Kerstmannen hebben we de afspraak mee dat we niks doen dit jaar maar dat is bij beide families mislukt heb ik al gezien. Wij hebben overigens echt niks gekocht want ja, dat was de afspraak.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnehoed schreef:Wij zijn maar met z'n tweeën en doen niet echt aan cadeaus. We hebben de afspraak dat we dan liever gezamelijk iets voor het huis of de tuin kopen. Dit jaar was het een robotgrasmaaier, ook deels voor de verjaardag van mijn man omdat het zijn klus altijd was.
Voor de honden hebben we wel een kerstpakket met allemaal snacks, die gaan we zo openen!
Voor mijn schoonouders heb ik schaaltjes/gebaksschoteltjes, zelf gemaakt en geglazuurd. Hoop dat ze er blij mee zijn.
[ Afbeelding ]
Dus mocht uitpakken.. zit er een teckel knuffel in! Zei hij; je wilde toch graag een teckel! Nou bij deze
kiko schreef:Er lag vanmorgen toch een cadeau onder de boom dus mijn vriend zei wat kijk jij ineens blij.. dus ik zei er ligt een cadeau.Dus mocht uitpakken.. zit er een teckel knuffel in! Zei hij; je wilde toch graag een teckel! Nou bij deze
![]()
Hij is wel lekker zacht.. ik vond het wel een leuk geintje
[ Afbeelding ]
Zonnehoed schreef:Wij zijn maar met z'n tweeën en doen niet echt aan cadeaus. We hebben de afspraak dat we dan liever gezamelijk iets voor het huis of de tuin kopen. Dit jaar was het een robotgrasmaaier, ook deels voor de verjaardag van mijn man omdat het zijn klus altijd was.
Voor de honden hebben we wel een kerstpakket met allemaal snacks, die gaan we zo openen!
Voor mijn schoonouders heb ik schaaltjes/gebaksschoteltjes, zelf gemaakt en geglazuurd. Hoop dat ze er blij mee zijn.
[ Afbeelding ]

en ik heb van mijn schoonmoeder een cadeaubon van de Douglas gekregen.
Tabbladen schreef:Onze pups kreeg een nieuwe xl knuffel. Ik geloof dat het een succes is. Ze heeft m uit de doos gehaald een halfuurtje geleden, omarmd en niet meer bewogen![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Tabbladen schreef:Onze pups kreeg een nieuwe xl knuffel. Ik geloof dat het een succes is. Ze heeft m uit de doos gehaald een halfuurtje geleden, omarmd en niet meer bewogen![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]