haha nee zo erg is het ook weer niet maar ik zal het even uitleggen:
Ik heb 20 sept. mijn eerste wedstijd namelijk De A.R.K (apeldoornse ruiter kampioenschappen) met mijn lieve lease pony Tricor.
nou doen we maar mee aan Groen en het is echt puur voor de lol en de ervaring maar toch wil il wel een beetje goed voor de dag komen!
ik heb echt helemaal geen wedstijd ervaring en geen idee wat er allemaal bij komt kijken!
dus vandaar een paar kleine vraagjes:
- wat moet ik allemaal voor mij en de pony hebben/ aanschaffen voor de wedstrijd
- hoe ziet een kompeet DressuurTenue er uit?
- hoe kan ik het beste de verzorging aan pakken voor Tricor van tevoren? (zie foto hier onder voor tips over manen enz.)
- wat moet ik allemaal mee nemen naar de wedstijd zelf, dingen als dekens, poetsspullen enz.

zijn manen hangen zo als je ziet lekker slordig naar 2 kanten en zijn lekker Ragebol achtig ongelijk... HELLP! en over zijn vacht verzorging tips ook welkom!

enne over hoe ik zijn staart het beste kan knippen/vlechten/wassen ook altijd tips welkom!
nou ja dat was het voor nu .. maar als je zelf nog tips heb die niet bij deze vragen staan maar die misschien wel handig zijn voor een beginnende "wedstrijd ruiter" ALTIJD WELKOM!

. Ik zal vast nog wel meer dingen vergeten zijn op te noemen maar ja ben ook maar mens.