Het kerstpakketten topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: Het kerstpakketten topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:01

Zou met zo'n naturesgift bon prima tevreden zijn!!
Beter dan de dingen die we van een vorige werkgever kregen..
Overjarige voorraad...

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:02

Wij zitten helemaal op één lijn, Myfairytale! Ik heb precies dezelfde mening over zowel de bon als het vleespakket. :j

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:12

Zonnehoed schreef:
Wij zitten helemaal op één lijn, Myfairytale! Ik heb precies dezelfde mening over zowel de bon als het vleespakket. :j

<3

Maar als je het topic eens doorleest zie je maar weer eens hoe zeer smaken en wensen verschillen. :))

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:24

Dit is toch wat we elk jaar zien dat de ene helemaal blij is met de inhoud van het pakket terwijl de andere alles zou weggeven.
Dit maakt is vast ook waarom bedrijven het zo moeilijk vinden om iets te geven. De ene wil graag een pakket de andere liever een bon.
Als het een groot bedrijf is is het vast ook niet te doen om een pakket te geven wat persoonlijk is samen gesteld. Ik drink geen alcohol maar vroeger bij een vorige baas zat ik wel eens wijn in en dat moest dan maar naar mijn vader.

Al ben ik toch wel jaloers op de pakketten tot nu toe als ik dadelijk alleen een geldbedrag gestort krijg zou ik ook blij moeten zijn maar dat bedrag gaat dan zonder er over na te denken op aan normale dingen.

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:05

Vlees pakket zou ik ook niet blij van worden. Net als iets met alcohol overigens.
Ik heb geloof ik wel iets grappigs gevonden wat ik wel zou willen proberen.

liberia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:11

Kerstpakket ook ontvangen. Werkgever organiseert elk jaar op twee locaties en dagen een kerstmarkt met lokale winkeliers. Bij de ingang krijg je een soort van strippenkaart voor E35,= en dan kun je shoppen. Ook staat er een ton voor de Voedselbank, dan kun je de bon daar aan schenken. Roparun staat er en verder een wijnimporteur, boekhandel, bloemist, delicatessenzaak, knutselwinkel, koffers en lederwaren en chocolatier. Werkgever zorgt voor koffie/thee/chocomel met wat lekkers, erwtensoep en broodjes. Alle medewerkers, vrijwilligers en pensionaris krijgen een uitnodiging. Altijd erg gezellig. Mocht je niets kunnen kiezen, dan kun je bij elke winkelier ook een tegoedbon krijgen.

Vleespakket zou ik wel bij van worden! Zoveel mensen, zoveel wensen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:52

De pakketten die ik tot nu toe heb ontvangen zit vaak wel een en ander in dat ik niet lust of niets mee kan ofzo.
Maar ik vind het gebaar al ontzettend leuk en vaak kan ik een ander wel weer blij maken met hetgeen dat ik niet lust.
Of de buurtdeelkast.
Dus het is zelden dat het bij het afval verdwijnt ofzo.

Zo heb ik ooit een elektrische pizzapan gehad, die ook ideaal bleek om op te gourmetten of gewoon vlees en/of groenten en aardappeltjes ofzo op te bakken.
Hij is bij verhuizing nummer zoveel ergens achtergebleven, maar daar heb ik jarenlang plezier van gehad.
Hetzelfde met een grote reistas met wieltjes en uitschuifbaar handvat trouwens.
En een paar jaar geleden, tijdens covid kreeg ik een 2 liter kruik met hoes en een superzacht plaid, welke ik allebei nog gebruik.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 20:02

We hebben onze Oekraïense schoonmakers ook een kerstpakket gegeven. Moet wel even met een tolk en google translate app, want ze kenden het niet. En ze dachten dat ze boven op het matje moesten komen toen de directeur ze kwam halen.

Ze waren er hartstikke blij mee. Ze werken voor een schoonmaakbedrijf, daar zullen ze ook zeker wat van krijgen.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 20:47

Hier wel fijn pakketje gehad
Zitten producten in die ik eigelijk allemaal wel gebruik. Zo als pannenkoekenmix,poedersuiker,rijstenwafels,macaroni,wraps, chocomelk en poedersuiker met nog wat snoepjes en chips

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 21:28

Ik heb een Kamado (kleine variant) gehad. Echt heel erg blij mee! Mijn man "zeurde" er al heel lang om (wel een grotere versie), dus die is natuurlijk ook heel blij haha.
Hij krijgt zijn pakket nog, waarschijnlijk weer een 'van alles wat' pakket, ook leuk.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 21:45

Wij hebben een rugtas met een domme tekst gekregen (gelukkig geen logo van het bedrijf haha) met een bon met punten en kan je online wat kopen zoals een rituals pakket en nog veel meer. Maar die punten zijn te waarde van 40 euro en kan je dus een rituals pakket voor 8 munten kopen terwijl dat pakket bij rituals zelf 35.90 euro kost... beetje gekeken en dit is dus bij veel producten dus daar trap ik niet in haha dus ik ga maar een cadeaubon van de douglas ervan nemen heb ik tenminste ook echt die 40 euro. Parfum is toch bijna op.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 22:08

Wij kregen een website om uit te zoeken. Stonden ook veel cadeaubonnen bij. Dus ik heb voor de €25 euro ikea bon gekozen. Had al wat op het oog haha.

