Sterkte AfricanLady, hopelijk gaat het snel beter met je moeder.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

KimD schreef:#SNUFFELSANTA MEDEDELING
Verzenden & ontvangen:
Als het ergens misloopt met adressen, en het lukt niet via een omweg, stuur een PB! Op de een of andere manier blijven ze niet allemaal plakken in lootjestrekken.nl, dat is jaarlijks terugkerend probleem.
Daarmee wil ik ook iedereen eraan herinneren dat de verzendweek in volle gang is! Aanstaande zaterdag 13 december is de laatste verzenddag, het pakket moet uiterlijk vóór 14u bij het PostNL punt worden ingeleverd.
- Adressen van ontvanger en verzender zijn hetzelfde, je gebruikt het adres van je lootje! Als je een verzendlabel maakt via de app/website van PostNL kun je het adres makkelijk wijzigen. Verzend je via een pakketpost, zet dan het retouradres op de doos!
- De T&T wordt via lootjestrekken.nl anoniem gedeeld met de ontvanger van het pakket, zodat de ontvanger ook beschikt over de verzendinformatie.
-Als je het pakket ontvangen hebt meld je dit in het topic, dan kan ik weer een lijstje gaan bijhouden.
KimD schreef:#SNUFFELSANTA MEDEDELING
Openen & Santa's raden:
-![]()
Pakketten worden geopend vanaf 20 december zodat het raden iets lastiger blijft!
- Maak van je ontvangen pakket een leuk fotoverslag voor in het topic, dit is wel zo respectvol naar je Santa die er veel tijd, moeite & liefde in heeft gestoken. Is er iets mis met je pakket, stuur even een PB'tje. Ook hier is van toepassing, doe je het niet dan volgt uitsluiting voor de volgende editie.
- Denk je te weten wie jouw Secret Santa is, gooi het in de groep! Diegene kan dan bevestigen of ontkennen of hij of zij jouw Secret Santa is.
Onderstaande lijst is nog niet up-to-date, dit weekend zal ik voor het eerst de lijst bijwerken.
KimD schreef:Secret Santa pakket ontvangen & Santa geraden
1. Nala
2. nardxash
3. love_mandy
4. Villa_Neusjes
5. Draakje
6. Sastaic
7. Luna2006
8. Bo_Y
9. Oshaa
10. Mandarijn
11. Jess_Ashlinn