Ja, maar dan zou er toch wel al een T&T moeten zijn? Die kreeg ik namelijk wel van mijn SS.
BrankaZ
Geplaatst: 18-12-25 11:05
Ik had die zelf ook niet gestuurd, maar wel in de gaten gehouden of de verzending goed verliep. Waarschijnlijk doordat ik bij andere SeSa's dat niet hoefde te doen.
Gezien er tussendoor nog een vraag aan mij werd gesteld door mijn SeSa ga ik er vanuit dat het wel iemand is die actief meedoet en het gewoon pech is dat de bezorgdiensten het op het moment erg druk hebben.
ik wil nog even mijn excuses aanbieden aan mijn santa. ik had geen mail oid gekregen, maar toen ik vanmorgen stom toevallig lootjestrekken opende zag ik dat via de anonieme vraag wel netjes de t&t verstuurd was. Dus sorry santa dat ik dat niet eerder door had!
Ik duim voor jou Branka dat je pakket ook vandaag of morgen binnenkomt. Dat niet hoeven weerstaan is inderdaad fijn, maar de gezamenlijk pret van het uitpakken zou toch ook leuk zijn als jij daaraan mee kan doen.
Sorry dames de foto van mijn pakket in het topic schitterde nog van afwezigheid dus bij deze.. de kerst knuffel was het lokmiddel anders was het pakket toch spannend