n secret Santa nog even bedanken voor dit speeltje

Het vermaakt niet alleen m’n katten, maar ook mijn vriend!! Win win dus. Kan ik lekker op Bokt.

Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 22:55

Kijk dat moet je hebben :D :D

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-25 10:42

Mijn Secret Santa had goed gezien dat mijn katten gek op kartonnen krabplanken zijn. Heb een hele leuke krabplank/-paal gekregen waar de katten erg blij mee zijn.
Binnenkort maak ik wat foto’s.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-25 20:20

Fijn dat ze er blij mee zijn :D

Inmiddels zijn alle speeltjes hier goed in gebruik (en vooral hond Ronja is ook erg geïnteresseerd in het vogeltje), het kussentje is ook een hit... ligt naast de terrariums op het kastje :D En de snoepjes zijn al bijna op :D

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-25 20:48

Haha ben er blij mee dat ze het leuk vinden. Hier is het elke avond speeltijd met het hengeltje. De snoepjes krijgen ze elke dag een paar van en het balletje geweer is een grote hit. De bewegende speeltjes bewaren we even tot de kittens er zijn. :D

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-25 20:58

Hier hebben de katten en kinderen de hele dag overal mee gespeeld. Fantastisch.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-25 11:46

Psstt!!!

Ik moet jullie wat vertellen
Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 12:23

xoranlover schreef:
Psstt!!!

Ik moet jullie wat vertellen
[ Afbeelding ]