Secret Santa 2025 - The Dog Edition

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oshaa

Re: Secret Santa 2025 - The Dog Edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 15:23

Hier kreeg ik net bericht dat het pakket er is, en nog helemaal mooi ingepakt! PostNL heeft het keurig tot de deur naar mijn ma gebracht (vaak dumpen ze het voor aan de straat en mijn moeder is slecht ter been dus die kan het niet makkelijk gaan halen).

Super mooi pakpapier!
Afbeelding

Wel wordt het dus tot de 25ste wachten met uitpakken. De hondjes gaan mee met kerst, dus dan hebben ze ook wat om te doen :).

Gisteren zijn we op een kerstmarkt voor honden geweest, met allemaal kleine ondernemers. Was heel leuk en de honden zijn goed verwend. Ook hebben we voor asielhonden geshopt. Er stond een wensenboom met kaartjes van wensenlijstjes van langzitters. We hebben de 2 honden die al het langste zitten (beide 2000+ dagen) gekozen en hun verlanglijstje gekocht. Vond het een heel mooi initiatief!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 15:37

Yay, weer eentje aangekomen!

2000 dagen in het asiel, dat breekt toch je hart -O-

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 16:06

Bedankt voor de felicitaties! Die foto van Hoax <3

Ik hoop dat alles nog heel is Villaneusjes!

Hier heeft PostNL vertraging dus we moeten nog even geduld hebben

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 16:45

Wat veel pakketen zijn er al aangekomen! Zo leuk om alle dozen te zien. Nog 5 dgn wachten en dan mogen ze open. Hoop dat iedereen dan zijn/haar pakket heeft.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 18:03

Wat leuk dat iedereen ook zo enthousiast is over het inpakpapier wat om de dozen zit :') :j *\o/*

nardxash schreef:
Ik heb kim vanmorgen ook een berichtje gestuurd ze is er van op de hoogte

Ik weet niet of je dit specifiek naar mij bedoelde maar ik ben op de hoogte van het hele gebeuren :J

Of jullie nu pb naar mij sturen of naar KimD, we overleggen achter de schermen over de reactie en/of actie etc. Op die manier kunnen we hopelijk eerdere gebeurtenissen uit het verleden voorkomen waarbij men persoonlijk werd in beschuldigingen naar Kim. Want dat is gewoonweg niet cool. (Tenzij mijn SS kimD een berichtje stuurt, in dat geval blijf ik buiten beeld).

Er zullen wat pakketten vertraagd zijn. Dat is elk jaar eigenlijk tussen sinterklaas en kerst en pakketten doen er som langer over dan normaal. Tenzij er echt een duidelijk probleem is geven we het nog even de tijd en is het geduld opbrengen. Tot nu toe is alles elk jaar uiteindelijk opgelost, en we gaan er van uit dat dat dit jaar ook weer zal zijn.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 18:19

Zo leuk om al die mooi ingepakte pakketen te zien!!

Jeetje, 2000 dagen al in het asiel, en dan te bedenken dat een hondenleven eigenlijk niet zo lang is..

Hier had Struikeltje vandaag een eigen “Secret gift” gevonden in het bos, een onderkaak van een ree, al helemaal schoon. Ze was er heel trots op, maar tegen een snoepje wou ze het wel ruilen.
Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 18:33

draaakje schreef:
Zo leuk om al die mooi ingepakte pakketen te zien!!

Jeetje, 2000 dagen al in het asiel, en dan te bedenken dat een hondenleven eigenlijk niet zo lang is..

Hier had Struikeltje vandaag een eigen “Secret gift” gevonden in het bos, een onderkaak van een ree, al helemaal schoon. Ze was er heel trots op, maar tegen een snoepje wou ze het wel ruilen.
[ Afbeelding ]

Ik vind Struikeltje echt de meest geniale naam ever. Ik moet er iedere keer om lachen. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 18:34

Struikeltje ziet er ook uit als een Struikeltje. _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 18:36

MarlindeRooz schreef:
Struikeltje ziet er ook uit als een Struikeltje. _O-

Daarom vind ik het ook zo geniaal, het benoemd zeg maar precies het probleem met dit soort honden. _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 18:38

Citaat:
#SNUFFELSANTA MEDEDELING
Helaas moet ik de update met minder leuk nieuws beginnen nu alle partijen op de hoogte zijn... Soms is er onderbuikgevoel wat jammer genoeg al snel blijkt te kloppen. Dat wilt zeggen dat AfricanLady helaas niet op tijd haar pakket zal ontvangen.

