Secret Santa 2025 - The Dog Edition

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 00:12

We mooooogen!

Ik kon nog net een foto maken van de tekst voordat Ax er vol overgave in dook _O- Ax is ontzettend verwend en ook aan mijn wensen qua inpakken is perfect gedacht <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De hints, heeeelp!

Afbeelding

Wat aanvullend diervoer, hier nog nooit wat mee gedaan dus heel benieuwd! Ik weet alleen niet of het fruit poeder nou voor mij is of voor Ax _O-

Afbeelding

En hoe vol de doos nog was ondanks de hints en voer extra’s :wow:

Afbeelding

Dit was het resultaat van de hints:

Afbeelding

Helaas had ik vol goede moed Ax zelf 2 snackies laten kiezen na het invullen van de kaartjes, en waren dit 2 hint snacks… hij is er wel heel blij mee! Ik kon deze nog net grijpen voor de foto, maar opnieuw kaartjes matchen aan snacks gaat dus moeilijk worden hahaha.
Afbeelding
Afbeelding

Uit mijn ingevulde kaartjes kwam:

Groen: E e v e e v s e l m e e
Esmee?

Rood: e r e r p r
Peer?
Reep?

Zwart: g i t k a m l r u n d a k n n d i a k i e t v i s h t g i t r u n d

Safe to say dat ik mijn santa nog niet geraden heb {:) en mijn enige daadwerkelijke hint dat mijn santa maar één hond heeft, vanwege de tekst, en dat mijn santa veel van aanvullend hondenvoer weet.

Ax is wel echt super verwend en ik ben super blij met de uitvoering, dus heel erg bedankt lieve santa *\o/* <3

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 00:20

Wij zijn zo ontzettend verwend! Ik denk dat Odin de komende tijd geen nieuw speelgoed meer hoeft te verwachten.

Een snelle inspectie, er moet natuurlijk wel gekeken worden wat er allemaal in de doos zit. Een mega gevulde doos!
Afbeelding

De cadeautjes waren zo leuk ingepakt!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier moest uiteraard meteen mee gespeeld worden _O- (ik heb trouwens erg gelachen om dat afgeknaagde karton :') )
Afbeelding

De hints en de kaart
Afbeelding

Een overzicht van alles wat Odin heeft gekregen. Ik vind die sushi zooo leuk, Odin was daar ook al mee aan het spelen. Hij kijkt wel een beetje zielig want ik zei dat hij geen snackje mocht, maar hij is er zeker gelukkig mee. Morgen kan hij lekker de hele dag spelen
Afbeelding

Door de hints denk ik dat MarlindeRooz onze Santa is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 01:03

Ik kon het niet laten! Jozi wel want die had eerst weinig zin. Maar toen ik de doos pakte was hij HEEL snel. Ik heb ook delen gefilmd maar dat ga ik morgen eens bekijken.

De hints ook want ik ben hersendood. _O-

Jozi was niet super fanatiek (alleen tussen 10:00 en 20:00 aub). Maar dozen kapotmaken is zijn hobby! :D
Afbeelding
Afbeelding

Eenmaal zonder papier heb ik snel een hint van de doos gepeuterd. Die zat erop geplakt en was niet veilig voor de teckel. :=

En ooooh een doos vol! Jozi vond al snel twee konijnenoren die hij eigenlijk meteen wilde eten. Heb die even weggelegd voor later. :D
Afbeelding

Doos = leeg! -O-
Afbeelding

Alles lag op de grond. Kon hij er lekker doorheen snuffelen en dan hebben we samen alles opengemaakt. De snacks roken allemaal heeerlijk vond hij! Maar de pluchenspeeltjes zijn altijd favoriet! Van het kleine ijsje en de zeester werd hij meteen wild. Het grote ijsje is voor (grote) gasten. Die mag Jozi delen!
Afbeelding

En toen werd Jozi kannibaal! Hij vloog b-day teckel direct naar de keel. Met z’n tanden…
Afbeelding

Zoooooveeeeel
Afbeelding

Echt ongelofelijk leuk pakket! <3
Afbeelding

Hij eet elke dag van een snuffelmat dus dit is heel leuk!
Dat kussen gaat op de bank voor bij de 3 grote dekens die er al opliggen voor meneer. :D

En ook heeeel leuk en persoonlijk, een snackblik voor Jozi. Handig voor op dagjes uit. Ik klooi steeds met plastic zakjes nu. :j

Hij keek alleen wel alsof het zijn urn was. _O-
De snacks erin bevielen wel!
Afbeelding

