Al snel kwam ik wel op het spoor van Disney uit, en met de namen van haar katten (Vitani & Nuka) denk ik, dat mijn Secret Santa MarlonNaldo moet zijn.
Klopt dit?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

loadihra schreef:Super leuk zo al die pakketten, mijne is zondag aan de beurt verwacht ik, zit nu nog in de nachtdiensten en moet zaterdag het land doorkruisen voor een high teadat is het nadeel als je naar de andere kant van het land moet verhuizen. Vind het zonde om even snel het pakket uit te pakken dus nog maar even geduld hebben
Ik zit op de eerste van 2, jij hierna klaar? Ghostattack schreef:Nou hierbij dan mijn verslag!
Deze prachtig ingepakte doos stond mij al vanaf vorige week aan te staren zoals jullie weten! Hij was inmiddels gebombardeerd tot slaapplek dus ik heb netjes gewacht met openmaken tot iedereen z'n pakket had
[ Afbeelding ]
Onder luid protest ging dan toch de schaar erin. Weg slaapplek, sorry jongens. Al maakte dat gauw plaats voor iets nieuws: SPELEN!!! Want eerlijk is eerlijk, die zakken lucht maak je mijn katten ook al blij mee
[ Afbeelding ]
Onder de zakken lucht zat een kaart en in de doos zaten stukjes tekst geplakt als hints! Heel leuk gedaan en volgens Toby ook zeer eetbaarDus een deel van de hints werd al opgegeten voordat ik ze allemaal gelezen had. Flauw!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Anyway, er zaten mega veel cadeautjes in! Deze Santa is above and beyond gegaan. Elk cadeautje was een belevenis om uit te pakken! Sommige zelfs nog in een extra doosje. Heel spannend.
[ Afbeelding ]
Ik begon met de kleine cadeautjes; hier zaten hele toffe speelballen in! En muisjes en veertjes. Er zitten hier al 5 katten me aan te staren wanneer ze ermee mogen spelen.
Ook zaten er lekkere snackies in want na het spelen moet je natuurlijk eten!
En voor mij heeft Santa wel iets speciaals gedaan! Als eerste een super leuk puzzelboekje! En daarna een gepersonaliseerde mok en sleutelhangerHeel erg leuk gedaan!
En voor de katten nog: een speelkussen, een dekentje, 5 voerbakjes in kleurtjes en een soort hangmatje![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik moest er even over nadenken.. maar... Bellatrix ben jij wellicht mijn Secret Santa?
Ik hoop dat je alles leuk vindt! Ik kwam erachter dat jij achtbanen zo leuk vond dus ik vond de sleutelhanger wel een passend cadeau.
En die mok kwam ook wel goed dacht ik.
En dacht je niet even dat je een spiegelreflexcamera kreeg? 
Marjo schreef:Ik ga eerlijk bekennen, ik heb de hulp van ChatGPT ingeschakeld. De hints zien er erg mooi uit, maar ik snapte er zeer weinig van...
Al snel kwam ik wel op het spoor van Disney uit, en met de namen van haar katten (Vitani & Nuka) denk ik, dat mijn Secret Santa MarlonNaldo moet zijn.
Klopt dit?

.
.
.
. Haar katten hebben een doos gekregen. Oh ja, met een toffe inhoud. Maar toch, een doos
, hint gekregen, wauw
.
.
. Ook al zo verwend
.
.Bellatrix schreef:Ik ben idd jou Santa.Ik hoop dat je alles leuk vindt! Ik kwam erachter dat jij achtbanen zo leuk vond dus ik vond de sleutelhanger wel een passend cadeau.
En die mok kwam ook wel goed dacht ik.
En dacht je niet even dat je een spiegelreflexcamera kreeg?
Ik zie dat het krab/lig ding goed gebruikt wordt! Ik heb hem zelf ook en hier gebruiken ze hem ook goed.
Wat leuk om alle pakketten al te zien! Ik ga hem vanmiddag uitpakken, ik moet eerst nog een paar uurtjes werken.

Op die opmerking heb ik er een foto bij gezocht. Bellatrix schreef:Je hebt zelf gezegd dat het één van je favo achtbanen was.Op die opmerking heb ik er een foto bij gezocht.
Maar t was al donker gisteravond dus ik kon de kleur van de achtbaan niet goed inschatten. Met zaklamp erbij zag ik t en toen dacht ik Ahaaaa!
Ghostattack schreef:Bellatrix schreef:Je hebt zelf gezegd dat het één van je favo achtbanen was.Op die opmerking heb ik er een foto bij gezocht.
Ja daarom dacht ik; ze zal vast geen random afbeelding hebben gepaktMaar t was al donker gisteravond dus ik kon de kleur van de achtbaan niet goed inschatten. Met zaklamp erbij zag ik t en toen dacht ik Ahaaaa!

Marjo schreef:loadihra schreef:Super leuk zo al die pakketten, mijne is zondag aan de beurt verwacht ik, zit nu nog in de nachtdiensten en moet zaterdag het land doorkruisen voor een high teadat is het nadeel als je naar de andere kant van het land moet verhuizen. Vind het zonde om even snel het pakket uit te pakken dus nog maar even geduld hebben
Ah jij ook in de nachtdienstIk zit op de eerste van 2, jij hierna klaar?
MarlonNaldo schreef:Jeej dan ga ik ook.
Ik had mijn pakket vrij vlot binnen.
[ Afbeelding ]
Groot pakket met bizar veel cadeautjes
[ Afbeelding ]
Het uitpakken was met twee katten en twee dochters heel chaotisch. Maar de hints hadden voorrang natuurlijk
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De hints waren puzzels en hier kwamen twee katten boefjes in naar voren.
Onwijs leuk dat de hints vanuit hun pootjes was geschreven.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik kwam bij de tweede echt niet uit de overige stukjes.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wauw, zelfs een kleedje met de namen van mn schatjes. Zo gaaf.
Mn jongste dochter heeft hem opgeëist haha.
[ Afbeelding ]
De kinders zijn er heel blij mee. En ik ook!!! Super pakket!!
https://youtube.com/shorts/-pGIMmq8Fzc?si=13_bcpx0fXrmDBdE
Een reactie filmpje van de katten.
loadihra.. heb jij dit mooie pakket voor mijn Nuka en Vitani samengesteld?
Ben jij mijn SS?

MarlonNaldo schreef:Ik ga er niet mee blijven zitten maar ik ben best teleurgesteld.
Ik ben onwijs druk geweest met de hints en het zo gedaan dat er ook hints bij zitten die iedereen binnen 5 min kan oplossen. De cirkel met getallen is gewoon matchen aan het alfabet en dan een woord maken. (Hannibal) naar mijn quote hier op bokt.

Maar met de woorden die gebruikt zijn kan ik hopelijk zeggen dat het Maureen is die mijn SS is?