Secret Santa 2025 - The Dog Edition

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 18:01

Fem schreef:
Yes *\o/*
Ik was het inderdaad.

Hints verstopt in het pakket waren o.a.:
* De zelfgemaakte kaarsjes (heb ik beide jaren ook gegeven aan mijn lootjes zoals Damelza ook al aangaf).
* Twee kleine testertjes van Lush, mijn favoriete merk.
* Toppings van Ode (overigens de sticker op de doos van de twee corgis zijn de honden van Ellen (van Ode). Dit was de doos waar onze adventskalender van Ode inzat).
* Receptenboekje, ik heb ergens in het topic aangegeven dat ik regelmatig dingen voor de honden maak (geloof dat ik zelfs foto's geplaatst heb).
*Het kaartje met daarop Fudge en Ginger aan het doen wat ze het liefste doen (maar eigenlijk niet mogen).

[ Afbeelding ]

p.s.
Het armbandje is ook zelfgemaakt.
Het paspoorthoesje is gemaakt door een vriendin van mij die een webshop heeft in o.a. Badjassen en softshell jassen (Noa's Dogstore).

Nogmaals enorm bedankt <3 <3

Zowel de kaarsjes als het armbandje zijn zo mooi <3

Wat toevallig van de corgis :P Ze deden me echt aan Jarvis en Parker denken.

Je post met de recepten heb ik niet gezien of ben ik vergeten, maar ik vind dat wel echt cool! Bij de dierenwinkel heb ik wel eens met zo'n pupcake in mijn handen gestaan, maar die zijn niet zo gezond geloof ik, en best wel duur. Volgende keer dat ik naar de Action ga koop ik een bakvorm en dan ga ik bakken :j

Gisteren was ik nog verrookt van het feestje de avond ervoor, ik was zo mijn bed in gerold :+
Maar inmiddels heb ik het armbandje ook aan :D

Afbeelding

Het vloekt een beetje met de kersttrui, maar rood draag ik normaal eigenlijk nooit. Bij mijn normale garderobe past het juist wel heel goed :))

Afbeelding

Plucky ziet er ook heel deftig uit met zijn strikje :D

Afbeelding

Zo gaat het hier de hele dag met de kat en/of de blikjes uit de koelbox :')

De poepzakjeshouder is een grote hit bij mijn vriend, dus daar gaan we er nog wat van kopen :D

Een softshelljas zou ik ook nog wel willen, nu we zelf een tondeuse hebben kan ik hem goed kort houden, maar dan is een jas wel handig denk ik. Ik ga eens kijken bij je vriendin!

Wat een mooie pakketten en blije ontvangers komen er weer langs :D

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 18:54

nardxash schreef:
Ik vermoed wie onze ss is @ maaaarije ben jij?

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Dat klopt :j

Naast de hints in het pakket, zaten er nog hints in de eerdere post.
Op de eerste kaart had je “Nuts” kunnen herkennen en met de sinterklaas post met de verwijzing naar het liedje Blue suede shoes. :D

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 19:02

Wat een fantastische pakketten allemaal!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 19:05

Afbeelding

Ik ben eindelijk aan de slag gegaan met de hints! Sorry secret Santa maar het was best even uitzoeken. En dat doe ik graag met een beetje concentratie.

Uit de Zweedse Puzzel dacht ik al dat jij het was… maar door de woordzoeker werd dat bevestigd!

Kanjerroos, ben jij de topper die dit jaar onze Secret Santa is? :D <3

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 19:10

Maaaarije schreef:
nardxash schreef:
Ik vermoed wie onze ss is @ maaaarije ben jij?

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Dat klopt :j

Naast de hints in het pakket, zaten er nog hints in de eerdere post.
Op de eerste kaart had je “Nuts” kunnen herkennen en met de sinterklaas post met de verwijzing naar het liedje Blue suede shoes. :D

Dankjewel voor het hele mooie pakket

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 19:31

Ineke2 schreef:
Keell94 schreef:
Ineke2, ben jij mijn Secret Santa? :D

Jaaa dat klopt, leuk om te zien dat Sky zo blij is met zijn pakket :D

De stokjes waren favoriete snack en de draakjesknuffel gaat nu overal mee naartoe :D
Dankjewel voor je leuke pakket :j *\o/*

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 20:17

MarlindeRooz schreef:
[ Afbeelding ]

Ik ben eindelijk aan de slag gegaan met de hints! Sorry secret Santa maar het was best even uitzoeken. En dat doe ik graag met een beetje concentratie.

