Yes, daar zitten vast fijne dingen tussen! Ik had inderdaad ook al gekeken naar de rest van het assortiment.
Ik was in de veronderstelling dat er losse nootjes in zaten. Geen idee hoe ik daar bij kwam. Hersenspinsel ofzo?
fohadie
Geplaatst: 29-08-25 14:11
Lijkt me niet lekker. Nemen ze de smaak van karton aan.
Ik denk dat ik ook die van Bonne mamam of zoiets wil. Zit ik al een tijdje over te twijfelen. En weer van Lindt. Ik ben verhuisd dus moet opzoek naar een nieuwe winkel want ik wil ze eerst in het echt zien voor ik ze koop, want ik wil bepaalde smaken hebben. Misschien maak ik ze wel zelf, of vraag aan mijn man of hij er 1 voor mij wilt maken.
cursebreaker
Geplaatst: 29-08-25 14:35
Wij hebben toch maar besloten de Notenshop niet te doen, hoe jammer ik het ook vind dat ik dat mooie ding niet zie staan in de keuken in december haha. Maar mijn man hoeft namelijk niet perse een advent meer en die kalender was met name voor hem. Dus dat geld steken we maar in wat anders
Ik blijf ook twijfelen nu wat ik dan verder perse wil vs wat wil ik eraan uitgeven - zeker omdat ik nu vrij impulsief ben gaan meedoen met de bokt SSS en ook nog wat anders achter de schermen heb voor kerst.
Qua advent; Voor nu blijf ik dan wel denken aan een legpuzzel advent nog (Jan van Haasteren of Wasgij?), Bonne Maman jam en een chocolade advent van de lokale chocolaterie.
Keuzes, keuzes....... Snap wel dat je soms wilt/moet kiezen. Die dingen zijn niet gratis en je kunt niet alles hebben.
Als jullie Adventskalenders zoeken, waar kijken jullie dan? Ik had al even gekeken op Amazon maar daar zit ook nog wat oude meuk bij
cursebreaker
Geplaatst: 29-08-25 14:58
Ja, het tikt aardig door als je een paar kalenders wilt. En in ons geval steken wij altijd ook een hoop geld in kerst cadeaus zelf nog, voor zowel ons gezin als naasten. De kalenders zijn dan eigenlijk alleen aanvullend.
Ik zoek via google, bol, specifieke bedrijven/producten webshops, maar er is ook een site waar je meer bij elkaar kunt vinden - die is voor mijn gevoel alleen niet altijd up to date, maar is wel best veel te vinden en ook op onderwerp bv: https://www.adventskalendershop.nl/alle ... kalenders/
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 29-08-25 15:01
Ah ja, dat is wel fijn om zo'n overzicht te hebben. Thanks Ik ben nog niet zo doorgewinterd in kalenderland
Cote d'Or lijkt me ook heerlijk ja! Is een van mijn top 3, naast Kinder en Rousseau (lokaal).
Ik heb de Wasgij? 2025 legpuzzel kalender net wel even in pre-order gezet. Die komt op mijn verjaardag uit. Dacht, ik kan 'm maar beter al besteld hebben dan
En ik was het alweer vergeten even, maar ik koop normaal ook altijd de Pickwick kalender ondanks dat ik ook een echte losse thee theeleut ben. Vind de PW kalender altijd zeeeer leuk voor maar 14,99.
Rousseau lijkt me ook wel wat! Ik ken de chocolade wel (lekker!!!) maar de kalender nog niet. Ga ik ook naar kijken. Kinder is mijn smaak niet, net als Milka enzo. Dat is mij te melkig (ik ben meer van de pure varianten).
PW is ook wel heel leuk om weg te geven. Vorig jaar had ik de Kitkat-kalenders voor de kleinkinderen om weg te geven. Vonden ze volgens mij ook wel oke
Ik heb ook de notenshop besteld haha hoop maar dat het nog vers is bedacht k me na het betalen
cursebreaker
Geplaatst: 29-08-25 15:37
Producten van de notenshop zijn over 't algemeen houdbare producten wat maaaaanden goed blijven normaliter - ik bestel er jaarrond producten dus enigszins bekend met de kwaliteit ervan. Zolang je alles in de verpakking hebt zitten, is het meeste wel even houdbaar en als het eenmaal open is, kun je altijd overwegen om een lucht dicht potje te gebruiken als je niet alles op krijgt, om de rest te bewaren.
Oscar Ja, ik zag het ook vorig jaar toevallig pas voor het eerst dat ze de kalender hadden staan. Maar toen waren we al in de week voor kerst, dus heb 'm laten staan. Ga er dit jaar dus inderdaad echt even aan denken en op tijd kijken voor december. De kitkat klinkt ook goed
Ik heb vorig jaar in de outlet de advent kalender van rituals van het jaar ervoor gekocht en vond dat eigenlijk wel heel erg leuk. Nu denk ik voor dit jaar aan een Rum adventkalender voor mijn man en voor mezelf wat beauty getut adventkalenders ofzo.
Tancreda4
Geplaatst: 29-08-25 16:36
Jaaaa notenshop ook gekocht!
Coto dor zou ik ook wel willen. Vorig jaar had ik de lindt en 2 thee. Ook erg leuk!
Alja
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-25 16:38
Ik heb ook bij de notenshop besteld. Had vorig jaar ook eentje voor mijn stalhouder bestelt omdat ik zo blij met haar ben… Laat het nu even in het midden hoeveel ik er heb besteld Verhalen hier op bokt zijn soms sneller bij haar dan dat ik zelf kan vertellen
Ik heb hem ook al besteld. Plus 2 zakjes extra noten om de verzendkosten te skippen. Nu nog wachten op de Rocco van/bij Zooplus voor de honden. En dan nog ff nadenken of ik zelf nog een kalender ga samenstellen, nog een kalender (of 2, 3, 4...) bij koop of het hierbij laat.
ik heb pindarotsjes erbij besteld haha dat is echt een guilty pleasure van me en dan meteen een goed excuus om de reiskosten te skippen
Sting
Geplaatst: 30-08-25 07:19
Alleen zo zonde: vorig jaar deden ze het in 2 dozen verzenden. Dus ik denk dat dat voor hun handiger is, maar wel erg jammer
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 30-08-25 07:32
Ik heb ook bericht gekregen dat ik het in 2 leveringen krijg maar zo’n pakje cashewnootjes (zo lekker ) lijkt mij gewoon in dezelfde doos te kunnen passen? Op de pakbon staat ook alleen maar de kalender.