Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als het om Fudge gaat
Verder krijgen ze veel gebaseerd op kip, dat vinden ze erg lekker
Citaat:Wat is de favoriete smaak van jou kat/poes?
Rory moet eigenlijk niks met vis.

BrankaZ schreef:Zie deze nu pas. Ga er nog een dagje over nadenken. Het is leuk om mee te doen en een (origineel) pakket samen te stellen. Maar ik ken te weinig Bokkers om mijn Secret Santa te raden als ik mee zou doen.
.
xoranlover schreef:Week 37 Vraag 1.
Wat is de favoriete slaapplaats van je kat(ten)? (Foto’s zijn nog leuker)

Bellatrix schreef:Ik kreeg via PB een leuke week vraag en aangezien de nieuwe week begonnen is stel ik hem maar.
Wat is de favoriete smaak van jou kat/poes?
Eerlijk gezegd kan ik daar geen antwoord op geven, Tail is nogal kieskeurig. Ze eet de ene keer de liquid snack zalm wel en de andere keer niet.Dat geldt ook voor de kip versie.
En de kittens eten tot nu toe alles.

BarbaravdW schreef:Roodvos schreef:Ik heb gisteren met dat regenachtige weer alvast mijn hint gemaakt.
En ik heb zoveel ideeën, kan niet wachten tot ik weet welke katten ik mag verrassen.
hint..??? help, wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik heb nog nooit mee gedaan aan secret santa
(bij Prince en Livia lig ik nog onder het dekbed.. en de foto van King is een keer tegen de ochtend gemaakt, nadat ik de avond ervoor op de bank in slaap was gevallen... mn man had me netjes toegedekt met een dekbed en alle lichten en de tv uitgedaan
)