Uit de Zweedse Puzzel dacht ik al dat jij het was… maar door de woordzoeker werd dat bevestigd!

Jaa helemaal goed!
Sorry, ik heb altijd mega veel lol met het maken van uitgebreide puzzels. Kost een berg tijd om samen te stellen maar ook om op te lossen hahaha. Leuk dat je dat wel hebt gedaan!
Ben blij om te lezen dat het pakket goed is bevallen, geniet ervan!
Oh en is het je niet opgevallen dat ik je vlak na het lootjes trekken ben gaan volgens op Instagram? Lekker blonde actie van mij, hoopte al dat je de link niet zou leggen :)

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 20:17

Zo, honden gegeten, kind op bed, tijd voor de hints! *\o/*

En nog even wat foto’s van de spullen uit het pakket, ik moest het hele huis door. :D het is niet alles maar ik vond de enorme bult foto niet recht doen aan wat voor prachtige dingen we gekregen hebben.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan de hints:

Afbeelding

Na het eerste kaartje wist ik dat het om iemand moest gaan met 1 hond.
Het plukje haar verraadde dat het moest gaan om een met een mooie gouden kleur!
Een blauw en groen stukje, daar moest ik even over denken en berichten terug lezen maar “alles was blauw, tot er een groen tuigje gekocht werd”? :D
En het post kaartje van Sydney moet natuurlijk verwijzen naar een “Australian Labradoodle”
En natuurlijk: Altijd een beetje (P)lucky bij je.

De 1+1=14 kon ik niet direct een link aan leggen maar die is er vast ook!

In het “achteraf openen kaartje” zat de bevestiging van onze SS.

Konstantine mogen wij jou bedanken voor dit waanzinnige pakket! <3 Wat een schot in de roos! Zelfs aan de knakworstjes is gedacht. Letterlijk spot on dit pakket. {:) [&]
Wij wensen jou dan ook niks minder dan wat je ons wenst in je kaartje: Dat 2026 ook voor jullie een mooi jaar mag worden!

Afbeelding

Eloya

Re: Secret Santa 2025 - The Dog Edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 20:29

Ik zie nu pas dat er echt een paar honden hier zijn met geweldige namen. Plucky, struikeltje.. love it <3

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 20:37

*\o/*

Graag gedaan, Marije! Ik vond het heel leuk om voor Nuts en Blue te shoppen :D
Fijn om te lezen dat het spot on is, en dat je goed uit de hints kon komen :j
Het sommetje was omdat Plucky uit een nest van 12 komt, we hadden hier thuis nog discussie of 1+1 dan 12 was of 14... Misschien toch 12 dan :')

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 21:07

Eloya schreef:
Oké poging tot verslag via de mobiel! Hij is al 2x gecrasht :') weg verhaal haha.

We begonnen met een hele mooie strak ingepakte doos. Dieke was erg geïnteresseerd. Onze stuiterbal Jeppe had de aandachtsboog en hersencel van een erwt vanmorgen dus die zie je iets minder XD hij is wel ook dankbaar

[ Afbeelding ]

Papier scheuren!
[ Afbeelding ]

Dit ruikt goed. Hele kop verdween erin haha. Jeppe kwam nog even spieken voor die weer weg zoomde.
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

De kadootjes!
[ Afbeelding ]

Dit specifieke kadootje rook het allerbeste. Zó goed dat zelfs Jeppe nog even kwam kijken! Hierin zaten runder snoepjes. Dus helaas voor dieke niet voor haar. Wel super top dat er een sticker opzet met let op rund!
[ Afbeelding ]

Uit het méga kadootje kwam deze geweldige knuffel! We hebben hem "Hans de Gans" genoemd. En Dieke is verliefd <3
Deze had niet meer schot in de roos kunnen zijn.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

De hele buiten uitgepakt!
Er zat in
-Hans de gans
-runder trainers
-2x vriesdroog snacks zalm en kalkoen
-2 praat drukknoppen
-honden puzzel

[ Afbeelding ]

En de hints!
[ Afbeelding ]

Ik vond het hele leuke hints!
Bij de hint over slimme hond dacht ik direct aan een bordercollie.
Het grote blad kwam ik op de namen van de 2 afgebeelde mensen. En daardoor de namen Roscoe en Kix. En de een is een bordercollie mix en de ander een poedel.

