Op dit pakketje stond 'mijn baasje is dol op deze twee dingen'. Hierin zat de chocoladeletter.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

draaakje schreef:Wat een geweldige pakketen , en heerlijk die uitpak foto’s!!
Mijn tweede gedachte is Oshaa (of eigenlijk was het de eerste gedachte, maar de hints wijzen op 1 hond dacht ik)

aandacht was erna ver te zoeken

) of verwijzen naar eerdere jaren.

) en Ginger moet bij het water aan de lange lijn, want ze houdt nogal van eenden 

kanjerroos schreef:Wat een feestje al die blije hondjes en mega toffe pakketten al!
Hier ook helemaal blij met ons pakket! Dank voor alle moeite lieve Santa!
[ Afbeelding ]
Nog even braaf poseren met het pakket!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Scheuren maar!
[ Afbeelding ]
Daar kwam een goed gevulde doos onder vandaan!
[ Afbeelding ]
Wauw onze Santa is creatief geweest! Heel erg leuk zulke persoonlijke cadeaus!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Leuke nieuwe toppings, weer in super handige en leuke persoonlijke potjes!
[ Afbeelding ]
Lief, dankjewel!
[ Afbeelding ]
Yes, hiermee kunnen we heerlijk spelen in het water weer straks!
[ Afbeelding ]
Helemaal perfect!
[ Afbeelding ]
Nog knap poseren met de hele buit, wat zijn we verwend!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En de hints. Je schreef dat je het niet te makkelijk hebt gemaakt en ik misschien niet alle hints nodig zou hebben. Nu heb je mij duidelijk overschat want ik weet heeel weinig over fantasy hahaha. Ik moest ze allemaal open maken en pas bij de hint over de negen werelden kreeg ik een vermoeden. Ik volg jullie op insta en zie de naam dus regelmatig voorbij komen. Odin (en Mandy) zijn jullie onze santas?
Marlo heeft deze week ook alvast zijn kerstcadeautje gehad (met een dikke knipoog uiteraard)
[ Afbeelding ]
Mag ik jullie voorstellen aan Lexy; ons nieuwe vriendinnetje waarmee Marlo z’n pakket moet gaan delen
als meelezer is het echt genieten ook zo
echt super leuk! Ze gaat het onwijs goed krijgen bij jullie! Was ook erg benieuwd wat jullie van het pakket gingen vinden aangezien ik met je Santa gekletst heb erover tussendoor hahaha. Leuk verslagje. Wij hebben zelf die sodapup firecracker ook en zijn er groot fan van!
[/quote]Cheytjuh schreef:Ooooh wat een heerlijke verslagen en wat heeft iedereen een prachtig pakket gemaakt
Ik moest echt keihard lachen om die kat op de doos , hopelijk doe je ook mee aan de katten SS ?

Echt een fantastisch pakket!