Mijn boompje dit jaar
Gaat ook de tuin in na kerst
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Krtek schreef:Ja, die is echt gaaf!
De mijne staat ook. Dit is de laatste die we nog in de tuin hadden staan. Ik heb in het verleden mooiere gehad maar ben er toch heel blij mee. Al zie ik nu nog wat kale takken en daar ga ik er vast nog wel wat aan hangen![]()
[ Afbeelding ]
Ir111 schreef:Onze boom staat ook! Een kunstboompje dat al 25 jaar mee gaat. De meeste ornamenten zijn nog veel ouder, de lampjes kijk ik al 50 jaar naar. De meeste ballen ook. Aan bijna elk stuk dat in de boom hangt zit een herinnering. De oudste is een kerstklokje dat nog van mijn oma is geweest.
Niet de mooiste boom maar wel vol dierbare herinneringen.
[ Afbeelding ]

cursebreaker schreef:Ir111 schreef:Onze boom staat ook! Een kunstboompje dat al 25 jaar mee gaat. De meeste ornamenten zijn nog veel ouder, de lampjes kijk ik al 50 jaar naar. De meeste ballen ook. Aan bijna elk stuk dat in de boom hangt zit een herinnering. De oudste is een kerstklokje dat nog van mijn oma is geweest.
Niet de mooiste boom maar wel vol dierbare herinneringen.
[ Afbeelding ]
Juist vanwege al die herinneringen is het wat mij betreft een van de mooiste bomen in het topic
Ik houd ook echt van die herinneringen wat erbij komen en van die oude unieke ballen/bomen/ornamenten. Mooi toch, om dit elk jaar in deze periode zo te mogen hebben staan en herinneringen op te halen.
juval schreef:Krtek schreef:Ja, die is echt gaaf!
De mijne staat ook. Dit is de laatste die we nog in de tuin hadden staan. Ik heb in het verleden mooiere gehad maar ben er toch heel blij mee. Al zie ik nu nog wat kale takken en daar ga ik er vast nog wel wat aan hangen![]()
[ Afbeelding ]
mooi zeg, wat een leuk huisje onder de boom.
Wij hebben er gister een bij de Gamma gehaald, die ga ik zo opzetten.
De kinderen mogen dan vanmiddag verder gaan met versieren. Thema is Rood/Goud dit jaar. Foto van het resultaat volgt nog.
. Het kribje heeft mijn vader jaren geleden voor mij gemaakt. Die zet ik dus ook ieder jaar onder de boom.
En elke 1 januari ben ik de kerstspullen zat en gaat alles met dezelfde liefde weer de dozen in voor 11 maanden.