Duss..

XDyan, ben jij mijn secret Santa? :D
Het kaartje heb ik na ik het dacht geraden te hebben geopend en daarop zie ik ook een poedel en knappe kruising staan.

De hint over de knop vond ik wat lastiger. De oranje knop maakt wel geluid. Maar hij zegt "hij maakt geluid, dit maakt geluid " samen met gekraak wat lijkt op inpak geluiden. Dus ik weet niet of dat het goede geluidje is? Ben ik wel heel nieuwsgierig naar!

Wij zijn en voelen ons ook erg verwend! Hele leuke kadootjes.

Jaaa wij zijn jouw Santa!! Super leuk dat het zo in de smaak valt, ik vond het belangrijk dat je er goed wat aan zou hebben en met het formaat van Dieke wel een uitdaging haha :') Toch gelukt dus! Mijn idee was wel dat Jeppe er ook mee mag spelen hoor :p

Jammer dat mijn hint met de knoppen mislukt is, maar ik was er al een beetje bang voor :=
Ik had dus in de ene knop “Jeppe en Dieke” ingesproken en in de andere “wij zijn tegenwoordig met 3”
Voorzichtig verpakt en karton er omheen dat er niet wat tegenaan kon komen, want dan stel je de knop opnieuw in als het ingedrukt blijft… maar dat is dus helaas toch gebeurd. Achja, gelukkig waren er nog andere hints.
Ben heel benieuwd hoe Jeppe en Dieke straks met de knoppen omgaan!

Aan mijn secret santa: ik heb uitgepakt en foto’s gemaakt, Kix is vooral echt super super blij!!! Macho en Roscoe vonden het een beetje gek :')
Ik ben nog even bezig met de hints en het lukt me niet om het verslag op mobiel goed te delen, dus ik ga er morgen even voor zitten om het uit te typen. Maar we zijn er blij mee!!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 21:08

kanjerroos schreef:
MarlindeRooz schreef:
[ Afbeelding ]

Jaa helemaal goed!
Sorry, ik heb altijd mega veel lol met het maken van uitgebreide puzzels. Kost een berg tijd om samen te stellen maar ook om op te lossen hahaha. Leuk dat je dat wel hebt gedaan!
Ben blij om te lezen dat het pakket goed is bevallen, geniet ervan!
Oh en is het je niet opgevallen dat ik je vlak na het lootjes trekken ben gaan volgens op Instagram? Lekker blonde actie van mij, hoopte al dat je de link niet zou leggen :)

Hahaha ik ben alleen op m’n privé Instagram ingelogd dus daar heb ik niks van gemerkt. :P

Ik vond de puzzel erg leuk om te doen! :D

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-25 21:33

Citaat:
Jaaa wij zijn jouw Santa!! Super leuk dat het zo in de smaak valt, ik vond het belangrijk dat je er goed wat aan zou hebben en met het formaat van Dieke wel een uitdaging haha :') Toch gelukt dus! Mijn idee was wel dat Jeppe er ook mee mag spelen hoor :p

Jammer dat mijn hint met de knoppen mislukt is, maar ik was er al een beetje bang voor :=
Ik had dus in de ene knop “Jeppe en Dieke” ingesproken en in de andere “wij zijn tegenwoordig met 3”
Voorzichtig verpakt en karton er omheen dat er niet wat tegenaan kon komen, want dan stel je de knop opnieuw in als het ingedrukt blijft… maar dat is dus helaas toch gebeurd. Achja, gelukkig waren er nog andere hints.
Ben heel benieuwd hoe Jeppe en Dieke straks met de knoppen omgaan!

