Het kerstpakketten topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 21:23

Sommigen zien er zo gezellig uit!

Ik kreeg een mail met een bon. Wel echt heel blij mee! - vooral ook omdat een eerder aangekondigde bezuiniging op t bedrag blijkbaar gelukkig niet is doorgezet- maar wel minder gezellig uiterlijk :)

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 21:26

Mijn partner heeft zijn pakket vandaag al gekregen.
Afbeelding
Een pasta pakket, chocolade en een bol bon van 100 euro.

Ik weet niet 100% zeker of ik iets krijg, maar zo wel dan pas vrijdag

Suzanne F.

Re: Het kerstpakketten topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 22:40

Zo’n markt lijkt me zo leuk! Is dat dan alleen voor dat bedrijf opgetuigd? Of shoppen er meer bedrijven bij de kraampjes?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 00:05

Ik kreeg vanavond een klein pakketje van de eigenaar van mijn oppashond:
Afbeelding
<3

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 03:10

We hebben met de organisatie een muziek bingo i.c.m. eten en drinken gehad (3 gangen buffet). Erg leuk georganiseerd. Extra leuk vond ik daarom het pakket met de link naar die avond.
Ik vind hitster niet zo leuk maar denk dat het gros heel blij is met dit pakket. Hier zal ik hem voornamelijk gaan gebruiken als we met familie of vrienden wat luchtigs op tafel willen zetten maar prima. Was stiekem al blij met alles wat de werkgever dit jaar regelde. Eerste jaar daar en al op zoveel manieren verwend als medewerker dus vind het niet zo erg dat het bij mij persoonlijk niet zo matcht.

Afbeelding

Kaatje_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 08:31

Wij hebben een mail gekregen met een link naar een vvv-bon.
Aan de ene kant natuurlijk fijn dat je het kan besteden aan iets wat je zelf graag wil hebben. En het kost geen verpakkingsmateriaal ed.

Maar aan de andere kant voelt het ook wat afstandelijk ofzo. Had het misschien leuker gevonden als die bon in een leuke kaart kwam, evt wat chocolaatjes erbij. Nu heeft ook niemand het erover, want die mail klik je thuis aan en dat was het.

Maargoed, een gegeven paard niet in de bek kijken en binnenkort wat leuks bedenken voor mezelf

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 09:20

Ik heb gisteren mijn kerstpakket gekregen
Een boodschappen pakket ingepakt in een kleine koffer die in de handbagage van het vliegtuig past met een spelletje erin. :)
Erg creatief want die koffer is ook handig met weekendje weg. *\o/*

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 09:42

Gisteren ook mijn pakket gekregen. wij komen de kerstdagen wel door +:)+
Afbeelding

Lapjes bovenin en droge worst zijn al naar mijn moeder :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 09:47

Wendy, dat is nog eens een tof pakket!! Die rollade!! :9

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 09:48

Ik heb een daglicht lamp besteld van mn bon :):)

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 10:07

Mijn kerstpakket is ook binnen. Zat in een mooie jutte tas met print erop. Ik ga altijd met zo'n soort tas naar mijn werk en laat mijn huidige nu slecht worden. Dus heel blij mee. Verder 1 of ander huis parfumding. Kerstkoekjes en kerstkrans chocolade. Daar ook wel blij mee ik wordt altijd wel blij van lekkere luchtjes of wat te eten. Ook allemaal diverse theesmaken gekregen. Die gaan ook wel op. Alleen niet snel. Drink niet veel thee. Er waren maar 2 missers, maar daar kan ik mee leven. Want de werkgever heeft echt dit helemaal zelf samengesteld voor iedereen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 10:26

Afbeelding
Afbeelding

Ik mag altijd kiezen uit een pakket, een bon of het goede doel.

Ik kies altijd het pakket.

Ook van mijn leidinggevende een pakket gehad met als thema zoet.

Verder ook nog een Sinterklaas pakke, deze haal ik vandaag op omdat ik met vakantie was.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 10:48

Wij hebben een heel groot pakket gekregen met allemaal bruikbare artikelen als kaas, chips, snoep, crackers, soep, stokbrood, wijn, jam enz. Eigenlijk op een paar dingen na, allemaal producten die wij wel opmaken.

Wat we niet gebruiken, gaat naar het buurtkastje hier dicht bij, daar kan een ander nog blij mee gemaakt worden.

Mijn partner had een bon van 50 euro en lekkernijen van de Zuivelhoeve. Wij hoeven voorlopig niets meer te kopen voor bij de borrel.

