Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
temu/ali/2dehands mag zeker! Het liefste van al 2dehands spullen
of iets dat je zelf hebt gemaakt of dergelijke. (Denk aan kaarsen, een schriftje, een leuke kader, tekening, etc)
Ik heb bv zo'n scheetgeluidendingetje, en daar wil ik hier op mn werk eens mee in de lift gaan staan... en als dan de allerhoogste baas ook in de lift staat, of misschien wel een minister, dan wil ik dus zo'n geluidje maken... 
Maar de lol alleen al als ik eraan denk... die is ook leuk
Dat vertrouw ik niet helemaal. Maar stickertjes, kaartjes ofzo. Ze hebben best leuke dingen

ManonGrr schreef:Hoe peppen jullie jezelf op bij een '' mwah'' dag? koop je dan wat lekkers voor jezelf, ga je een boek lezen, lekker in bad, wandelen met de hond? Kortom; wat doe je om jezelf een beetje op te beuren?
Maar mocht mijn Santa denken dat ik iets heel leuk vind van zo,n winkel, dan ben ik toch wel benieuwd wat voor iets dat dan zal zijn. Ik hoef dus geen prul voor in huis. Haha. Maar kattensnoepjes ofzo kan wel. Mijn katten spelen amper, dus speeltjes zijn minder geschikt.Tancreda4 schreef:Qua muziek draai ik vooral 'epic' of 'filmmuziek' tijdens mijn werk. Ik zet youtube aan en heb daar een kanaal gevonden zonder advertenties, 24/7 epic music ofzo.
Tancreda4 schreef:Houden jullie van Disney? Qua spulletjes en dingetjes?
ManonGrr schreef:Hoe peppen jullie jezelf op bij een '' mwah'' dag? koop je dan wat lekkers voor jezelf, ga je een boek lezen, lekker in bad, wandelen met de hond? Kortom; wat doe je om jezelf een beetje op te beuren?
candalisa schreef:Sokken kan je nooit genoeg hebben meestal verdwijnen er een aantal in de was dus heb er altijd extra liggen.
), lekker een uur in bad gaan, de pony's knuffelen of uitwaaien in de bossen.