AfricanLady schreef:
yay!Ze kijkt zelf niet zo overtuigd nog nee
heel sielugh... Gewoon #snuffelsanta de schuld geven. Ga daar maar klagen :J Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Damelza schreef:Etensvraagje, Jady staat al een tijd op butternutbox. Alleen ik vind het toch wel wat prijzig en ze blijft schraal. Zijn er hier mensen met ervaring met Bella and Duke?
.
Luna2006 schreef:Damelza schreef:Etensvraagje, Jady staat al een tijd op butternutbox. Alleen ik vind het toch wel wat prijzig en ze blijft schraal. Zijn er hier mensen met ervaring met Bella and Duke?
Toevallig deze week besteld voor Peppy, wij vonden butternut wel erg prijzig worden en enkel op paard (ander rauw krijgt die jeuk van) is ook maar eentonig.
Sharani schreef:Ik heb inmiddels via de link de woordzoeker gemaakt. Het antwoord is Just a rather very intelligent system, dat is dus J.A.R.V.I.S. uit de Marvel film. En dat bevestigt mijn vermoeden naar aanleiding van het plaatje op de doos. Tigress, mag ik jou bedanken voor dit geweldige pakket?
Hahahah sorry
maar ja, wij waren inderdaad je SS
Al had ik al het vermoeden uit je post daarvoor dat je al op het juiste spoor zat zelfs zonder de woordzoeker