De hints, voor morgen!
Afbeelding

MarlindeRooz

Re: Secret Santa 2025 - The Dog Edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 01:10

Waaaauw heel mooi pakket Nala! Die poeders zijn voor de hond denk ik. _O- Ax boft maar! :D

Hahaha Mandy leuk dat jij ook zo snel bent! :D
En het afgeknaagde karton was ook bijna een hint. Die kleine rattentandjes van Jozi moet je haast herkennen. _O-

Ik ben inderdaad je SS! Mooi dat je het zo leuk vindt! Ik hoop dat al het lekkers ook binnen zijn dieet past! Het inpakken heb ik hulp bij gehad van iemand die wel dingen kan. Idem dito met de rebus tekenen. _O-

En mooi dat Odin al heerlijk aan het spelen is! Hopelijk kan hij nog even vooruit! <3

Jozi ligt alweer naast me te slapen. Dit zijn geen tijdstippen voor een drukbezet man van zijn voorkomen. :n

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 06:37

Woooow, wat een fanatieke mensen.
Ik wilde het ook wel, maar denk niet dat mijn vriend dat mij in dank had afgenomen :')

En vandaag ben ik de hele dag op show, dus ik vermoed dat het morgen zal worden dat wij ons pakket openen.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 07:43

*Komt onder steen vandaan*

De kop is er af!! *\o/* geweldig leuke pakketten al!

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 07:48

Wat een toffe pakketten komen er al voorbij! En de eerste Santa a geraden, super leuk!

Hahahah ik zie nu pas die knakworsten als hint :D, briljant

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 08:23

Wauw wat een prachtige pakketen al!
Echt zoo leuk om te zien! Hier ga ik vandaag ook samen met Struikeltje haar pakket open maken.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 08:37

Nala wat een tof pakket ook! Ik denk dat Ax voorlopig wel even door kan snacken. En die poeders zijn inderdaad voor Ax. Al kan je dat groene zakje ook zelf drinken! Dat is gewoon een smoothie haha (maar ik vond die zelf echt vies :') )

Marlinde, Jozi is ook goed verwend! Die verjaardagsteckel is echt super leuk.
Echt super bedankt voor ons pakket. We zijn echt mega verwend <3 Het lekkers mag hij zeker hebben, hij is gek op long dus dat komt helemaal goed.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 09:10

Nou Nala, jouw SS heeft zich goed gehouden aan je vraag voor nuttige producten etc. Wat fijn! Ik weet nog dat je twijfelde om mee te doen.

En wat een mooie pakketten en enthousiasme!

Ik moet eerst nog even bijkomen van een onrustige nacht en wat medicatie laten inwerken en dan gaan wij zometeen ook eens ons pakket uitpakken.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 09:40

Verslag komt later, maar oooooh my wat zijn we verwend <3
Dankjewel SS! <3
Afbeelding

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 09:42

Wauw wat is Struikeltje verwend! Ze heeft echt werkelijk een prachtig pakket gekregen. We hebben het vanochtend samen uitgepakt en haar oogjes werden steeds groter bij elk nieuw ding wat uit de doos kwam. Ik heb er ook een filmpje van gemaakt, even kijken of dat ook leuk is om hier te delen, maar hij gaat sowieso op haar insta pagina natuurlijk. :P
Het is allemaal echt een schot in de roos! Het unicorn holletje is perfect, ze heeft zelf zo’n mandje in de vorm van een haai waar ze altijd in slaapt. Op dit moment zit de kat er stiekem in, ik zie het al helemaal voor mij dat ze straks beide in hun holletje gaan liggen.
Ook de likmat en een super leuk Kong voerbakje wat kan draaien is perfect voor deze kleine veelvraat! En in de lievelingskleur van haar baasje **\O/**
Ook de snoepjes vallen helemaal in de smaak, perfect voor tijdens de training en leuke dingen zoals de visjes om bij haar eten te doen :Y)
En nog een heerlijk zacht kussentje én een mooi trekspeeltje (die staat niet op de foto zie ik nu want die had ze meteen al meegenomen naar haar grote mand _O- )
Heeeel erg bedankt!!
We hebben alles uitgepakt op het geweldige kerst kleedje van vorig jaar. Je krijgt ze ook elke ochtend haar advent kalender cadeautje. O:)

Ik heb twee mogelijke secret Santa in m’n hoofd die het voor mijn gevoel zouden kunnen zijn. De hints waren verschillende plaatjes, onder andere van bergen en westernachtige icoontjes. Kanjerroos, ben jij onze Secret Santa?