Ik heb contact gehad met haar Secret Santa en die had helaas tot op heden nog geen pakket gemaakt. Die SS stelde voor om dat vandaag samen te stellen en te versturen maar gezien de allergiën van Leslie & Amigo en dat ik vind dat ieder pakket uit liefde en zorg moet worden samengesteld heb ik dat idee afgewezen. Daarna heb ik voorgesteld dat deze SS de €50,- naar mij overmaakt zodat ik een pakket van AfricanLady, Leslie & Amigo ga samenstellen, daar is haar SS mee akkoord gegaan. Tot op heden heb ik het geld nog niet ontvangen.

Omdat dit natuurlijk wat tijd in beslag neemt en de feestdagen met bijbehorende winkeldrukte van start is gegaan heb ik bij AfricanLady aangegeven dat haar pakket in het nieuwe jaar zo snel als mogelijk haar kant op komt. Uiteraard hopende dat haar Secret Santa zich aan haar woord gaat houden!

Wederom betreur ik de situatie ontzettend. Ik voel me altijd plaatsvervangend rot en daarbij is dit ook een domper op de 'magie' van Secret Santa.

KimD schreef:
Secret Santa pakket ontvangen & Santa geraden
1. Nala [&]
2. nardxash; heeft T&T
3. love_mandy; heeft T&T
4. Villa_Neusjes [&]
5. Draakje [&]
6. Sastaic [&]
7. Luna2006; heeft T&T
8. Bo_Y [&]
9. Oshaa [&]
10. Mandarijn [&]
11. Jess_Ashlinn [&]
12. Cheytjuh [&]
13. Eloya [&]
14. Fem [&]
15. Keell94 [&]
18. Kanjerroos [&]
19. Ineke2 [&]
20. Tigress [&]
21. Flux; heeft T&T
22. Damelza; Pakket verzonden, nog geen T&T ontvangen.
23. Suusw; heeft T&T
24. Mandynop [&]
25. Cerosa [&]
26. Imke95 [&]
27. Nynkster [&]
28. Sharani [&]
29. Maaaarije [&]
30. MarlinderRooz [&]
31. AfricanLady - helaas voorlopig geen pakket.
32. Konstatine [&]
33. _xDyan [&]
34. SimonDesteny; heeft T&T

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 19:56

Oh nee! Wat jammer dat ondanks al jullie inspanningen dit alsnog gebeurd. Verdrietig voor AfricanLady dat er niet eerder is aangegeven dat het niet lukte om een pakket te maken..
je weet ons te vinden als wij iets kunnen betekenen!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 21:15

Ik ben allang blij dat ondanks mijn persoonlijke aangelegenheden een vriendin mijn pakket voor mijn lootje op tijd op de post heeft kunnen doen :knuffel:

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 21:29

Fijn dat er wat pakketten boven water zijn of gepost.

Tim is echt een dotje op die foto mandynop <3 staat er nu iets op tim zijn pakket of lijkt dat zo? Door alle comments let ik nu meer op het papier dan eerder XD zo leuk allemaal.

Wat ontzettend jammer dat er toch iets mis is gegaan :(
Als we kunnen bijspringen laat gerust weten in het topic.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 21:32

Wat ontzettend rot… wat een domper voor jullie op de Secret Santa-magie.
Ik snap niet dat je je hiervoor aanmeldt en het dan zo laat lopen.

Ik weet zeker dat er alsnog een mooi pakket voor jullie samengesteld gaat worden.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 21:38

Ons pakket is vandaag binnengekomen!

Afbeelding

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 21:47

Damelza schreef:

Ik weet zeker dat er alsnog een mooi pakket voor jullie samengesteld gaat worden.

Hier sluit ik me bij aan. Heel jammer inderdaad. :(

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 21:49

Damelza schreef:

Nou inderdaad!

Er kan altijd wat gebeuren dat het niet lukt, maar dan kun je dat tijdig communiceren, zodat het opgelost kan worden.

Het kost idd tijd en moeite! Maar ik persoonlijk heb plezier gehad van het samenstellen van mijn pakket en geniet ook enorm van alle pakketen die nu binnenkomen. En de voorpret van iedereen hier in het topic!