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 12:29

Ik ben dit jaar met pensioen gegaan.
En vanmorgen kreeg ik een belletje dat ik mijn kerstpakket kon op halen.
Afbeelding
Afbeelding

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 13:10

Kimberley_ schreef:
Eigenaren van de paarden: hoofdband, een positiv potato met een cowboyhoed (rijden allemaal western), bruistablet voor onder de douche en een hoofd en hoefborsteltje voor het paard.
Bijrijders van anderen: hoofdband, positiv potatos met cowboyhoed, bruistablet voor onder de douche en van die muffins voor paarden.
Eigen bijrijders: hoofdband, positiv potato met cowboyhoed, bruistablet voor onder de douche, sokken, hoofd en hoefborstel (allebei 1 anders is het dubbelop voor 1 paard haha) en muffins voor mijn paard.

Wat tof!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 13:10

Lizard, dat is een mooi pakket!!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 13:20

Ik heb een eigen bedrijf en vind het ieder jaar toch weer lastig om iets te bedenken. Vorig jaar hadden we een tas met etenswaren en daar zoveel goede reacties op gehad dat we toch weer voor iets vergelijkbaars zijn gegaan.

Afbeelding

Afbeelding

Wij hadden dit jaar een handbagage koffer (groen of zwart) met inhoud. Iedereen heeft vooraf een compliment door moeten geven over iedere collega en die waren verzameld en in een lijstje gedaan. Op dat complimentenlijstje heb ik ook al veel positieve reacties terug gehad.

De vrijwilligers hebben allemaal een rieten mand gekregen met een deel van de producten uit bovenstaande koffer.

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 14:37

Suzanne F. schreef:
Zo’n markt lijkt me zo leuk! Is dat dan alleen voor dat bedrijf opgetuigd? Of shoppen er meer bedrijven bij de kraampjes?

Bij mij was het alleen voor “mijn” bedrijf, 1000 medewerkers ongeveer.

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 15:41

Omg, wij kregen vandaag onze kerstpakketten. Ofwel een envelop met een vreselijk nutteloze bon van naturesgift. We zaten al ff te kijken op die site... Vreselijk. Echt geef dan niks. Of een bol punt com bon oid.
Gelukkig hadden we vandaag ook sinterkerst viering met de collega's. Dat zaten echt leuker cadeaus tussen.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 16:26

jeetje77 schreef:
Omg, wij kregen vandaag onze kerstpakketten. Ofwel een envelop met een vreselijk nutteloze bon van naturesgift. We zaten al ff te kijken op die site... Vreselijk. Echt geef dan niks. Of een bol punt com bon oid.
Gelukkig hadden we vandaag ook sinterkerst viering met de collega's. Dat zaten echt leuker cadeaus tussen.

Ik heb even op de site gekeken, want ik was wel nieuwsgierig nu :D Het is wel voor een specifieke doelgroep inderdaad :+ Maar je kan er ook gewoon wijn of een plant bestellen (weet het bedrag natuurlijk niet) Dus er staan ook nog 'normale' dingen tussen, hopelijk vind je toch niet iets waar je wat aan hebt.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 16:39

Ik heb een heel tof pakket gekregen van mijn werkgever waar ik nu bijna 2 maanden werk;
Een grote tas (te gebruiken voor vakantie, of sport oid)
Een handgeschreven kaart door de partners van t kantoor
Een pakket van zuivelhoeve met allemaal lekkers erin
En een cadeaubon!

Helemaal blij!

Helemaal als ik morgen te horen krijg dat ik mag blijven na mijn proeftijd haha :+ Denk het wel, maar toch altijd beetje spannend!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 16:40

Wij hebben een bon gehad.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 16:45

Wij hebben ook een vvv bon gehad. Voorgaande jaren zat daar altijd wel een kado bij vorig jaar een heerlijke trui voor op de bank met een kruik die trui heb ik as we speak aan terwijl ik op de bank onder een kleedje zit haha. Nu dus alleen een bon die je moet ophalen bij je leidinggevende. Een bon is altijd fijn maar keek wel uit naar het "kadootje" dus jammer dat dat nu niet is.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 17:09

ik zie al ontzettend veel mooie pakketten voorbij komen.
heel erg leuk

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 17:55

jeetje77 schreef:

Oh, ik zou juist heel erg blij worden met een bon van Nature's Gift! :j Kende het nog niet, maar ze hebben echt wel leuke dingen!
Niet alles is even leuk, maar het is wel een heel breed aanbod.

Nu ben ik al snel blij met iets, want ik krijg geen kerstpakket. :o
Zo'n vleespakket als hierboven zou ik dan weer niet blij mee zijn, althans niet voor mezelf. Ik zou bijna alles weggeven of aan de honden geven. :=