wedstrijden hoe gata dat precies

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jillietje

wedstrijden hoe gata dat precies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 11:01

hallo ik wil met mijn haflinger een d pony wedstrijden gaanrijden
nu wil ik graga wat informatie hoe eht die dag gaat.
en wat zijn sde totale kosten inclusief alles trailer kosten uhhm startlijsten en coupons die dingen die daar voor nodig zijn en wat ej dei dag allemaal meot deon graag informatie der over alvast heel erg ebdankt

jill en een hoefje van melissa

jillietje

Re: wedstrijden hoe gata dat precies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 11:04

ik woon in de buurt van maarheeze
Laatst bijgewerkt door jillietje op 19-08-08 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:10

Niet zo ongeduldig. Mensen moeten ook even tijd hebben om te reageren.

Heb je les? Dan zou ik daar eens een onderlinge wedstrijd proberen. Dan kan je eens kijken hoe het gaat.
Vraag iemand mee die ervaren is omdat je ook tijd moet hebben voor opzadelen, inrijden en wat als je moet plassen oid.
Ik denk dat je nog niet toe bent aan de 'echte' concoursen. Natuurlijk moet je dan ook lid zijn van de ponyclub en kunnen zij je ook helpen met de coupons en starttijden als je dat netjes vraagt.

Gewoon eerst wat onderlinge wedstrijden of spelletjesdagen rijden. Ik weet niet waar je woont, als je dat nou even post hebben mensen misschien wel wat leuke ideeen waar je een keer kan starten.

Kosten kan ik je niet mee helpen. Heb ik geen verstand van. Maar dit moet je ook met je ouders overleggen omdat zij de trailer moeten kopen, mee moeten rijden enz.

jillietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 11:24

hallo ik kan een trailer lenen maar ik wil graag de b starten want ik heb al meerdere wedstrijdjes gereden onderling wat kost erht dan ongeveer en wat betaal jij als je nog leuke onderlingen wedstrijdjes weet zeg het maar maa rwel een beetje in de bbuurt vab maarheeze alvast bedankt

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:45

Bij deze het verzoek om op het taalgebruik te letten (hoofdletters, en ook spelfouten).
En tevens het verzoek om on-topic te blijven. Veel van jouw vragen worden al beantwoord in de FAQ hierboven.
En als laatste het verzoek om het topic niet de hele tijd omhoog te schoppen Knipoog

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 11:47

Jeetje wat ben jij ongeduldig. Als ik heel eerlijk ben zou ik eerst even wat veranderen aan je berichtje om serieus genomen te worden Knipoog Denk aan hoofdletters, leestekens en normaal abn. Ben je al lid van een club? Zo nee, zou ik als ik jou was eerst lid worden van een club. Zij kunnen jou precies vertellen wat jij wilt weten en wat het kost Knipoog

Edit: sorry ik zie nu net dat er iets van gezegd is Knipoog dubbelpost.

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:17

Je kan ook een paar keer met een vriendin ofzo mee gaan op wedstrijd, dat deed ik op het begin ook. Dan kun je even zien hoe zij dat allemaal doet en hoe het allemaal gaat. Ik was zelf namelijk heel zenuwachtig omdat ik geen idee had hoe alles moest enzo.

jillietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 13:18

Moderatoropmerking:
Vraag verwijderd die al in de openingspost gesteld is

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:22

Wat het kost:
-Je startkaart, prijs is op te vragen op de KNHS-site
-Inschrijfgeld, vaak 7,50 euro per proef
-Lidmaatschap vereniging (is wisselend per vereniging, maar bij ons zit je tegen de 100 euro aan)
-Diesel/benzinekosten

Wat het kost kan ik je niet zeggen, hangt af van de vereniging en waar je wedstrijden gaat rijden. Maar tel maar voor inschrijfgeld en diesel/benzine al een 25 euro per wedstrijd.

jillietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 13:26

een lidmaatschap wat is dat precies

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:27

Lidmaatschap is dat je lid bent van een vereneging. Om wedstrijden te rijden moet je lid zijn van een vereneging.

jillietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 13:29

ik ben lid van de fnrs
wat kost lid worden van de knhs

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:32

Dit topic gaat op slot. Lees eerst even de FAQ door en de andere topics op dit forum.
Kosten kun je vinden op de site van de KNHS en de FNRS.