Afbeelding
Al het mooist
Afbeelding
Zoals je ziet, past het perfect
Afbeelding
En de poes ook helemaal blij

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 09:48

Wauw Struikeltje heeft ook heeeeel veel leuks zeg! <3

En ben benieuwd Tigress! <3

Ik ga zo de bokker (Goof) met haar hond op bezoek. Maar zal vanmiddag gaan puzzelen met m’n hint.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 09:53

Jozi is normaal helemaal niet zo sloperig met speeltjes. Maar de teckel heeft al een gat in z’n nek.

Even duidelijk maken wie de echte teckel is in dit huis. :j

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 10:03

Verslagje komt straks, gisteravond klokslag 00:00u hebben we de doos uitgepakt en wat zijn Moira en Aloy verwend <3 lieve Santa! Aloy is de hele nacht lekker aan het spelen geweest met alle
Speeltjes <3

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 10:03

Wij zijn ook super verwend!

Verslag komt vanmiddag denk ik even. Ik was er al snel achter dat SuusW onze SS was:P na de foto beker appte ik haar al: ik denk dat het iemand van de intimi is :Y) en toen later met de eerste cadeautjes voor de honden was het overduidelijk _O-
Afbeelding

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 10:20

Waaaauw wij zijn ook zo verwend :wow: <3

Ik wilde een foto maken van Plucky in de doos, om even aan te tonen hoe groot die was, maar hij sprong eruit haha :')

Afbeelding

Mijn partner heeft foto's gemaakt, ik zal zo een verslag maken, want zo'n mooi pakket verdient een uitgebreid verslag <3

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 10:27

00:00u, het moment was eindelijk daar na jaaaaren wachten (vond Aloy :o)
Afbeelding

Werd ook aan de kant gebeukt door vriendlief want die wilde mee helpen uitpakken :')

Afbeelding
Gelijk een hint : mijn Santa heeft 2 honden :o

Afbeelding
Toen ging de doos open en wat zijn we verwend <3
- Leuke nieuwe speeltjes (dank je, Aloy was er bijna doorheen inmiddels)
- een puzzel spel met draaiende platforms (superfijn die antislip !! Aloy schuift alles altijd door de hele kamer
- een voerbal/speeltjesbal (ideaal om Aloy haar brokjes in te doen <3)
- dentasticks
- butternut snacks
- 2 likmatten
- een blik natvoer
- kippenpoeder voor over de brokken (ik kende dit dus serieus nog helemaal niet :o)
- een voerbakje op een mooie standaard (lekker zwaar)

De hele buit
Afbeelding

Afbeelding
De puzzel vanochtend opgelost. Mijn Santa heeft dus net als ik 2 tegenpolen :j

En mijn 2 nachtbrakers vanochtend, na een hele nacht samen spelen met de nieuwe speeltjes
Afbeelding
:') :=

Ik ga eens spieken of mijn hoofdverdachte ook bij mijn secret Santa hints klopt. :j

@AfricanLady : mag ik jou bedanken voor dit prachtige pakket? <3 ?

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 10:33

hier is het unboxen altijd 1 grote chaos met onze bende :+ Ik heb dus niet van elk cadeautje een foto helaas want ze werden nogal onscherp :D

Het begon met een hoop neuzen id doos:
Afbeelding
Afbeelding

Suki was direct met het eerste cadeautje weg
Afbeelding

Is dit ook eetbaar?
Afbeelding

Hmm deze ruiken wel heeeel lekker, hier gingen ze allemaal voor id aanval :D
Afbeelding
Afbeelding

En toen was Cody weg :+ Helemaal blij met zijn snack, sorry ss maar deze staat dus nergens meer op de foto :')
Afbeelding

Suki wou wel nog even met de hele buit op de foto *\o/*
Afbeelding

Wat een leuk pakketje! <3
De Moose en Donut zijn aboslute favorieten bij Suki, ze weet niet welke ze eerst moet kiezen haha.
Cody is wel duidelijk wat zijn favorietje was, hij wist niet hoe snel hij buiten moest zijn ermee, is inmiddels ook volledig op!
Echt super leuke en nuttige cadeautjes allemaal! de ijsblokjesmaker gaan we direct uitwassen en vullen, zo leuk!

