Wel even een leuke. Bing chat wist het ook niet zo goed meer, en verzon zelf een antwoord. Hij zei dat het antwoord was: "Kijk in de kastlade naast de computer". Hoe hij daar aan komt, geen flauw idee. Want zelfs zijn eigen uitleg/berekening daarboven kwam daar niet op
Ik vertrouw dat soort apparaten dan ook nooit als het gaat om antwoorden. Het is een systeem wat taalkundig correcte/samenhangende antwoorden geeft. En daarna pas "mogelijk inhoudelijk juiste" .
Selina
Geplaatst: 04-01-25 15:56
Alle puzzels zonder hints kunnen doen! Ging er nog vrij snel doorheen. Nummer 9 was lastig maar met logisch nadenken gelukt.
Ik snap alleen de hint veni vidi vici niet in combinatie met de oplossing haha.
Hoop dat ik het antwoord goed heb van het totaal.
APCIII
Geplaatst: 04-01-25 17:01
Kookaburra schreef:
Oke. Goed punt
Ik heb de gok genomen, nu maar hopen dat 't goed gaat komen... ( )
Ik ben lekker late to the party.. Ik had tot 20 dec voor de Kerst gemaakt en nu de rest. Ik heb me echt kostelijk vermaakt en Lalidan, groot applaus voor jou!
Nou, je bent te laat om mee te loten, maar je kan nog net even mee feest vieren hier dus welkom!
Iris82
Geplaatst: 06-01-25 18:46
Ik ben vergeten om mn antwoord in te sturen... Vreselijk dom, ik baal echt als een stekker.
APCIII
Geplaatst: 06-01-25 19:14
Iris82 schreef:
Ik ben vergeten om mn antwoord in te sturen... Vreselijk dom, ik baal echt als een stekker.
Over wel of niet dom kun je beter pas oordelen als je weet wat er te winnen was
Kookaburra
Geplaatst: 06-01-25 19:34
Sodera schreef:
Ik ben lekker late to the party.. Ik had tot 20 dec voor de Kerst gemaakt en nu de rest. Ik heb me echt kostelijk vermaakt en Lalidan, groot applaus voor jou!
Welkom
ievie
Geplaatst: 06-01-25 19:59
APCIII schreef:
Iris82 schreef:
Over wel of niet dom kun je beter pas oordelen als je weet wat er te winnen was
Had je wel het goede antwoord iris?
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-25 20:50
Iris82 schreef:
het is wel de cursus omgaan met teleurstellingen vanavond, geloof ik..... Maar ik was wel een beetje verbaasd vanochtend, dat jouw naam er niet tussen stond. Dus als het een klein beetje een troost is: je werd wel gemist