Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat super verkeerd klinkt maar goed. 

Oshaa schreef:Jaaaaa vandaag was het onze beurt!
De hondjes hebben al een heftige 24 uur achter de rug met veel auto kilometers en een avond met de schoonfamilie inclusief 1000 kinderen (oké, 5 maar het voelt heftig). Ze hebben het echt super gedaan!
Vandaag weer in de auto geladen en op naar NL, naar mijn ma en nog belangrijker ons pakket!
Nadat de auto was verzet en nog voordat we een rondje drinken hebben gepakt, zijn we aan het uitpakken geslagen!
Het was duidelijk dat er iets heel lekkers in zat!
[ Afbeelding ]
Layla vond het steeds te langzaam gaan, dus die liep af en toe weg om het huis verder te verkennen, maar Beer hield het allemaal goed in de gaten.
[ Afbeelding ]
Deze prachtige kaart kwam er eerst uit. Het gewei is echt zo mooi gemaakt!
[ Afbeelding ]
Toen kwam Layla er toch maar weer bij, want nu waren de snacks wel heel dichtbij!
[ Afbeelding ]
Nu zijn het wel heel beleefde hondjes, die pakken niet heel snel iets uit een doos (alleen uit rekken met luxe koekjes in dierenwinkels), maar even snuiven kan altijd!
[ Afbeelding ]
Wat een prachtig pakket kwam eruit! De honden wilden net lang genoeg blijven zitten voordat ze toch echt vonden dat ze een snack verdiende!
[ Afbeelding ]
En na een familie activiteit om dit te ontcijferen, denken we dat we Imke95 mogen bedanken? (Er is nog wat discussie over de geheime boodschap, dus helemaal zeker zijn we nog niet)
[ Afbeelding ]
Dit was 1 vd hints voor mijn eigen lootje, maar die ga ik hier nu gebruiken om iedereen Merry Christmas te wensen!
Fijn dat je blij met je pakket bent! En leuk dat de honden zo verwend konden worden na hun autoritje
Citaat:#SNUFFELSANTA MEDEDELING
Zoals jullie weten is er één Santa die geen pakket heeft verstuurd, deze Santa heeft wel de €50,- overgemaakt waarmee we een pakket voor AfricanLady gaan samenstellen. Het komt dan wel later maar met net zoveel liefde en aandacht als alle pakketten die al geopend zijn.
Deze Santa heeft ook een verslag toegestuurd en haar Santa alsnog hartelijk bedankt en is blij met het pakket, gelukkig!
In overleg plaats ik een hele minimale versie van het bedankje, hierbij blijven zowel de versturende als ontvangende SS anoniem! Uiteraard heeft de SS wel een PB gehad met foto's met hond.
![]()
Citaat:*Naam hond* en ik willen onze lieve SS enorm bedanken. We hebben bewust gewacht tot kerst met uitpakken.
*Naam hond* is er onwijs blij mee met de lekkere snacks, het leuke speelgoed en de leuke naam hangers en doekje!
) ze wil ofc ook niets aan snack es of eten of andere afleidingen..

Nog geen heel zwaar spul gehoord, maar dat zal wel komen als het donker is.
Cerosa schreef:Oh, des te beter wel dat Hoax zich weer goed voelt!
De muffin zou niet eens zo heel slecht zijn om zelf te eten geloof ik, het is met Johannesbroodmeel, granen en eipoeder zo te lezen. Maar toch, ik laat het opeten evengoed aan Mona over
dat was meer hoe ik het bedoelde. 

(Bij bekende honden, anders niet).