Van een client een lekker kerstbrood gekregen dus dat was een lief extraatje

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 23:03

Ik heb 2 werkgevers waarvan de ene niet aan kerstpakketten doet, dus ik hoop de andere wel, werk er nog maar kort dus heb nog geen idee hoe het daar gaat.

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 07:31

Ik werk in een geitenkaasfabriek, dus wat zit er in je kerstpakket:
Afbeelding

Enige probleem is dat ik geen kaas lust... -O-

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 07:34

Wij kregen een pakket waarvan het hoofdcadeau toch wel een mooie (zware!) gietijzeren pan was. En verder wat chips e.d., een kerstbal (bestelbusje), wat kruidenmixen en wat eetdingen en wat fruitsap. Met die pan was ik wel blij en van de eetdingen hebben we redelijk wat bewaard. De rest (zoals een broodmix), hebben we weggegeven.

Miezelke, ik kan me voorstellen dat je geen geitenkaas meer kunt zien, maar ik zou dat pakket best lekker vinden :9

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 07:51

Miezelke wat jammer dat je het niet lust! (ik ook niet hoor. := ) Ga je het weggeven?

Ik krijg mijn pakket vanmiddag...nog even wachten.

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 08:18

Ja ik deel het uit aan vrienden en familie.
Er zaten gelukkig nog een fles cava en een salami bij, en een muts met LED-verlichting die wel heel goed van pas komt :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 08:20

Oh toch iets wat je kan gebruiken. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 08:27

Ik begin volgend jaar bij mijn nieuwe werkgever, maar was wel uitgenodigd voor de kerstviering en heb ook, onverwacht, een kerstpakket gekregen. Zo lief <3.

Een reiskoffer (echt goede kwaliteit ook!), met daarin een pakket bodywash en geurstokjes van Janzen, thee, een fles erg goede champagne, chocolade, kaas, crackers en een pakket met snacks, dips en nootjes van De Zuivelhoeve.

Mijn man heeft een leuk bedrag gekregen en daarbij ook een snackpakket, speciaalbier uit de regio en een supergave stalen servethouder gemaakt door het bedrijf zelf. Ieder jaar zit er een zelfgemaakt/ontworpen item in. Vorig jaar was dat een kaarsenhouder, het jaar daarvoor een vogelvoer houder in de vorm van een koolmees. Erg leuk.

Het pakket van mijn huidige werkgever moet ik nog krijgen. Dat is waarschijnlijk een cadeaubon.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 10:34

Afbeelding

Ik had hem in het topic al eerder beschreven, maar hierbij een foto van ons “geweldige” pakket. Het biertje is overigens ook zeer beperkt houdbaar. Ik vermoed dat het een overblijfsel is van het openingsfeest van het nieuwe hoofdkantoor :roll: . Dit is echt zo’n geval van, die dan liever niets…
Laatst bijgewerkt door Sharani op 19-12-25 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 10:34

Wow. :=

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 10:41

Het is wel origineel, nog nooit eerder zoiets gezien! :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 10:48

Ik kreeg dit jaar het vreemdste kerstpakket uit mijn hele werkzame carriere, met producten waarvan je denkt "wat moet ik hier mee" en een tas speciaal voor het verzamelen van lege flessen en blikjes. Ik weet nog steeds niet goed wat ik ervan moet vinden :=.Gelukkig zat er ook een leuke legpuzzel in.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 10:58

prompter schreef:
Ik kreeg dit jaar het vreemdste kerstpakket uit mijn hele werkzame carriere, met producten waarvan je denkt "wat moet ik hier mee" en een tas speciaal voor het verzamelen van lege flessen en blikjes. Ik weet nog steeds niet goed wat ik ervan moet vinden :=.Gelukkig zat er ook een leuke legpuzzel in.

Dat vraagt om een foto :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 11:03

Sharani schreef:
[ Afbeelding ]

Ik had hem in het topic al eerder beschreven, maar hierbij een foto van ons “geweldige” pakket. Het biertje is overigens ook zeer beperkt houdbaar. Ik vermoed dat het een overblijfsel is van het openingsfeest van het nieuwe hoofdkantoor :roll: . Dit is echt zo’n geval van, die dan liever niets…

Wat is dat touw?