al bevestigt ook per pb Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dit is vanaf nu mijn lievelingsbeker... en mijn man moet er vanaf blijven.... 

Dit is vanaf nu mijn lievelingsbeker... en mijn man moet er vanaf blijven.... 

Banjer schreef:Ik had Maureen95, Bellatrix en Roodvos als verdachten… de eerste 2 vanwege de camera die in de brief wordt genoemd… en de derde vanwege het vosje op het label dat op de doos zat.
De eerste 2 zijn al geraden (toen ik hun berichten teruglas), dus ik ga gokken op mn derde verdachte… Roodvos.. ben jij mijn Santa?

__danielle__ schreef:Ik voel mezelf heel dom. Logisch nadenken ligt me echt niet blijkt maar weer. Is er iemand die mij een (klein) zetje in de goede richting kan geven?
[ Afbeelding ]
Dit is mijn hint
MarlonNaldo schreef:loadihra schreef:Ja dat klopt, hopelijk ben je er blij mee! Helaas kon ik geen leuke Disney spulletjes vinden
Ja ik heb zoveel plezier gehad met uitpakken en de katten vinden vooral dat gekke balletje echt fantastisch. Haha de kinderen rende er ook hard achteraan. Het Simba snoep potje is al in gebruik.
Kan je me helpen met wat het grote ronde item is? Er zit een kleine opening in. Ik heb zelf ingevuld dat je er balletjes in kan doen en ze er op die manier mee kunnen spelen. Is dit ook hoe het bedacht is?
Je hebt Nuka en Vitani echt onwijs verwend.
__danielle__ schreef:Ik voel mezelf heel dom. Logisch nadenken ligt me echt niet blijkt maar weer. Is er iemand die mij een (klein) zetje in de goede richting kan geven?
[ Afbeelding ]
Dit is mijn hint
[ Afbeelding ]
Dit is mijn hint
xoranlover schreef:Berdien schreef:De snoepjes zijn ook een grote hitDie gaan we gebruiken voor het nadenk-spel!
xoranlover: Noord-Drenthe!
![]()
![]()
![]()
Dat is best een eind voor mij