Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Suzanne F. schreef:Biebz schreef:Paniekaanval 1 overleefd.
Ik zou echt blij zijn als het voorbij is. Ik kan er niks positiefs meer in vinden helaas.. stomste dagen van het jaar.
Ik voel met je mee. Ben maar aan het lezen op bed om rustiger te worden. Maar het lukt nog niet erg.
Ghostattack schreef:Hier voor het eerst alleen thuis met de jaarwisseling! Of ja, alleen met mijn 5 katten
Vanmorgen om 06:30 vertrokken uit Denemarken zodat ik op tijd thuis zou zijn voor vanavond. Nu onwijs moe, dus ik vermaak me wel met Lego, cozy coloring boekjes en een oudejaarsconference. Ben dit jaar de 30 gepasseerd en spontaan boeit het hele oud&nieuw me niet meer
friezenfan2 schreef:Ik ben vanavond ook alleen.
Wat gaan jullie kijken? Volgens mij heb ik vorig jaar naar het top 2000 cafe gekeken maar ik zou best iets leukers willen kijken. En ik heb weinig met Oudejaarsconferences.
Biebz schreef:Ik lig met mijn Noise canceling koptelefoon op en gordijnen dicht. Maar hoor nog alles en soms trilt alles in huis zo erg. En dan komt mijn paniek weer opzetten en kan ik op nieuw beginnen.
Bellatrix schreef:Ghostattack schreef:Hier voor het eerst alleen thuis met de jaarwisseling! Of ja, alleen met mijn 5 katten
Vanmorgen om 06:30 vertrokken uit Denemarken zodat ik op tijd thuis zou zijn voor vanavond. Nu onwijs moe, dus ik vermaak me wel met Lego, cozy coloring boekjes en een oudejaarsconference. Ben dit jaar de 30 gepasseerd en spontaan boeit het hele oud&nieuw me niet meer
Puzzelboek al vol?
Heb er al een paar af ja
friezenfan2 schreef:Die Kody moet echt eens stoppen met in deze slachtoffer rol te zitten.
Het is zo vermoeiend. Zou trouwens ook fijn zijn als dit het laatste seizoen is. Dat stuk land is verkocht dus er is niets meer wat hun bindt op de kinderen na.