Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maureen95 schreef:Hoi!
Hier gister kerstfeest gehad op werk dus kon niet eerder reageren.
Hier mijn kerstpakket. Wat een mega tof pakket en ik ben blij met alles wat erin zit! De hint was erg leuk opgezet met een kruiswoord puzzel. Daar kwam uiteindelijk het woord Muis uit!
Ik weet dat Bokker Zertab een kat heeft die Muis heet? Zertab, ben jij mijn Santa?
Ik ga lekker aan het lezen morgen. De katten zijn er ook blij mee. Die hebben de snoepjes ontdekt en zijn al fanatiek met de puzzel!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Zertab schreef:Maureen95 schreef:Hoi!
Hier gister kerstfeest gehad op werk dus kon niet eerder reageren.
Hier mijn kerstpakket. Wat een mega tof pakket en ik ben blij met alles wat erin zit! De hint was erg leuk opgezet met een kruiswoord puzzel. Daar kwam uiteindelijk het woord Muis uit!
Ik weet dat Bokker Zertab een kat heeft die Muis heet? Zertab, ben jij mijn Santa?
Ik ga lekker aan het lezen morgen. De katten zijn er ook blij mee. Die hebben de snoepjes ontdekt en zijn al fanatiek met de puzzel!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ja klopt!
In het bakje zitten nog snoepjes voor het geval je het nog niet gezien hebt
Die had het gelijk door
Bellatrix schreef:Ok, pakket uit gepakt!!
Doos open. Wat een boel cadeautjes!
[ Afbeelding ]
De kaart.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Alles uitgestald.
[ Afbeelding ]
Die beesten zijn zo gruwelijk verwend, niet normaal meer.
Ook aan mij is gedacht met de waxinelichthouder, choco letter en speculaaspop en sokken.
Alle cadeautjes zijn precies goed, ze hebben voorlopig genoeg speeltjes.
Ik kreeg een woordzoeker als hint maar volgens mij is er ergens een letter teveel want ik kom uit op:
'Beter een goede buur dan een verre bokker' De dik gedrukte 'e' zat er eigenlijk niet bij maar ik neem aan dat die erbij hoorde.
De 2 bokkers die bij mij redelijk in de buurt wonen (waarvan ik het weet dan) is Marjo en Maureen. Maar met deze zin kunnen beide het zijn.Maar met de woorden die gebruikt zijn kan ik hopelijk zeggen dat het Maureen is die mijn SS is?
Fijn dat je er blij mee bent! Ik vond het echt mega leuk een pakket voor je samen te stellen. Berdien schreef:Je bent altijd welkom voor een shoot hoor
Volgens mij is __danielle__ onze SS!
[ Afbeelding ]
Foto uit het topic:
[ Afbeelding ]
Hartstikke bedanktWe hebben met zijn viertjes echt de grootste pret gehad!
Berdien schreef:Je bent altijd welkom voor een shoot hoor
Volgens mij is __danielle__ onze SS!
[ Afbeelding ]
Foto uit het topic:
[ Afbeelding ]
Hartstikke bedanktWe hebben met zijn viertjes echt de grootste pret gehad!
Die gaan we gebruiken voor het nadenk-spel!