Ik loop nu al een tijdje rond met de vraag in de titel en ik denk ik plaats hem hier op bokt
Vorig jaar juni is mijn oma overleden. Ik zou in het weekend tussen het overlijden en de begrafenis in een dressuurwedstrijd hebben. Deze heb ik vanzelfsprekend netjes afgemeld bij het betreffende secretariaat met de reden van afmelding. Ik kreeg nog een hele fijne mail terug van de organisatie.Na ongeveer een maand kreeg ik de rekening van de wedstrijd om het startgeld te betalen. Ik heb dit uiteraard betaald, maar in mn achterhoofd had ik zoiets van: ik vind dit toch niet kunnen eigenlijk.
Ik bedoel ik verwacht ook niet dat er iemand uit mn familie overlijdt en ik heb ook liever niet dat dat gebeurt, maar die dingen gebeuren nu eenmaal en voor de familie van die persoon is dit toch een groot verlies.
Ik wil verder niks aan gaan kaarten bij de KNHS of bij de organisatie van de vereniging omdat ik geld terug wil ofzo, dat is totaal niet mijn idee bij deze vraag, maar ik wil gewoon van jullie weten hoe jullie hierover denken.
Dus ik sta ook helemaal niet op aanvallende reacties te wachten, ik wil gewoon jullie mening hierover weten
groetjes Helma