Aan mijn secret santa: ik heb uitgepakt en foto’s gemaakt, Kix is vooral echt super super blij!!! Macho en Roscoe vonden het een beetje gek :')
Ik ben nog even bezig met de hints en het lukt me niet om het verslag op mobiel goed te delen, dus ik ga er morgen even voor zitten om het uit te typen. Maar we zijn er blij mee!!!

Ahh nou snap ik het van de knoppen. Was wel heel leuk bedacht!
Toen ik thuis kwam zat er ook al weer een ander geluidje in van mijn auto van vervoeren onderweg XD zijn gevoelig dus haha

Nogmaals bedankt!
En ze hebben ook al met zijn 2 met Hans de gans gespeeld :D daar is die zeker groot genoeg voor. En wij zijn ook blij met bruikbare cadeaus. Goed geslaagd!

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 10:45

Wij hebben een super leuk pakket mogen uitpakken gisteren avond, wat is Mona verwend zeg!

Ze ging hyperactief te werk, vandaar de chaotische en bewogen foto's :D

Afbeelding
Mona wilde maar al te graag weten wat er in die lekker ruikende doos zat! Hup, snel uitpakken dus. De stapel pakjes met de sok met hints bovenop.

Afbeelding
Samen met mijn vriend pakjes uitpakken, echt Mona's hobby *\o/*

Afbeelding
Met sommige pakjes ging ze te enthousiast te werk met uitpakken, wat een doosje met nagel-gaatjes opleverde :=
Gelukkig is het puzzeltje erin nog heel, super leuk! Ik zet Mona graag aan het denk-werk voor wat lekkers.

Afbeelding
Dit zijn honden snoepjes met kip smaak, maar dit ziet er toch te leuk uit! Net kleine chocolaatjes, en Mona vindt ze héél erg lekker. Ze trekt haar hele trucendoos open om er maar eentje te krijgen! Schot in de roos dus, Santa!

Afbeelding
En dan de hele stapel pakjes. Leuke knuffels, snacks, een puzzeltje, een likmat, een zakje boullion, een voerspeeltje...
Jeetje lieve Santa, wat heb jij een leuk pakket voor ons gemaakt! Maar wie oh wie mogen we bedanken...

Afbeelding
Grabbelen in de sok naar hints dus, en daar toverde ik deze papiertjes uit. Na even nadenken, zoeken in het topic kan het niet anders dat Mandarijn met de schattige Bailey onze secret Santa is!
Nogmaals, onwijs bedankt voor het toffe pakket, Mona geniet enorm van al het lekkers, wat heb je ons verwend :D

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 11:06

Cerosa schreef:
Wij hebben een super leuk pakket mogen uitpakken gisteren avond, wat is Mona verwend zeg!

Ze ging hyperactief te werk, vandaar de chaotische en bewogen foto's :D

[ Afbeelding ]
Mona wilde maar al te graag weten wat er in die lekker ruikende doos zat! Hup, snel uitpakken dus. De stapel pakjes met de sok met hints bovenop.

[ Afbeelding ]
Samen met mijn vriend pakjes uitpakken, echt Mona's hobby *\o/*

[ Afbeelding ]
Met sommige pakjes ging ze te enthousiast te werk met uitpakken, wat een doosje met nagel-gaatjes opleverde :=
Gelukkig is het puzzeltje erin nog heel, super leuk! Ik zet Mona graag aan het denk-werk voor wat lekkers.

[ Afbeelding ]
Dit zijn honden snoepjes met kip smaak, maar dit ziet er toch te leuk uit! Net kleine chocolaatjes, en Mona vindt ze héél erg lekker. Ze trekt haar hele trucendoos open om er maar eentje te krijgen! Schot in de roos dus, Santa!

[ Afbeelding ]
En dan de hele stapel pakjes. Leuke knuffels, snacks, een puzzeltje, een likmat, een zakje boullion, een voerspeeltje...
Jeetje lieve Santa, wat heb jij een leuk pakket voor ons gemaakt! Maar wie oh wie mogen we bedanken...