Met de hints ga ik straks aan de slag! maar ik heb een heel groot vermoeden wij mijn ss is

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 11:25

De bokt upload deed een beetje moeilijk, maar het is gelukt :D

Close-up van de leuke versieringen op de doos
Afbeelding

Voor mij, vrouwtje? Echt waar?
Afbeelding

Openmaken
Afbeelding

Super leuk vloeipapier :D
Afbeelding

Echt een hele leuke kaart, met een tekst in rijm erin. Wat een keurig handschrift, Santa!
Afbeelding
Afbeelding

Daar onder zaten 8 kerstballen gevuld met kunstsneeuw en hints. Die heb ik geopend boven een oude theedoek, haha :')
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Santa heeft twee of meer honden, is groot fan van kerst, creatief en houdt van kringloop struinen :D
Die mooie combinatie is wel gelukt, wat een geweldig pakket lieve Santa <3

Van onder een paar pagina's uit een regionale krant (hint! :D)
Afbeelding

Kwam een pakket bomvol prachtig ingepakte cadeaus, Santa heeft er duidelijk heel veel tijd en liefde in gestoken <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze rammelende/rinkelende kat werd met het kaartje er nog aan uit mijn handen gerukt en ik kreeg hem mooi niet meer terug :')
Afbeelding

Afbeelding
De snackdealer is ODE dog enrichment, eens kijken of iemand in het topic die genoemd heeft :D
Er zat ook nog een kortingscode bij, zodat ik zelf meer kan bestellen, echt super leuk!

Er kwam zoooo veel uit de doos, een overzicht van de hele buit:
Afbeelding

Afbeelding

- Het rinkel/rammel katje
- Pionnetjes om te slalommen / een parcours uit te zetten in de tuin
- Een supermooie tas met een doodle erop <3
- Gepersonaliseerde kersthanger met een pootafdrukje en naam, en een tweede kerstbal met een pootafdrukje erop. Die hangen in de boom :D
- Het eerste honden voorleesboek (zo schattig!)
- Een regenjas die de honden van Santa niet pasten. Die zijn dus niet van Plucky's formaat. Plucky vond zijn knuffeltje veeeel leuker dan poseren, maar hij past hem wel :j Die we hadden is inmiddels een crop top :') Dus dit komt als geroepen.
- Een zippypaws koelbox met blikjes drinken
- Een kleurige likmat met zuignappen tegen het schuiven. Santa heeft echt goed gestalkt!
- Gepersonaliseerd paspoorthoesje in Plucky's kleurtjes: felgroen en blauw :D
- Konijnenoren
- Zalmhuiden
- Een better bone, volgens Santa verkiezen haar honden die boven echte snacks. Hier slijten die ook behoorlijk, dus een nieuwe was wel weer welkom :D
- Een voerpuzzel, een goed zware waar hij niet mee kan slepen :D De honden van Santa houden hier niet zo van, stond op het kaartje
- Een kong wubba konijn, die vindt hij heel leuk, want daar kan hij zo mooi mee gooien :D
- Een ijsvorm
- Mango snackjes. Heel toevallig had ik van de week gedroogde mango voor mezelf en probeerde hij me dat een paar keer afhandig te maken, dus die gaan er vast goed in!
- Voer toppings, die roken heel lekker geloof ik, want ik werd besprongen toen dat doosje open ging _O-
- Een bandana en een strikje voor aan de halsband
- Een poepzakjeshouder voor aan de riem, voor een vol zakje. De afvalbakken hier in de buurt zijn sinds eergisteren afgesloten en we liepen erover te mopperen dat je dan de hele buurt door loopt met je zakje haha, dus die komt goed van pas!
- Een receptenboekje met recepten voor lekkere simpele pupcakes erin :D

En voor de baasjes:
- Chocolaaaaaaa <3
- Zuurstokjes
- Een armbandje met Plucky's naam erop <3
- Clipper theezakjes, daarvan zit ik er al een te drinken
- Twee testers Lush, die wilde Plucky ook super graag hebben :P
- Hele mooie kaarsjes, een in de vorm van een pootje en een in de vorm van een hondje. Volgens mij zelf gemaakt? Superleuk <3

Ik heb een vermoeden wie onze Santa is, nu nog even controleren of dat klopt :))

