Het kerstpakketten topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 22:41

Yinthee schreef:
Een hele lelijke kersttrui in het thema - en met de naam - van de organisatie, jottem... :')

Die kan dan zelfs niet aan op foute kersttruien dag, want iedereen heeft hem :+

Hier van mijn ene werkgever een heel leuk pakket dit jaar. Een mooie rugzak met wat details in kleuren van het bedrijf, gevuld met een boek over de historie van de organisatie en wat lekkere dingen die allemaal uit Nederland komen.
Mijn andere werkgever zie ik donderdag pas, dat is 125 km enkele reis dus dat pakket heb ik door een collega laten afhalen (kon alleen vandaag en ik was vrij).

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 06:29

Gisteren mijn kerstpakket bij elkaar geshopt. Délice de bourgogne en gorgonzola, en hele dure chocolade. Straks nog even foto maken, zag er zo mooi uit.
Daarna was er een buffet en een disco. :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Het kerstpakketten topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 07:56

Ik zie al mooie pakketten!!
Ik moet nog even wachten tot vrijdag!

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 08:00

Graag meer foto's van jullie pakketen, ik zal wel weer geld gestort krijgen in plaats van een kerstpakket maar zie wel graag wat andere krijgen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 08:18

Ik krijg hem vandaag!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 08:25

Suzanne F. schreef:
Ik krijg hem vandaag!!

Show je een foto? :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 08:46

Kimberley_ schreef:
Hier geen kerstpakket (wia) maar mijn kerstpakketten voor de meiden op stal werden zeer gewaardeerd :D

Leuk! Wat had je er in zitten?

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 08:53

MizzMontana schreef:
Dat is toch leuk! Doe je dat dan met andere mensen met een eigen bedrijf?

Ja, maar wel alleen mensen met een trimsalon :D

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 09:06

Maandag mijn pakket gekregen. Eerder al een kerst werktrui die voor nu veel te warm is, een backpack tas achtig stijl, gelukkig zonder naam van bedrijf mega groot erop, want hij is best nuttig. Gluhwijn, cake en koek. Alleen de Gluhwijn drink ik niet. Vind drank altijd zo zonde, hopelijk komt er ooit de keuze dat we ergens mogen invullen of we drank willen of niet.

Aife

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 09:21

Ik ben stiekem erg blij dat ik niet meer zo'n kerstpakket krijg. Voorheen kreeg ik dit van een werkgever in NL, maar ik ben blijkbaar nogal een moeilijke eter, want ik lustte er niets van. Dan vind ik dat zo'n zonde...

Bij mijn vorige werkgever kregen we de voorlaatste keer een bon van bol van 150 euro. Het jaar erna waren we overgenomen door een andere instantie en was het heel wat minder... Een mini mandje met een amper iets in. En ja i know je mag blij zijn dat je wat krijgt. Maar na zo'n grote bon alle jaren, was dat wel een opdoffer.

Bij mijn huidige baas krijgen we extra bij ons loon gestort deze maand. Vind ik helemaal prima :)

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 09:26

Eik schreef:
Ik heb geen idee of ik iets krijg. Deze werkgever zit ik nog niet zo lang dus wordt de eerste keer feestdagen voor mij.

Bij mijn vorige werkgever kregen we voor sinterklaas een klein pakketje met lekkers en voor kerst een traditioneel kerstpakket. Maar ja daar organiseerde ik dat zelf allemaal dus wist ik ook altijd wat ik kreeg. :') op zich wel fijn, maar de verrassing was er ook af zeg maar.

We kregen dus toch een kerstpakket. Hele leuke verrassing!

Er zitten wat lekkere snacks in, die ik allemaal lust, en een mooie cadeaubon. Daarnaast hebben we ook een heerlijk en gezellig diner gehad met het bedrijf.

