Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Was wel op een zaterdag
Sammie schreef:Als er in het vraagprogramma staat dat het op vrij-za-zo is, dan kan dat idd. bij zulke wedstrijden altijd even bellen welke dag welke klasse is en of je evt. op dag x kan.
Sammie schreef:Twee of drie jaar geleden heeft onze vereniging een keer een lange avond gereden, vanwege selectiewedstrijden oid. Het liep een beetje uit.. de laatste starte om 00.30. Prijsuitreiking 01.00. Was wel op een zaterdag
perfect s'avonds vind ik minder dan heb je bijna niks aan je dag want ja je hebt savonds wedstrijd ik wil liever altijd lekker s'ochtends
Angg schreef:ik start het liefst gewoon vroeg omdat ik dan ook weer vroeg klaar ben dan heb ik nog wat aan mijn dag en mn peerd kan lekker nog op het weilandperfect s'avonds vind ik minder dan heb je bijna niks aan je dag want ja je hebt savonds wedstrijd ik wil liever altijd lekker s'ochtends

Maar het is met SGW wel zo dat je altijd weet op welke dag je start, ook als er het hele weekend wedstrijden zijn.