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 12:21

draaakje schreef:
Wauw wat is Struikeltje verwend! Ze heeft echt werkelijk een prachtig pakket gekregen. We hebben het vanochtend samen uitgepakt en haar oogjes werden steeds groter bij elk nieuw ding wat uit de doos kwam. Ik heb er ook een filmpje van gemaakt, even kijken of dat ook leuk is om hier te delen, maar hij gaat sowieso op haar insta pagina natuurlijk. :P
Het is allemaal echt een schot in de roos! Het unicorn holletje is perfect, ze heeft zelf zo’n mandje in de vorm van een haai waar ze altijd in slaapt. Op dit moment zit de kat er stiekem in, ik zie het al helemaal voor mij dat ze straks beide in hun holletje gaan liggen.
Ook de likmat en een super leuk Kong voerbakje wat kan draaien is perfect voor deze kleine veelvraat! En in de lievelingskleur van haar baasje **\O/**
Ook de snoepjes vallen helemaal in de smaak, perfect voor tijdens de training en leuke dingen zoals de visjes om bij haar eten te doen :Y)
En nog een heerlijk zacht kussentje én een mooi trekspeeltje (die staat niet op de foto zie ik nu want die had ze meteen al meegenomen naar haar grote mand _O- )
Heeeel erg bedankt!!
We hebben alles uitgepakt op het geweldige kerst kleedje van vorig jaar. Je krijgt ze ook elke ochtend haar advent kalender cadeautje. O:)

Ik heb twee mogelijke secret Santa in m’n hoofd die het voor mijn gevoel zouden kunnen zijn. De hints waren verschillende plaatjes, onder andere van bergen en westernachtige icoontjes. Kanjerroos, ben jij onze Secret Santa?

[ Afbeelding ]
Al het mooist
[ Afbeelding ]
Zoals je ziet, past het perfect
[ Afbeelding ]
En de poes ook helemaal blij

Super leuk pakket! En ik snap je gedachte met de hints bij mij maar helaas, je moet nog even verder zoeken

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 12:24

Cheytjuh schreef:
00:00u, het moment was eindelijk daar na jaaaaren wachten (vond Aloy :o)
[ Afbeelding ]

Werd ook aan de kant gebeukt door vriendlief want die wilde mee helpen uitpakken :')

[ Afbeelding ]
Gelijk een hint : mijn Santa heeft 2 honden :o

[ Afbeelding ]
Toen ging de doos open en wat zijn we verwend <3
- Leuke nieuwe speeltjes (dank je, Aloy was er bijna doorheen inmiddels)
- een puzzel spel met draaiende platforms (superfijn die antislip !! Aloy schuift alles altijd door de hele kamer
- een voerbal/speeltjesbal (ideaal om Aloy haar brokjes in te doen <3)
- dentasticks
- butternut snacks
- 2 likmatten
- een blik natvoer
- kippenpoeder voor over de brokken (ik kende dit dus serieus nog helemaal niet :o)
- een voerbakje op een mooie standaard (lekker zwaar)

De hele buit
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
De puzzel vanochtend opgelost. Mijn Santa heeft dus net als ik 2 tegenpolen :j

En mijn 2 nachtbrakers vanochtend, na een hele nacht samen spelen met de nieuwe speeltjes
[ Afbeelding ]
:') :=

Ik ga eens spieken of mijn hoofdverdachte ook bij mijn secret Santa hints klopt. :j

@AfricanLady : mag ik jou bedanken voor dit prachtige pakket? <3 ?

Jaaa wat fijn dat je er blij mee bent!! *\o/*

En wat komen er gave pakketten voorbij zeg!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 12:27

Verslag deel 1: the Battle

'Dit is mijn doos'
Afbeelding

'Mama, dit is toch voor mij?'
Afbeelding

'Ligt heerlijk'
Afbeelding

'Ik begin gewoon met uitpakken'
Afbeelding

En toen schrokken we even :oo Lieve SS. Helaas ben ik denk net even aan de verkeerde kant begonnen met uitpakken. Want anders had ik het wellicht niet eens gezien. Maar waar we hem uitpakten zat nog een oud verzendstickertje met jouw naam erop. Ik weet niet van iedereen de voornamen en uiteraard gaan we gewoon aan de slag met je hints!!
Afbeelding

'Mam, het papier is eraf. We kunnen beginnen!'
Afbeelding

'Mickey, a.k.a. Smeagle wilde er met zijn neus bovenop. Want 'zijn doos''
Afbeelding

'Toen werden er tikken uitgedeeld en moest er iemand veroordeeld worden naar de gang'
Afbeelding

'Maar nu kunnen we rustig gaan uitpakken' *\%/*
Afbeelding

Mandynop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 12:34

Volledige verslag volgt, maar ook Tim is begonnen met uitpakken! Afbeelding

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 12:41

Verslag deel 2: The Reveal

'Hallo, pap: dit is mijn doos!'
Afbeelding

Afbeelding