En gisteren waren ze lekker aan het smikkelen van de liquid snacks:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zertab schreef:BrankaZ schreef:Wel raar dat niet iedereen een notificatie kreeg. De keren dat mijn Secret Santa een bericht stuurde kreeg ik een mailtje.
Ja ik ook

. Ik heb daarna een pakje moeten repareren. De waargenomen gaatjes zijn waarschijnlijk van Taran en niet van Pili
.
.
xoranlover schreef:Terwijl we nog wachten op het laatste pakketje van Barbara en daarna het verslag wil ik toch alvast iedereen bedanken. Het was een idee dat ik eigenlijk al langer had en wilde doen en dit jaar eens doorgezet.
Even een speciale vermelding voor Bellatrix ik had dit niet zonder haar gekund. Dus dank je wel voor alle hulp. Als jullie het volgend jaar weer willen dan wil ik dat met alle liefde regelen en ik hoop dat jij dan weer wilt helpen bellatrix.
Ook nog even een speciaal bedankje voor BrankaZ. Ik weet hoe erg je ervan baalde dat je bekend moest maken dat je mijn Secret Santa was. Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen dat er anders mensen teleurgesteld zouden worden. Ik ben echt heel blij met je pakket en mijn katjes ook. Hopelijk gaat dat volgend jaar zonder problemen. Maar ook jij bedankt dat je evengoed dit leuke pakket hebt gemaakt.
Terwijl we nu nog 1 verslag verwachten zou ik wel willen weten volgend jaar weer???
Dingen die anders moeten of tips???

.
).
Roodvos schreef:Ik vond het ontzettend leuk om voor de katten van Barbara een 12-daagse Katwenskalender te maken.
Misschien leuk om dat volgend jaar als format te doen?
(Of 10 dagen, dan iets meer budget per dag).
Ook leuk voor diegenen die niet kunnen wachten met uitpakken![]()
.
En dan de hint op een afgesproken dag bij het pakje in doen.
(Moet je lootje niet juist dat pakje kwijt raken).
Toen ik gisteren thuis kwam had Taran met de fret uit het pakket een artistiek stilleven voor mij gemaakt op de kookplaatbeschermer.
[ Afbeelding ]
(Het vosje is een gsm-steun).
Zertab schreef:Ik doe dan niet mee als het een adventskalender of iets moet worden. Dat vind ik wel echt te duur worden dan

En de snoepjes zijn al bijna op