[ Afbeelding ]
Grabbelen in de sok naar hints dus, en daar toverde ik deze papiertjes uit. Na even nadenken, zoeken in het topic kan het niet anders dat Mandarijn met de schattige Bailey onze secret Santa is!
Nogmaals, onwijs bedankt voor het toffe pakket, Mona geniet enorm van al het lekkers, wat heb je ons verwend :D

Jaaa *\o/* blij dat het pakket in de smaak valt! Vond het erg leuk om een pakket voor Mona te maken!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 16:25

Leuke hints weer!

Zijn er meer pakketjes geopend of verzoeken geschreven?
Of zijn er nog mensen druk aan het puzzelen?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 16:29

Er moeten voor mijn gevoel nog best wat pakketjes geopend worden :j
Ik ben nog aan het puzzelen :))
Dit waren mijn hints:
Afbeelding

Maar we hebben dit weekend even een side quest gehad naast het puzzelen, dus na de werkdag van vandaag neus ik weer verder _O-
Afbeelding

Parker kwam nog wel weer even met een van de nieuwe speeltjes aan zetten, helemaal happy :))
Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 16:34

Het heeft wat langer geduurd wegens privé omstandigheden, maar hier is dan het verslag van Ravi’s eerste kerstpakket :):)

Hij begon al meteen met openmaken :')
Afbeelding

Hij moest eerst netjes gaan zitten met zijn kerststrik om. Zien jullie hem vooral kijken wanneer hij weer verder mocht gaan :')
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En daar kwam dit uit tevoorschijn

Afbeelding

Met een lief kaartje + de woordzoeker hint. Ik ben er nog niet uit en ga zo verder puzzelen.
Afbeelding

Een overzicht foto - het kerst hondenkoekje, die heeft Ravi meteen meegenomen en was binnen no time op _O-
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb nog geprobeerd om Ravi netjes naast zijn gekregen spulletjes te laten zitten, maar ehm dat is mislukt. :')

Hij is in elk geval wel heel blij met het pakket en ligt as we speak tevreden te kauwen <3

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 19:32

Nadat ik de puzzel heb opgelost; Sharani ben jij Ravi’s Secret Santa?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-25 21:26

Citaat:
#SNUFFELSANTA MEDEDELING

Ik heb de lijst een update gegeven en zal hem nog niet posten om de Santa's nog even te laten puzzelen. ~~}> Er moeten nog acht Santa's geraden worden!

{:) [&]

Een compliment voor iedereen, wat een prachtige en gevulde pakketten en volgens mij ook heel veel voldaan aan wensenlijstje en dergelijke! **\O/** Een genot om te lezen! _O_

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 21:41

Ineke2 schreef:

Dat klopt helemaal :j.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 21:46

Gefeliciteerd met je verjaardag Sharani!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 21:58

Gefeliciteerd Sharani Y)(^)

Oke, ik durf een gok te wagen. Hoe ik ook zoek, ik kom toch steeds weer bij dezelfde persoon uit.
Draagt (functionele) kleding, een madam als huisgenoot die volgens de omschrijving een poes zou moeten zijn (de omschrijving had net Minoes kunnen zijn trouwens _O-)...VillaNeusjes, ben jij onze SS?

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 22:07

Jazeker, :j

De producten in de zakjes waar de hints in zaten waren onderdeel van de hints overigens :') ze stonden echter niet op je foto net dus ik weet niet of je dat er in mee genomen had.

Hint 1 verwees naar het hulphond uniform/hesje van Hoax, deze is neon geel (vandaar neon banana's voor Parker en Jarvis)

Hint 2 was een verwijzing naar Madame Coco. Onze poezelige huisgenoot.

Hint 3 was een geur kaars, en de tekst verwijst naar de naam Villa Neusjes

Het kaartje was meer een toevallig grapje. De printer was dus serieus aan 't overlijden dus mocht ik alles met de hand schrijven. Met beperkte hand functie wordt dat niet altijd even leesbaar.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-25 22:21

Sharani schreef:
Ineke2 schreef:

Dat klopt helemaal :j.

Yeah :D
Gefeliciteerd met je verjaardag en namens Ravi nogmaals bedankt voor het pakket!