En vindt ook van Kim en Villa-neusje het super regelen!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 22:04

Overigens.

Ik help KimD dit jaar achter de schermen mee. En daar zit echt nog wel wat tijd en geregel in en ondanks dat je weet dat er altijd wat mis gaat zijn situaties zoals het pakket voor African Lady best teleurstellend. Vooral hoe er soms mee om gegaan wordt. En dan doel ik ook op eerdere jaren.

Als je je op geeft, al die maanden van tevoren, ga je akkoord met de regels die we hebben opgesteld en heb je meer dan genoeg tijd om je pakket samen te stellen maar ook meer dan genoeg tijd om ons te laten weten als iets niet lukt om whatever reden. Waarom kan iemand wel aangeven met zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis te belanden en daardoor wellicht wat moeten schipperen en het alsnog voor elkaar krijgen en laat een ander compleet niets weten en moeten wij er achter aan. Dat is zuur want we steken allemaal enorm veel tijd en liefde in onze pakketjes en hopen die ook te ontvangen. Opgeven betekend dat je er moeite voor wilt doen en daaronder valt ook hulp vragen als het niet lukt.

Weet dat KimD er niet alleen voor staat, dat we achter de schermen al druk bezig zijn met een vervangend EN persoonlijk pakketje, al komt deze dan wat later aan. Gelukkig is African Lady net zo goed een hele begripvolle bokker die ons daartoe de kans geeft.

En natuurlijk, mochten we hierin nog hulp of bijdragen nodig hebben laten we dat zeker weten maar dat we er mee bezig zijn is een feit. #wordvervolgd

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 00:12

Wat ontzettend jammer zeg, maar fijn dat er naar een oplossing is gezocht :j Toppers!

De pakketten stromen gelukkig verder 1 voor 1 binnen, ik maak van de week even een foto van onze mormels met het pakket. Die nu onder de kerstboom staat en de kleine draak cirkelt er dagelijks een paar keer omheen :o :+

Moet zeggen dat dit de eerste dog editie is en ik het ook wel een beetje spannend vind of mijn lootje het pakket goed vindt , maar fingers crossed :D

Jeetje draakje, wat een bijzondere vondst! Zo kwam Aloy ooit eens aan met een reekalf pootje, jakkie :o

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 07:41

Ons pakketje is ook binnen!

Afbeelding

Helaas is het wel elk jaar dat iemand geen pakketje ontvangt.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 08:12

Als ik die foto zo zie is het hun pakketje Luna, niets van jou bij :')

Goed bezig organisatie! Jullie zijn lief <3

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 09:36

Jammer dat het nodig is, maar fijn dat er wat geregeld wordt, toppers! Een groot gedeelte van de lol is voor mij ook het zien of mijn ontvanger blij is met het samengestelde pakket.
Ik kan niet wachten tot het uitpakken begint, en hopelijk is dit de laatste drempel dit jaar en kunnen we straks met zijn allen genieten van de stroom vrolijke honden foto's :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 09:46

Teleurstellend dat er iemand is zonder pakket. Je bent niet verplicht om je op te geven en communicatie is key :j

Ik ben blij te zien dat er wel een oplossing gezocht word door de organisatie <3

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 09:58

Wat vervelend om te horen dat er iemand geen pakket krijgt :( maar super hoe de organisatie het oplost <3

Cheytjuh, hier precies hetzelfde. Onze eerste SS dus ook heeel benieuwd of mijn lootje het pakket leuk vind & of de hints goed genoeg zijn.

Onze kerstboom staat bijna op & dan komt de foto met Noa en haar ingepakte cadeaus er ook aan!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 10:28

Wat jammer dat er toch weer wat misgaat, jullie hebben het zo goed geregeld en dit komt uiteindelijk natuurlijk helemaal goed dankzij de twee toppers in de organisatie. Maar inderdaad wat al eerder gezegd is, vraag om hulp als het niet lukt om je pakket te regelen.

Hier wordt het pakket regelmatig gecheckt door de heren, maar ze blijven er wel vanaf. Ze moeten wel nog een poosje wachten voordat hij open mag, want we gaan van zaterdag t/m dinsdag een paar dagen naar Terschelling. Maar dat is ook altijd een feestje voor Freddy. Voor Limbo is het te zwaar, dus die blijft thuis, die geniet dan altijd van enigst kind zijn en alle aandacht voor hem.