Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
.
.
.

ben ook heel benieuwd wat ze vindt van de konijnen oren en garnalen. Dat kent ze niet! Ik ga eens raden wie je bent

!

, catnip kussentje, soort spinnetje, catnip wezel en leeuwtje. 

!

gelukkig kwam Maya to the rescue en heeft het ongedierte bij elkaar gevangen en onder toezicht gesteld.
gelukkig voor de dames had onze Secret Santa een vooruitziende blik en zat er nog een zelfde balletje in het pakket waar ze na de foto weer mee verder konden

de muisjes en kussentjes met kruid kom ik overal tegen, Maya meent dat soort speeltjes ook altijd graag mee naar waar ze gaat slapen, terwijl Nova het huis door jaagt met de rest van de speeltjes en tussendoor Maya haar kussentje wil pikken
er zaten verder nog springveertjes, een bewegende grote muis/rat(Nova vind dat ding geweldig, Maya is nog wat argwanend) in een hoop lekkers en een mooie sleutelhanger met de tekst catmom erop

loadihra schreef:Ja dat klopt, hopelijk ben je er blij mee! Helaas kon ik geen leuke Disney spulletjes vinden
Roodvos schreef:MarlonNaldo schreef:Ik ga er niet mee blijven zitten maar ik ben best teleurgesteld.
Ik ben onwijs druk geweest met de hints en het zo gedaan dat er ook hints bij zitten die iedereen binnen 5 min kan oplossen. De cirkel met getallen is gewoon matchen aan het alfabet en dan een woord maken. (Hannibal) naar mijn quote hier op bokt.
Ik snap je teleurstelling, want de hints zien er echt prachtig uit.
Maar ik wil toch ook even een lans breken voor Marjo. Want de teksten zijn behoorlijk cryptisch en ik zie niets wat naar jou wijst.
De cirkel had ik opgelost. Als ik in het topic zoek op Hannibal, Alpen of olifant(en) vind ik niks. Want de Bokt zoekfunctie werkt niet op de onderschriften.
Google geeft met Hannibal Bokt 3 topics, uit 2002, 2004 en 2005. Toen was jij nog niet geregistreerd.
Ik Bok op mijn telefoon. Van jouw onderschrift zie ik alleen dit:
[ Afbeelding ]
Ik heb geen idee hoe ik dat aan Hannibal moet verbinden.
Dus nogmaals, ik snap heel goed je teleurstelling. Maar je hint was wel echt heel heel heel erg moeilijk.

Vooral de hangmat wordt goed gebruikt

.
.

.
!