Konstantine schreef:Hele post getypt, verdwijnt 'ie omdat de upload vastloopt
Ik ben eruit!
Mijn Santa heeft meerdere honden, die graag vies worden en niet van puzzelen houden.
Santa heeft al vaker meegedaan, want sommige cadeaus zijn doorgeefcadeaus (zo lief) of verwijzen naar eerdere jaren.
De honden mogen alles eten, maar lusten niet alles. Wel gaat food enrichment er goed in, van ODE Onyx
Op de doos zat tussen de stickers 1 grotere opvallende sticker met 2 donkere corgis, dus ik dacht aan Tigress, maar Jarvis en Parker houden wel van hersenwerk en lusten alles. Die waren het dus niet
Het lokale krantje bevatte een kaart van West-Betuwe, met het gebied langs de Waal tussen Nijmegen en Zaltbommel.
Nu wist ik zeker dat iemand hier iets over de Waal had geschreven, alleen niet meer wie dan
Alle voorstelposts van mensen met meer dan 1 hond nog eens door gespit en dit kon eigenlijk niet missen...
Fudge zoekt altijd de meest smerige dingen om doorheen te rollen (oh, pijnlijk herkenbaar dit) en Ginger moet bij het water aan de lange lijn, want ze houdt nogal van eenden
[ Afbeelding ]
Onwijs bedankt voor het prachtige pakket lieve Fem!![]()
![]()
Zodra we terug kwamen van onze middagwandeling werd het grijze katje weer opgepakt, wat een schot in de roos is dat
Zacht, fluffy en met geluid, kan niet beter!
Yes
Ik was het inderdaad.
Hints verstopt in het pakket waren o.a.:
* De zelfgemaakte kaarsjes (heb ik beide jaren ook gegeven aan mijn lootjes zoals Damelza ook al aangaf).
* Twee kleine testertjes van Lush, mijn favoriete merk.
* Toppings van Ode (overigens de sticker op de doos van de twee corgis zijn de honden van Ellen (van Ode). Dit was de doos waar onze adventskalender van Ode inzat).
* Receptenboekje, ik heb ergens in het topic aangegeven dat ik regelmatig dingen voor de honden maak (geloof dat ik zelfs foto's geplaatst heb).
*Het kaartje met daarop Fudge en Ginger aan het doen wat ze het liefste doen (maar eigenlijk niet mogen).

p.s.
Het armbandje is ook zelfgemaakt.
Het paspoorthoesje is gemaakt door een vriendin van mij die een webshop heeft in o.a. Badjassen en softshell jassen (Noa's Dogstore).

) of verwijzen naar eerdere jaren.

) en Ginger moet bij het water aan de lange lijn, want ze houdt nogal van eenden