Jaike zag er keurig uit en stond al heel snel in de trailer dus dat viel alweer mee.
Toen we bij RAP aan kwamen kwam gomir net naar buiten rijden, toen wist ik nog niet dat dat gomir was maar ze zei wel heel aardig: goeiemorgen!

Daarna op zoek gegaan naar de kantine om alles even te betalen en om een kopje thee te drinken om de zenuwen weg te werken. Toen moest gomir haar 2e proefje rijden en zijn we even gaan kijken bij de bakrand, het zag er allemaal heel keurig en beheerst uit

Buiten gekomen hebben we Jaike uit de trailer gehaald en opgezadelt, me zelf ook even aangekleed en naar binnen gegaan om in te rijden. Ik heb ongeveer een kwartiertje in gereden en toen was ik meteen aan de beurt.
Ik vond beide proeven erg netjes gaan alleen Jaike liep veels te diep

Madame liep weer als een gek te hinniken want er konden wel eens hele leuke paarden aan de andere kant van de muur staan

Bij de prijsuitreiking bleek dat er erg laag of erg streng gejureerd is, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt natuurlijk

Daarna werden de 3 opgenoemd die door mochten naar de selectie, het bleek dat ik de 1e ben op de reservelijst.

Al met al ben ik heel tevreden over vandaag en trots op mijn knollie! Gomir bedankt voor het voorlezen, Spokey bedankt voor al je hulp vandaag en Jet ik vond het erg leuk dat je kwam kijken!!!