). Hoe lang duurde het bij jullie?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).
) en er leuke competities aankomen willen we het toch eigenlijk z.s.m.. Ik moet wachten tot degen die dat regelt bij ons op de vereniging terug is van vakantie en dan gaat het de bus op. Maar als ik dat ding pas in september krijg is het wel weggegooit geld! Marieke_K schreef:Klopt, maar volgens mij mag je pas na 4 of 5 weken blanco's aanvragen, dit staat op de site van de KNHS. Dan kan je toch starten.
RMistral schreef:Ik wacht nu al 5, bijna 6 week op de startkaart maar hij is er nog niet. Hoe gaat dat met blanco startcoupons, krijg je die gewoon vanwege de lange wachttijd of zijn die echt weer zo duur?
RMistral schreef:Ik wacht nu al 5, bijna 6 week op de startkaart maar hij is er nog niet. Hoe gaat dat met blanco startcoupons, krijg je die gewoon vanwege de lange wachttijd of zijn die echt weer zo duur?
Marieke_K schreef:Er staat zo'n 4 tot 5 weken voor. Het is nu wel vakantietijd, dus het kan misschien een weekje langer duren.