Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik word wel altijd blij van informatieve boeken. Ik heb veel kookboeken, boeken over zeezeilen/reizen met de boot, moestuin, wecken, wijn maken, hobbyen.. Zo’n boeken zijn altijd welkom, vooral ook tweedehands.
)Tanya schreef:Jaaa lootje!
Ik ben nog even benieuwd of sommige mensen echt hele sterke voorkeuren hebben qua wel/geen tweedehandse maar ook Temu en AliExpress?
Zertab schreef:Ik gooi er nog een vraag in, als dat mag
Mag er een boek in je pakket zitten? En zo ja, welk genre?
LWDaisy schreef:Ik heb het kleurenpallet van een kleurenblinde in mijn huis

Linnie050 schreef:Wat vinden jullie van bad en douche spullen of bv bodylotion.
Hebben jullie een bad?
marleen_88 schreef:Wst toevallig dat jouw man dezelfde hobby heeft. Hier staat de keukentafel regelmatig vol, helemaal wanneer hij met een project bezig is. Maar geen vaste plek in de woonkamer.
Toen ik opnieuw zwanger raakte, heb ik mijn man gevraagd om zijn collectie uit te dunnen en zorgvuldig op te bergen. Zijn Warhammer ligt nu in dozen en kratten op de vliering.
Linnie050 schreef:Wat vinden jullie van bad en douche spullen of bv bodylotion.
Hebben jullie een bad?
Renee schreef:Ik vind het ook leuk om te zien dat zoveel dames enthousiast zijn over hun lootjes. Mijn nieuwsgierigheid vraagt zichzelf dan toch af of die gene die mij heeft gekregen daar ook blij mee is.
) romans, fantasy en biografieën zijn ook een top
(ben bezig met de warcraft reeks) Verder heb ik veel boeken omtrent mijn werk : dementie, het menselijk brein, gedrag, psychologie

(na 6 jaar zeuren
) in plaats van de neppe. Ik ben qua kerst wel echt van de traditionele kleuren rood/goud/groen etc
We hebben wel een bad, eerder zat ik echt 3x in de week in bad, maar het afgelopen half jaar denk ik 2x in de maand, ik pak dan wel echt uit als een verwenmomentje voor mezelf 

Lees ik niet vaak, dus zo af en toe is wel leuk. National Geographic, Quest, Donald Duck, van alles wel
Ineke2 schreef:Degenen die eventueel sokken willen zouden die dan ook hun maat kunnen vermelden?