. Ik ben gezegend met meerdere kerstfeesten per jaar. Familie, schoonfamilie en vriendengroepen. De ene keer kopen we gewoon wat voor elkaar, de andere keer loodjes trekken et cetera. Het doet mij elk jaar weer beseffen dat ik eigenlijk alles al heb
. Ik zoek dus wat inspiratie om zelf te vragen, maar vooral ook om te geven! Daarom ben ik benieuwd wat bokt op het lijstje heeft staan
. Ik koop eigenlijk alles graag tweedehands en voel niet zoveel voor nieuwe kleding e.d. Vaak als ik iets leuks zie, bedenk ik al snel dat ik het eigenlijk helemaal niet nodig heb. Ik heb nu op mijn lijstje; boek over paard succesvol trainen van Karin Leibbrandt, Parelli theorie boek, online masterclasses en een cadeaubon van de epplejeck (voor supplementen kopen
). Vorig jaar een regenpak gekregen, waar ik tot op heden nog erg blij mee ben! Dat had ik nou echt nodig! De kast ligt nog vol met kaarsjes en crèmepjes van voorgaande jaren die ik gewoon niet gebruik. Qua cadeautjes geven heb ik al heel wat doe-cadeautjes gedaan. Ook al eens voor ieder een leuke foto uitgepikt en op canvas laten zetten. Of een fotocollage van (vriendschappen) levensloop gemaakt.
Brand los
.