Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amazone77 schreef:als je de zij kant van de staart wortel niet hebt bij geknipt dan moet je eigenlijk volgens mij de staart invlechten,ik heb het ook nog nooit gedaan,en er is tegen mij ook nog nooit wat van gezegd,maar ik geloof gelezen te hebben in het proeven boekje dat dit dus eigenlijk wel moet.

Ik vind wel dat iemand die ook de staart heeft getoilleteerd een punt extra mag krijgen bij de verzorging. Ik ben zelf heel precies hieraan, ook wat betreft oren, voetjes, tuig poetsen.. Ik kan me er dan gruwelijk aan ergeren dat ik dan ook een 8 krijg en iemand waarvan het paard overduidelijk niet is getoilleteerd ook
malloesje schreef:Ik vind persoonlijk staart vlechten ook erg mooi, maar doe het niet altijdIk vind wel dat iemand die ook de staart heeft getoilleteerd een punt extra mag krijgen bij de verzorging. Ik ben zelf heel precies hieraan, ook wat betreft oren, voetjes, tuig poetsen.. Ik kan me er dan gruwelijk aan ergeren dat ik dan ook een 8 krijg en iemand waarvan het paard overduidelijk niet is getoilleteerd ook
ik heb er niet meer aan gedaan dan de jury keihard uitgelachen:Y)
Mellanii schreef:Vind een staartvlecht heel mooi.
Maar zelf doe ik het niet, paarden houden dan meer de rug vast doordat de staart is ingevlochten.
Dus ben er geen voorstander van.