startkaart en coupons

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Danique07

startkaart en coupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 22:15

Hallo,

Ik heb mijn startkaart laatst aangevraagd, zou hem met 3 weken binnenhebben (heb dit allemaal via ponyclub geregeld) dat zou dan dus echt 1 oktober zijn. Nu zou ik graag 5 oktober mee willen doen aan markelo, maar ik moet om in te schrijven voor concours mijn coupons op sturen, en ook die zou ik rond 1 oktober krijgen, en dan opsturen is wel wat te laat.

Zou er een mogelijk heid zijn dat ik ze dus niet zou hoeven op te sturen of zit er een of andere regel aan vast die ik niet hebben kunnen vinden?

Ook is mij iets verteld over een blanco coupon voor als ik ze toch nog niet binnen heb, maar ook dat snap ik niet helemaal.

Wat kan ik nu het beste doen?
Afwachten, of naar het concours bellen, verhaal uitleggen en dan maar horen hoe en wat?

Hoop dat jullie mijn verhaal snappen!

Groetjes, Danique.

eertjuh22

Re: startkaart en coupons

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:17

je kan een mail sturen naar de organiserende club en uitleggen dat je nog geen coupons hebt, maar wel graag in wilt schrijven. of ze je dan op de lijst willen zetten?

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:18

Je kan ook even contact opnemen met de organiserende vereniging en vragen of het goed is dat je zo snel mogelijk je coupons opstuurt! Meestal doen ze daar niet zo moeilijk over

Eertjuh je was me voor!

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:25

meeste clubs doen er ook niet moeilijk over als je ze nog moet inleveren op de dag van de wedstrijd zelf. als je het maar doet voor aanvang van de rubriek

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 22:29

VOOR aanvang van de rubiek?
Ik start B, dan moet ik dus voor de 1e pff haha.

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:31

Maar ik weet niet of je het wel moet gokken. want ik heb volgens mij wel eens vaker gelezen dat de KNHS niet zo op tijd is..
Stel dat je nou nog helemaal geen startkaart hebt die 5 oktober, dat is nl maar 5 dagen nadat je hem zou krijgen. Je weet hoe dat kan lopen als het druk is..

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-08 22:33

Ja en daarvoor was geloof ik die blanco coupon, zodat je wel kon starten, dat dat een bewijs was dat de kaart was aangevraagd... Maar ik weet niet of iemand mij daar iets meer over kan vertellen???

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 07:17

Blanco coupons zijn wel erg duur. Ik dacht nu al iets van 17 euro per coupon.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 07:44

Oh nou dat wist ik niet, dat is inderdaad duur. Om 1 wedstrijd te starten. Dan wacht ik liever 1 week tot 11 oktober, dan moet ik ze toch wel hebben.

Ik zat uit te rekenen, heb in de 1e week van september aangevraagd, ze zeiden duurt 3 weken dus ik ben gewoon van 1 oktober uit gegaan, maar dan zou ik hem eigenlijk in de week van 22 sep tot 28 sep hebben.

Ik bel zo gewoon even naar die vereniging en dan leg ik het even uit en dan hoor ik wel of ik mee mag doen.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:44

Wanneer het meer dan 4 weken duurt dat je je startkaart krijgt heb je recht op gratis blanco coupons, binnen de 4 week kan je ook met blanco starten maar kost idd 17,nogwat per coupon.

Je kan ook even de KNHS bellen om te vragen hoe het er voor staat met je startkaart en alles.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 08:49

is dat niet raar, er zijn 2 weken om, dan kan ik toch nog niet bellen hoe alles er voor staat Bloos

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:53

Tuurlijk wel. Gewoon vragen wat de status is.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 08:57

Ik heb volgens mij 3x gebeld in die 3 week Clown Ook omdat ik redelijk krap al wou starten Knipoog

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 09:00

weet iemand naar welk nummer ik moet bellen? Want dan doe ik dat gelijk even Bloos

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:02

KNHS Service desk; 0577 - 40 83 00

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 09:06

dankje wel.

heb even gebeld, ze waren bij met de post tot 2 september, moet a.s. dinsdag even terug bellen. Dan hebben ze hem waarschijnlijk wel en dan zou ze even kijken of die bij de printerding ofzo lag. Ze kon me veder niet vertellen waneer ik hem dus zou hebben, maar als die volgende week dinsdag erbij las zou ik hem met de volgende post erbij hebben (zei ze)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 09:11

Had ook al even naar concours gebeld, werd niet opgenomen dus maar ff gemailt. Verhaal uit gelegt en dan nu maar ff wachten. En anders een week later als het niet mag.. al denk ik dat die wel optijd is de kaart, als die er dinsdag bij zou liggen. Ze was bij met de post tot 2 september, heb hm 3 september verstuurd! dus dan ligt die waarschijnlijk als eerste ofzo. en dan als die bij dat print ding lag, zou die met de volgende post mee gaan. dan heb ik waarschijnlijk/hopelijk nog die week, en dan is concours ook over 1 week daarna!

Hardstikke bedankt allemaal!!