Oma zou 1e kerstdag jarig zijn. Mijn merrie is gelukkig weer langzaam back on track maar ze kwam een maand na Oma haar overlijden stil te staan. Wat een vreselijke dubbele periode. En tsja, we weten het allemaal; geld vliegt de deur uit dan!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

de kaartjes maak ik dit jaar samen met mijn broertje en mijn maatjes, dus er wordt exta veel liefde in gestopt Trieneke schreef:Voor diegene die willen, zou ik het adres van mijn moeder nog willen opgeven (pb'en).
Ze heeft vrijdag gehoord slokdarmkanker te hebben. 5 januari begint de behandeling van 5 weken chemo (1x in de week) en bestralingen (5x in de week).
Denk dat ze wel een hart onder de riem kan gebruiken.
Trieneke schreef:Voor diegene die willen, zou ik het adres van mijn moeder nog willen opgeven (pb'en).
Ze heeft vrijdag gehoord slokdarmkanker te hebben. 5 januari begint de behandeling van 5 weken chemo (1x in de week) en bestralingen (5x in de week).
Denk dat ze wel een hart onder de riem kan gebruiken.

mijn broertje heeft weer keihard zijn best gedaan voor jullie, trots op hem (hij heeft autisme/adhd en kaartjes maken is echt zijn manier om in zijn hoofd tot rust te komen)