Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bizzybijtje schreef:Volgens mij kan dat vanaf de L1![]()
Succes!
Mocht je kurmuziek nodig hebben
Mexxuna schreef:Ik vind het persoonlijk pas leuk om een kur te starten, als je de wissels e.d. beheerst, en galopappuymenten.
Ik moet zeggen dat ik een L1 kur echt geen fluit aan vind.. hihi...
dat is ook de reden dat ik zelf nog even wacht met een kur, je moet je eigen goed voor bereiden vind ik.

Mexxuna schreef:Ik vind het persoonlijk pas leuk om een kur te starten, als je de wissels e.d. beheerst, en galopappuymenten.
dat is ook de reden dat ik zelf nog even wacht met een kur, je moet je eigen goed voor bereiden vind ik.

eertjuh22 schreef:het is maar of kadans het kan eej![]()
de oefeningen kan hij op z'n dooie gemak, maar moet aan pootje denken eej..
vind het wel goed zo dat ik een kur kan rijden in het M, heb ik dat in ieder geval al gedaan
heb er rete veel zin in

Mexxuna schreef:Eertjuh! Je hebt volgens mij al tot 2 x toe bijna in het Z gezeten gekkie..
Jij gaat echt nog wel Z-en.. als t niet hoger is!!![]()
En ja.. ik heb dat ook, kur voor 't Z2 of hoger..
zelfs toen ik naar de kur-en op de br.ruiterdagen keek, dacht ik; nou als ik er zo bij moest rijden.. dan maar geen kur..
**
). Ze is echter dit jaar 18 geworden en wil volgend jaar toch nog een kur rijden in emmen (als het weer wordt uitgeschreven) en dan een poging wagen met haar paard. Dit jaar durft ze nog niet omdat dit zijn 1e buitenseizoen was
.
mijn zusje heeft in Sneek ook moeten improviseren omdat het daar zo heet was en de Tinker dacht van: ja ik ga niet harder lopen dan nodig en hierdoor was de kur anders dan thuis om de muziek kloppend te houden

die zit in een band enzo en kan muziekjes aan elkaar plakken enzo..