Hun probleem.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benzz schreef:friezenfan2 schreef:Moeten we dan niet van het stigma af dat alleen zijn op een feestdag zielig is. Waarom zou je iets moeten doen of samen moeten zijn op een feestdag en anders best je zielig.
Dat stigma probeer ik al jaren te bevechten![]()
Toen op werk werd gevraagd: Ga je leuke dingen doen met kerst? Ja, heerlijk op de bank in mijn oude kloffie, lekker films kijken, lekkere hapjes en met de hond naar het bos.
Jij moet zeker alle verplichtingen weer af en braaf gezellig doen terwijl dat het niet is![]()
Die koppen zijn dan echt geweldig! Alleen mijn directeur zei: fiets, iḿ jealous!
Kijken ze toch raar. Ik had vrij, geen verplichtingen, had plannen allemaal dingen te gaan doen als wandelen etc. Maar het werd op stal en op de bank. En ik vond het prima!

xoranlover schreef:Ik heb er 2 dolgelukkig gemaakt ze mogen op de slaapkamer (normaal alleen als wij er ook zijn) maar schijnbaar is dat veiliger.
Ik krijg wel vaker te horen dat mensen het idioot vinden dat ik thuis blijf bij de katten want het zijn maar katten die overleven het wel…
Ik krijg dan altijd de neiging om die mensen te slaan….
Bellatrix schreef:Maandag op het werk weer iedereen de beste wensen wensen.
Dat hoeft van mij ook niet meer...
Emj_23 schreef:Hier ook alleen thuis met de katten. Heerlijk!!! Net een zelfgemaakt borrelplankje weggewerkt. Ben lekker de hele dag al films aan het kijken. Katten vinden het minder. Een uur geleden gingen de aso’s een straat verder los dus 1 kat onder het bed, 1 zal inmiddels op zolder verstopt zijn en de laatste is wat onrustig. Nog wel bij mij in de woonkamer. Boven de gordijnen dicht en de lichten aan, dan zien ze de flitsen minder denk ik dan maar.
xoranlover schreef:Ik heb er 2 dolgelukkig gemaakt ze mogen op de slaapkamer (normaal alleen als wij er ook zijn) maar schijnbaar is dat veiliger.
Ik krijg wel vaker te horen dat mensen het idioot vinden dat ik thuis blijf bij de katten want het zijn maar katten die overleven het wel…
Ik krijg dan altijd de neiging om die mensen te slaan….
)