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 10:18

Gisteren heb ik mijn kerstpakket bij elkaar geshopt op de kerstmarkt van het werk. Er is echt voor elk wat wils, een bakker/chocolatier, juwelier, drogist, sportwinkel, bloemist, blokkerachtige winkel, werkplaats voor dagsbesteding, slijter, bierbouwer en ik ben vast nog wat vergeten. Ik heb een noodradio annex opwindbare zaklamp, lekkere kaas, alcoholvrij bier en chocola gekocht :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 10:20

Goede keuze!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 12:41

:9 De slagroom truffels zijn yummy!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 13:28

Dat ziet er zo lekker uit. _O-
Ik wil nu chocola. :=

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 13:38

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 13:41

Eigen baas? Wat doe jij nu dan?
Maar dat ziet er ook ontzettend goed uit!!!

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 13:47

Stal_Fiore schreef:
Kimberley_ schreef:
Hier geen kerstpakket (wia) maar mijn kerstpakketten voor de meiden op stal werden zeer gewaardeerd :D

Leuk! Wat had je er in zitten?

Eigenaren van de paarden: hoofdband, een positiv potato met een cowboyhoed (rijden allemaal western), bruistablet voor onder de douche en een hoofd en hoefborsteltje voor het paard.
Bijrijders van anderen: hoofdband, positiv potatos met cowboyhoed, bruistablet voor onder de douche en van die muffins voor paarden.
Eigen bijrijders: hoofdband, positiv potato met cowboyhoed, bruistablet voor onder de douche, sokken, hoofd en hoefborstel (allebei 1 anders is het dubbelop voor 1 paard haha) en muffins voor mijn paard.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 13:53

Ik heb net mijn kerstpakket opgehaald. Ze hadden het wel leuk georganiseerd bij ons met een tent met muziek, diverse foodtrucks en kraampjes. Kreeg ook 4 muntjes om te besteden bij de foodtrucks.

Konden kiezen uit 4 pakketten, dit is de mijne
Afbeelding

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 16:25

Wij krijgen hem vrijdag.
Vorig jaar was het een pakket verpakt in een grote reistas met wieltjes ( mét logo van het bedrijf :') erop)
Maar iedereen was blij met die tas want bijna iedereen heeft het ook gebruikt in de vakanties.
Paar jaar geleden kregen we in het pakket zo’n grote borrelplank van dik een meter ( uiteraard met logo :') ) maar die heb ik nog niet gebruikt.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 17:41

Wat een leuke pakketten komen er voorbij zeg!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 18:10

Ik werkte afgelopen jaren als zzp'er dus toen kreeg ik er geen, maar sindskort werk ik in loondienst dus ik heb vandaag een kerstpakket gekregen. Heeel veel eten en drinken zoals nachos, dipjes, toastjes, bonbons, chips, wijn en vruchtensap. En wat vleeswaren als salami en worst maar dat eet ik niet dus dat gaat naar andere mensen toe. En een boek en spelletje. Goed gevuld pakket, echt heel leuk. :D

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 18:46

Een online link met 120 punten hier, even snel omgerekend is het €0.25 per punt, door dat er een waardebon van €30,- op stond. waardoor een pak Appelsientje van 18 punten omgerekend €4,50 was.

Vind het zonde voor het bedrijf waar ik werk, heb het idee dat er veel blijft plakken bij dat soort “winkels”

Ik heb een rugzak uitgekozen

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 18:52

Mijn man had gisteren al uitdelen van kerst pakket.
Allemaal kraampjes en met munten kon je iets kopen.
Hij was wat laat dus vlees was bijna allemaal al weg maar hij had een mooi wollen kleedje voor mij gekozen omdat ik kleedjes zo lekker vind en het altijd koud heb.
Voor zichzelf rituals en droge worst.

Van een aannemer weer berenburg.

Ik krijg morgen mijn pakket, ben benieuwd.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 21:10

Bellatrix schreef:
Dat ziet er zo lekker uit. _O-
Ik wil nu chocola. :=

De chocolade slagroom truffels “mogen”
gelukkig snel op ivm houdbaarheid. De rest hoop ik te bewaren tot de kerstdagen. :')