Ik kon nog net een foto maken van de tekst voordat Ax er vol overgave in dook
Ax is ontzettend verwend en ook aan mijn wensen qua inpakken is perfect gedacht

De hints, heeeelp!

Wat aanvullend diervoer, hier nog nooit wat mee gedaan dus heel benieuwd! Ik weet alleen niet of het fruit poeder nou voor mij is of voor Ax

En hoe vol de doos nog was ondanks de hints en voer extra’s

Dit was het resultaat van de hints:

Helaas had ik vol goede moed Ax zelf 2 snackies laten kiezen na het invullen van de kaartjes, en waren dit 2 hint snacks… hij is er wel heel blij mee! Ik kon deze nog net grijpen voor de foto, maar opnieuw kaartjes matchen aan snacks gaat dus moeilijk worden hahaha.

Uit mijn ingevulde kaartjes kwam:
Groen: E e v e e v s e l m e e
Esmee?
Rood: e r e r p r
Peer?
Reep?
Zwart: g i t k a m l r u n d a k n n d i a k i e t v i s h t g i t r u n d
Safe to say dat ik mijn santa nog niet geraden heb
en mijn enige daadwerkelijke hint dat mijn santa maar één hond heeft, vanwege de tekst, en dat mijn santa veel van aanvullend hondenvoer weet. Ax is wel echt super verwend en ik ben super blij met de uitvoering, dus heel erg bedankt lieve santa

) 

)
Ik heb dus niet van elk cadeautje een foto helaas want ze werden nogal onscherp 

Lieve SS. Helaas ben ik denk net even aan de verkeerde kant begonnen met uitpakken. Want anders had ik het wellicht niet eens gezien. Maar waar we hem uitpakten zat nog een oud verzendstickertje met jouw naam erop. Ik weet niet van iedereen de voornamen en uiteraard gaan we gewoon aan de slag met je hints!!