Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Charlottte schreef:Overigens vind ik ook dat de E-pony's gewoon bij de paarden moeten starten, zoals dat ik elk ander land is, er is niets voor niets na het Z2 niets meer voor de e-pony's.
Wat vinden jullie hiervan?
Karin schreef:Bij het NRPS worden bewust E-pony's met Arabisch bloed gefokt. Die pony's dragen meestal ook een flinke hoeveelheid 'echt' ponybloed (o.a. New Forest) en dat zijn dus zeker geen te klein gebleven paarden.
) Mystica schreef:E Pony's mogen gewoon door na de Z2. Omdat ze in andere landen onder de category paard vallen.
Raggel schreef:Het niveau tussen D en E is veeeeeel vergelijkbaarder dan dat tussen D en C.. Er zijn inderdaad E's met grote goede gangen.. Maar er zijn er ook veel minder... Hier is het zo dat het niveau kwa rijden bij de D's hoger ligt dan bij de E's..
Ook zijn er niet heeel veel D's van 1.40, de meeste zitten toch richting de 1.46/1.48.. Dit is dat toch echt niet te vergelijken met een Ctje van 1.27.. Hier rijden dan ook vaak kleine, jonge kinderen op.. Terwijl op de D's en E's vaak kinderen van 17/18 jaar zitten.. Dat is toch niet te vergelijken..
Ik vind het goed zo...
Ik kan nooit zo snel draaien als een D-er